Bună,eu sunt YunHae,sunt o simplă fată din românia,iar povestea mea începe din momentul în care am câștigat la tombolă dreptul de a sta o lună alături de BTS. Am ajuns destul de târziu,în Coreea era deja ora 2 dimineața.Ajung in camera si incep sa despachetez.
-din perspectiva lui V-
''de ce se aud pasi si zgomote in mijlocul noptii?!...ar trebui sa verific La un moment dat ma trezesc si merg sa vad ce se intampla,nu se mai auzea nimic.Ajung in fata usii camerei si se vede lumina,intru,si vad o adolescenta ingropata intr-un morman de haine si sforaind.''Ar trebui sa o ajut sa curete toata dezordinea asta? Hmmm...sa incepem de la lenjerie"(cu un ranjet malefic)
-din perspectiva lui YunHae-
''Mhm? Ce se intampla? cine umbla prin camera mea?''Ma trezesc ametita si vad un pervers care imi examineaza lenjeria dupa care o aseaza in dulap.
-Hei!Ce faci?Nu ai auzit de lucruri personale?!Ma ridic sa-i ard una nesuferitului,dar ma impiedic,iar cand ma pregatesc de impact sunt surprinsa ca aterizez in bratele necunoscutului ca intr-un pas de tango.Deschid ochii mari si il privesc,ne despart 2 centimetri,ne uitam unul in ochii celuilalt 4 secunde dupa care ma ridica repede din pozitia jenanta si se prezinta.
-Buna,eu sunt V.
-Oh..Buna,eu sunt YunHae,scuze ca te intreb..dar..imi poti arata unde este baia?..sunt noua pe aici..
-Da,desigur,pe aici.Ma conduce pe un hol intunecat,il priveam,iar pe chipul lui se vedea o urma de jena din cauza a ce se intamplase mai devreme.Am ajuns in sfarsit,am intrat,iar cum stau eu cate 2 ore la baie,cand am iesit V adormise langa usa.Era asa dragut incat nu m am putut abtine,am luat o patura si m am pus si eu langa el.
-dupa 2-3 ore-
M-am trezit dar V inca dormea,am pornit spre bucatarie sa pregatesc ceva bun.ma pregateam sa sparg ouale pentru omleta cand simt ca cineva isi pune mainile in jurul meu,ii simt respiratia,era asa calda.Ma intorc brusc si dau nas in nas(la propriu)cu J...
CITEȘTI
O luna in paradis
FanficYunHae este o fata din romania care isi va trai viata intr-un mod total neasteptat alaturi de trupa ei preferata,BTS. Sper sa va placa povestea mea,saranghae <3