SURPRIZAAA!!!!
Toti au inceput sa arunce cu confetti si sa tipe.Tae avea o fata uimita si se uita la mine cu subanteles.Vorbeam din priviri,ma intreba daca eu am pus la cale asta,iar eu am ferit privireain alta parte in semn de negare sarcastica dandu-ma de gol.Mam intors spre el si am zambit dupa care am tipat SA INCEAPA PETREEREAAAA!!!!
Am inceput sa merg dansand pe melodia pornita de baieti,era Fire,un bun inceput de petrecere.Am mers pe langa masa sa-mi iau ceva bun,erau o gramada de bunatati,m-a oprit la niste fursecuri facute de casa.Cand apuc sa iau una,simt cum cineva vine langa mine,cu gura plina si molfaind ma uit in dreapa mea,era Jin.
J-Buna!Cum ti se par fursecurile?
-Buna,spun asta incercand sa inghit repede ce aveam in gura,sunt excelente.
J-Ma bucur ca iti plac ^.^Se indeparta lasanduma sa molfai prajiturelele delicioase cand aud o voce enervanta si sarcastica.
JM-De ce bagi atata in tine?Vrei sa te faci cat o balenuta?
-Nu mai rade,nu ai incercat inca bunatatile astea.
JM-Ba le-am incercat si in scurt timp am inceput sa ma ingras.
-Si ai vrea sa te cred?Tu nu te-ai uitat in oglinda sa vezi ce patratele ies de sub tricou?
JM-Patratelele vin si ele cu o reteta,vrei sa-ti spun cum?
-Chiar te rog.spun asta cu o voce sarcastica.
JM-Sau ar fi mai bine sa iti arat.ma lua de mana si ma duse in mijlocul camerei unde incepu sa danseze pe melodia ce rasuna in boxe.
In scurt timp m-am alaturat si eu,veni si J-hope ,Jin si am inceput toti sa dansam si sa ne distram.In timp ce noi ne zbantuiam Jungkook,RapMon si Suga il tineau pe Tae cu capul in jos in timp ce el incera sa bea ceva alcool dintr-un butoi.Cand am vazut ca ei incep deja cu bautura am fugit repede si am luat o sticla de soju de pe masa si am inceput sa beau in timp ce dansam.Jin interveni luandu-mi sticla de la gura,revoltata,i-am luato inapoi si am mai luat o gura.Atunci,mi-a smuls sticla de la gura si apoi mi-a acoperit buzele cu ale sale.Eram inca cu ochii deschisi,surprinsa de ceea ce facuse,l-am impins dand drumul lacrimilor.Muzica se auzea asurzitor,am fugit in camera luand cu mine sticla pe care am luat-o de pe masa,am inceput sa beau incercand sa uit,incercand sa inabus sentimentul de placere din momentul acelui sarut....Eu...Eu il iubesc pe Tae.....nu?....incepeam sa vorbesc singura,alcoolul din mine imi pulsa in cap facandu-ma sa ametesc.In cateva minute m-am ridicat si am mers la bucatarie unde era adevarata petrecere,toti dansau si se distrau in camera de zi de langa bucatarie.Il cautam pe Tae prin ''multime'',deja vedeam dublu,simteam ca ametesc si imi pierd echilibrul,nici nu simteam cum ma prabuseam pana cand am simtit gresia rece,iar o durere de cap si o caldura mare in zona capului ma facu sa imi revin pentru o secunda pentru a scoate un mic geamat de durere.
Cineva m-a auzit,nu stiu cine,nu puteam vedea,dar simteam cum ma ridica de jos si ma duce pe canapea,muzica se opri si imi auzeam numele strigat de diferite persoane,erau baietii.Ma chinuiam sa raspund,dar din toate incercarile mele,mai mult de 2-3 gemete de durere nu au iesit.In scurt timp ma trezesc,eram intr-un loc strain,peretii erau albi,iar o lumina enervanta imi intra in ochi printre jaluzele.Cand am observat ca e cineva in camera am incercat sa ma ridic,cand am privit in camera,l-am vazut pe Jin stamd pe scaun adormit.In acel moment o durere insuportabila de cap ma facu sa ma prabusesc din nou pe perna moale si comoda.Imediat l-am vazut langa pat tinandu-ma de mana si intrebandu-ma
-Esti ok?Ma auzi?Asistenta!!!
