Probabil am baut prea mult vin aseara, fiindca am avut un vis foarte ciudat, cum tatal meu ma anunta, public, ca ma casatoresc peste o luna. Mai era si whisky, am baut mult whisky. Camera mea arata dezastruos! Si fantoma! Ha! Deja vad fantome! Dupa cum spuneam eram prea beat. Si era doar un cosmar... sau nu! Camera mea arata ca intodeauna, curata, totul era cofundat in linistit. Soarele deja a rasarit, iar camera este luminata puternic de soarele de vara. Ar fi fost foarte probabil sa fi fost doar un vis, dar atunci ce face sticla de whisky pe jumatate goala pe masa? Bravo Sam! Esti un idiot! Si acum ar trebui sa rezolv tot ce am facut, si nu va fi deloc usor. Imi trebui o scuza plauzibila pentru reactia mea de ieri...
Ma asez pe pat. Nici nu stiu ce sa fac! Vom improviza. Cobor scarile si ies in gradina. Dupa cum presupuneam parintii mei erau in gradina impreuna cu Ashley si cu cativa oaspeti de aseara. Ca la un semnal, nevazut de mine, toti si-au intors capurile in directia mea. Sa inceapa spectacolul!
-S-a intimplat ceva?
Heii... lumee... sunt si eu pe aici!!! Vocea mea ii trezi la realitate si acum toti isi continua fascinanta discutie ce o aveau inainte sa ma vada. Toti... daca il excludem pe tatal meu care se apropia de mine. Si acum fiti atenti! Discutie tata-fiu!
-Esti idiot? Ce-a fost aia?
-Ce?
Probabil calmul cu care vorbeam la enervat asa de tare, fiindca, la moment, scumpul meu parinte fierbea de nervi!
-Cum iti poti explica comportamentul tau de aseara?
-Trebuia sa plec.
-Sa pleci? Ti-ai iesit din minti?
Ma uitam absent la tatal meu. Cu improvizatia o duceam destul de bine, plus ca eram un actor innascut!
-Aveam treburi.
-Ce treburi sunt mai importante ca familia ta?
-Trebuia sa ma intalnesc cu Chris.
Si daca la inceput imi dadeam seama ca era nervos dupa modul in care vorbeste, acum era rosu la fata. Mai bine decat ma asteptam. Si eu imi faceam griji ca nu ma va crede! Tatal meu se indeparteaza, incercand in zadar sa se calmeze.
-Sam?
-Da mama...
Ofteaza si deja stiu despre ce va vorbi!
-Uite, stiu ca tu nu prea te impaci cu tatal tau, dar incerca si tu sa fii mai intelegator.
-Asta si fac.
-Sam!
-Ce? Am vorbit calm, nu ne-am certat! Nu-i vina mea ca lui nu ii convin planurile mele.
_____________________________
Ziua trecu ingrozitor de greu, dar as fi dat orice ca aceeasta seara sa nu fi venit niciodata.
-Si acum o melodie pentru Sam si Marcia.
Marcia-viitoarea mea sotie pentru ceilalti, o necunoscuta cu care nu imi voi pierde multa vreme din pretiosul meu timp pentru mine. In pofida numelui sau, care cel putin mie nu imi placea deloc, Marcia arata destul de bine. Defectul ei principal era ca tacea permanent. Era imbracata intr-o rochie rosie, ce se asorta perfect cu pantofii. Avea parul blond si ochii verzi. Cu toate ca era aproape la fel de inalta ca mine, avea un corp frumos. Era perfecta si orice barbat si-ar fi dorit o astfel de femeie alaturi, singura problema era ca am vazut sute de femei perfecte, care tot incearca sa ajunga in patul meu. Multe au ajuns acolo, dar nu au petrecut mai mult de o noapte cu mine. Si sa am o singura femeie pana cand moarte nu ne va desparti nu e pentru mine.
CITEȘTI
SHE can save ME
FantasySam Abel - un vampir arogant, impulsiv, care are totul la picioarele sale. Cu o sora ca ea, Ashley, nu pierde nici o ocazie pentru ai demonstra ura sa enorma. Amy Fillion - o tanara adolescenta care a numerit in timpul nepotrivit, la locul nepotriv...