Stateam si cautam un film nou. Doream sa privesc ceva nou...unde vampirii nu se indragostesc de oameni, nu se casatoresc cu oameni, si nu traiesc impreuna pina la sfirsitul vietii! Ha!!!...Ce amuzant! Vampirii traiesc vesnic, iar aceste filme sint facute mai mult pentru oamenii disperati, care inca spera ca nu vor ajunge pe post de mincare si ca inca pot avea un sfirsit frumos si fericit! Adevarul este ca se inseala! Se mint singuri pe sine doar pentru a nu privi in fata realitatii, iar realitatea este ca nici macar un om nu va avea parte de un astfel de sfirsit.
Imping plictisit laptopul la o parte si intru in baie. O baie relaxanta este tot ce imi trebuie in momentul dat! In scurta mea viata, de numai 346 de ani, nu am vazut nimic nou. Aceeasi oameni disperati, care pe zi ce trece ramin tot mai putini, devin cina vampirilor. Aceleasi lacrimi, atit din partea femeilor cit si din partea barbatilor, aceleasi rugaminti de a le cruta vietile, de a le lasa sa plece! Mereu acelasi lucru!
Apa fierbinte ma linisteste, ma ajuta sa scap de toate gindurile. Trebuie sa imi ocup cu ceva timpul. Chiar nu mai vreu sa privesc filme timpite despre iubire! Hm... Iubire... sentimentul idiot inventat de oameni pentru oameni... disperati! Ies din baie cu o urma de regret si... Hopa! Cine a venit lamine!? Scumpa mea surioara!
Eu tot stau si astept sa imi spuna ceva, si jur ca daca o sa taca in continuare, o alung cu suturi din camera mea! Eu tot astept, iar nervii incep sa isi faca simtita prezenta!
-Sammy, scumpul meu fratior!
Glasul ei pitigaiat rasuna in toata incaperea. Sa traiesti timp de 346 de ani e un lucru foarte bun, fiindca te inveti sa iti ascunzi sentimentele, iar noi doi ne uram reciprog! Diferenta este ca eu o uram mai tare, dar nu lasam acest sentiment sa ma conduca, ci imi calculam fiecare miscare, pe cind Ashley actiona pe moment, facea totul ca sa vada suferinta pe fata mea... Ce pot sa spun, nu prea ii reusea! In schimb, cind a murit iubitul sau, si apropo din cauza mea... Nu, nu eu l-am ucis, dar am platit o suma enorma pentru moartea tipului! Atunci o puteam vedea cum sufera, am simtit un triumf total!
-Cu ajutorul puterilor mele magice...
Si anume cele de a se lingusi in fata parintilor, a minti si a...
-...am reusit sa-i conving pe parinti sa organizeze miine o petrecere!
LA NAIBA!!! Urasc asta! Mai mult ca sigur ca va fi ca deobicei! O cina timpita impreuna cu toate rudele, ooo... mult adorabilele mele rude! , si inca citiva vampiri bagati, urmata de o petrecere organizata de Ashley! Daca s-ar cere un cuvint pentru a caracteriza toata petrecerea asta, as spune ORIBIL!!!
-Si sa inteleg ca scumpa mea surioara a decis sa ma invite personal?!?
Am afisat un zimbet care imi ascundea bucuria enorma in urma acestei stiri.
-Ce n-as face eu pentru tine?
Mi se face rau doar cind o ascult.
-Si eu pentru tine as face acelasi lucru!
Priviti dintr-o parte am fi fost considerati cei mai adorabili frati. Cel putin toti spuneau acelasi lucru despre noi, si anume cit sintem de draguti, dar foarte putini stiau relatiile adevarate dintre mine si Ashley, ura pe care o nutream unul fata de celalalt. Daca stau sa ma gindesc mai bine... nu stia nimeni!
Se scula de pe pat. Arata oribil! Ce fata normala ar purta asa pantofi cu un toc de 25 de cm? Plus s-ar vopsi atit de tare incit, nici sa nu mai poti fi sigur daca a folosit o sticluata de fond de ten sau doua? Waw... da ma pricep in a-mi descrie scumpa surioara. Aveam un motiv sa ma rid toata ziua, trebuia doar sa imi amintesc tinuta ei! A iesit din camera mea! Mi-am deschis larg usile de la balcun pentru a face aerisire! Ce naiba... s-a dat cu tot parfumul pe care la gasit?
CITEȘTI
SHE can save ME
FantasySam Abel - un vampir arogant, impulsiv, care are totul la picioarele sale. Cu o sora ca ea, Ashley, nu pierde nici o ocazie pentru ai demonstra ura sa enorma. Amy Fillion - o tanara adolescenta care a numerit in timpul nepotrivit, la locul nepotriv...