-Hei,stai calm,sunt bine.
in cateva minute a aparut si asistenta care mi-a pus mana pe frunte si mi-a dat un calmant.
-Ce cauti aici?
J-Asteptam sa te trezesti...am fost foarte ingrijorat.
-De ce ai fi?Nu ai fost tu de vina pentru ceea ce s-a intamplat.
J-Sper sa fie cum spui tu...
-Totusi,ce s-a intamplpat?
J-Nu iti aduci aminte?Pai...ai inceput sa bei,iar eu te-am sarutat,te-ai suparat si te-ai dus in camera si ai baut foarte mult,cand ai iesit,ai lesinat de la bautura si te-ai lovit foarte rau la cap...
Mi-am pus mana la cap si am dat de unstrat de bandaje.
-Tae stie de ceea ce s-a intamplat?
J-Da...stie,eu i-am spus,s-a suparat atat de rau pe mine incat nici nu vrea sa ma vada...
-Voi vorbi eu cu el sa se rezolve asta...
J-Vreau sa stii ca asta nu se va mai intampla niciodata si ca iti voi fi mereu aproape ca cel mai bun prieten,poti sa-mi spui orice.avea un zambet atat de inocent incat nu aveai cum sa nu ii zambesti inapoi.
-Il poti chema pe Tae?
J-Desigur.iesi pe hol si il chema pe Tae.
Dupa cateva minute a intrat in salon,in 2 pasi ajunse la mine si ma lua de mana ingrijorat.
Tae-Esti bine?Te doare ceva?Se observa ingrijorarea in ochii lui care tanjeau dupa un raspuns.
-Da,sunt bine,nu-ti face griji...
Tae-Cum sa nu-mi fac griji daca tu nu te-ai trezit timp de 2 zile,am crezut.....nu mai continua ca un roi de lacrimi ii inundau fata.
L-am strans la piept spunandu-i ca totul va fi bine,ma imbratisa si incepu sa planga spunand ca se bucura ca sunt ok.
>>>>>>>>>>>>
Dupa cateva ore in care am mai stat la spital am fost externata si am plecat acasa.O liniste mortala invaluia masina condusa de Jin.Toti se uitau urat la el,probabil ca au aflat ce se intamplase in seara aceea...Am hotarat sa sparg linistea.
-Atentie la mine toata lumea!vorbeam cu un ton autoritar.De ce e linistea asta?Nu am patit nimic,nu ne putem bucura de asta?Care e motivul pentru care va purtati asa?
JK-E o tensiune intre Tae si Jin de cand s-a aflat ...povestea...
-Serios?!spun eu revoltata.Chiar sunteti copii mici?de ce nu puteti trece peste asta?
Tae-Am crezut ca esti doar a mea,nu imi place sa impart...
-Nu poti sa il ierti de data asta?Fiecate dintre noi am facut macar odata o greseala de genul asta,mai ales ca l-am indepartat,nu s-a intamplat nimic si a spus ca nu se va mai repeta.
Tae-Serios?Chiar a spus el asta?
J-Da...imi pare rau Tae,nu m-am putut abtine,dar promit ca nu se va mai repeta,mai ales dupa ceea ce s-a intamplat.
Discutia a mai durat cateva minute dupa care am dat drumul la muzica,iar drumul spre casa a fost o veselie.Cand am ajuns acasa RapMon ne-a strans pe toti in camera de zi petru un anunt.
RM-Maine la ora 9 trebuie sa mergem la BigHit pentru a inregistra cateva melodii,la ora 8 trebuie sa fim pregatiti si sa pornim,va rog fiti seriosi si punctuali.se uita in special la J-hope.
Cand acesta termina,Tae se ridica si le spuse baietilor ca voi merge si eu si ca are o surpriza mare pentru mine.
Ammers zambind la culcare,dimineata ne astepta o zi mare^.^
>>>>>>
Dimineata....
-Scuze ca nu am pus mai repede next-ul,ma voi stradui sa pun mai des.Poate ca e putin cam monoton,dar in curand va veni ceva mare ^.^-
CITEȘTI
O luna in paradis
FanfictionYunHae este o fata din romania care isi va trai viata intr-un mod total neasteptat alaturi de trupa ei preferata,BTS. Sper sa va placa povestea mea,saranghae <3