...cand am vazut ca piciorul meu era plin de sange,iar printre suvoaie(de sange)se vedea osul alb.Panicata m-am uitat in dreapta mea spre Tae,era aplecat asupra mea protejandu-ma,i-am rostot numele neavand putere dupa care nu mai stiu ce s-a intamplat...
-la spital-
Ma trezesc pe un pat incomod,iar o lumina alba si bolnavicioasa imi inunda ochii facandu-ma sa clipesc repede.In cateva secunde imi revin si ma ridic putin pentru a studia incaperea,eram singura intr-un salon cu peretii albi,cercetand camera aud cum o asistenta cheama doctorul spunandu-i ca m-am trezit.
D-Buna ziua domnisoara,eu sunt Doctorul Park Sae Joo.
-Buna ziua,domnule doctor,ce s-a intamplat cu mine?De ce sunt aici in ghips?
D-din nefericire aseara,in drum spre casa,tu si prietenii tai ati avut un accident cu masina.Dar din fericire pentru tine,nu ai rani drave,doar piciorul fracturat si cateva lovituri.
-Dar ceilalti?Ce s-a intamplat cu ei?Sunt bine?
D-Momentan,domnisoara,te rog sa nu te agiti prea mult.Am facut niste analize de rutina pentru a preveni riscurile si am aflat ca sunteti insarcinata,din fericire copilul nu a suferit niciun soc.
-P..P..Poftim?!Mi-am pus mana pe burta instinctiv si mi-am dat seama ca era mai mare,imediat m-am gandit la ce bucuros va fi Tae cand va afla.
-Domnule doctor,as putea merge va rog sa il vad pe prietenul meu?
D-Nu prea e indicat,dar daca tot nu aveti rani grave puteti merge,dar insotita de o asistenta.
Doctorul a chemat o asistenta si am pornit catre salonul baietilor,nu era departe,chiar urmatoarea usa.Am intrat si era liniste...baietii nu se trezisera inca.Am mers catre primul pat,acolo era Tae,era pansat peste tot,cand am intrebat-o pe asistenta ce a patit,ea mi-a spus ca Tae este destul de grav ranit in zona umarului deoarece s-a aplecat sa ma protejeze.La auzul acestor cuvinte lacrimile mi-au invadat ochii si am inceput sa plang in hohote.
Dupa cateva minute,in timp ce asistenta incerca sa ma linisteasca,aparatul de langa Tae a inceput sa bipaie din ce in ce mai repede,am facutochii cat cepele si m-am uitat catre asistenta care zambea.
-Ce faci femeie?De ce razi?Daca s-a intamplat ceva rau?
Asistenta-Calmati-va domnisoara,prietenul dumneavoastra se trezeste,va las sa vorbiti.
I-am multumit asistentei cerandu-mi scuze pentru cum am reactionat,ea a plecat lasandu-ma sa vorbesc cu Tae.
-Iubitule...iubitule,spun eu incet incercand sa-l trezesc mai repede.
Tae-M..mm.
Incet deschise ochii si ma privi,ochii i se umplura de lacrimi,imi facu semn cu mana nebandajata sa ma apropii,in timp ce ma apropiam incet de el,m-a tras mai aproape imbratisandu-ma
Tae-Mi-a fost dor de tine...
-Si m.. Nu am apucat sa zic mai mult ca imi astupa gura cu un sarut apasat.Dupa incheierea sarutului,cand ma elibera am putut sa ii spun.
-Si noua ne-a fost dor de tine,punandu-mi incet mana pe burta.
Tae-N..N..Noua?
-Da..sunt insarcinata.
Se ridica si ma lua in brate,ii simteam inima batand repede de fericire.Dupa cateva momente in care stateam imbratisati,ii aud pe baieti ''OOOOOOO Bravooo,felicitari!!!''
Rupem imbratisarea si zambim cu ochii in lacrimi de fericire.
-dupa 2 zile-
Stam deja de 2 zile in spital,dar starea tuturor e din ce in ce mai buna,Jimin si Jungkook hoinaresc pe holuri facand glume,J-hope flirteaza cu asistentele,Suga e mai activ ca oricand,iar RapMon si Jin dau telefoane pentru a clarifica situatia cu directorii in timp ce eu si Tae am mers sa facem analize si ecografii.
CITEȘTI
O luna in paradis
FanfictionYunHae este o fata din romania care isi va trai viata intr-un mod total neasteptat alaturi de trupa ei preferata,BTS. Sper sa va placa povestea mea,saranghae <3