Jacob este fratele mai mic al lui Chris. Indiferent ce prostie facea, noi eram cei care il ajutam sa-si rezolve problemele. E cel mai pasnic vampir pe care l-am vazut vreodata. Cel mai interesant este ca tipul asta isi face probleme fara ca sa vrea.
-Uite Jacob, ce-ar fi sa vii la casa din padure si sa discutam calm despre ce s-a intamplat.
-Sunteti in padure?
-Da.
Mergeam dintr-o parte in alta a camerei.
-Imi spui cand o sa ajungi, nu?
Chris se intoarse spre mine, cand cineva deschise usa brusc, care ma lovi drept in fata. Probabil mi-a rupt nasul fiindca, mai mult ca sigur, nu pare a fi in regula. Noroc ca se vindeca rapid.
-Am ajuns!!!
Dupa stigatul lui Jacob,nu cred ca voi auzi normal inca cateva secunde.
-Aici erati!
Tonul sau incantat ma sperie. Fara sa-mi dau seama cand sau cum, ma simt strans intr-o imbratisare sufocanta. Cand imi da drumul observ ca inca mai poarta colierul sau tampit in forma de luna. Baiatul asta are o obsesie pentru bucata aia mare de piatra din cosmos. Nu pot spune ca e ceva grav, dar totusi... Probabil mama natura nu se simtea tocmai bine cand l-a transformat. Dar nu ma plang. Chiar ma bucur ca face parte din familie si nu se numara printre dusmani, fiindca absolut toti varcolacii, fie ii cunosc fie nu,ne sunt dusmani. Asa a decis Universul.
Oricat de ciudat nu ar fi, el, Chris si mama sunt familia mea, chiar daca Jacob si Christopher nu imi sunt rude de sange.
Vad cum Jacob se indreapta spre Chris, probabil dorind sa-i ofere vreo imbratisare fratiseasca, iar celalalt sare de pe canapea si vine in spatele meu.
-O imbratisare, o singura imbratisare...
-Nici sa nu te gandesti!
Tonul amenintator al lui Chris nu il opri pe Jacob, iar in urmatoarea secunda Jacob ii oferea o imbratisare. Scena asta era prea familiara pentru a nu zambi. Chiar daca era cel mai mic dintre noi trei, Jacob era si cel mai rapid. Indiferent de care este motivul venirii sale aici, ma bucur enorm ca il vad din nou.
Ma mir cum nu a zburat inca pe luna! El are o obsesie pentru luna si celelalte corpuri ceresti... dar luna e pe primul loc. Stie toate miturile despre Pamant si luna, de le cele ale Egiptului Antic pana la cele mai actuale. Intr-un timp studia mai indeaproape varcolacii: care este legatura lor cu luna, cate asemanari si deosebiri sunt intre varcolaci si vampiri. Probabil a inconjurat Pamantul de sute de ori si a fost in fiecare oras de pe Terra pentru a afla legendele fiecaruia despre luna.
Jacob mereu a fost considerat un ciudat printre ceilalti vampiri, fie ca era din cauza obsesiei sale, fie din cauza faptului ca era prea dragut pentru vampiri... nu sunt sigur.
-Deci, ce s-a intamplat?
-E o poveste de necrezut!
-Sunt sigur.
Dupa ce ne-am asezat pe pat Jacob incepu sa povesteasca ce i se intamplase.
-Dupa cum bine stiti, anul acesta am inceput sa studiez satelitii lui Jupiter si cei ale lui Saturn.
Da... la asta sigur nu ma asteptam!
- Stiti ce e cel mai interesant?
-Jacob, mai mult ca sigur ca atunci cand ai spus ca ai probleme nu te refereai la satelutii acestor planete.
-Dar...
-Treci la subiect.
-Pai... cum telesopul meu s-a stricat am decis sa merg sa imi iau altul.
CITEȘTI
SHE can save ME
FantasySam Abel - un vampir arogant, impulsiv, care are totul la picioarele sale. Cu o sora ca ea, Ashley, nu pierde nici o ocazie pentru ai demonstra ura sa enorma. Amy Fillion - o tanara adolescenta care a numerit in timpul nepotrivit, la locul nepotriv...