Ai probleme

33 4 3
                                    

Stiam eu ca ceva nu era in regula si orice ar fi zis acum vrajitoarea, eu tot pe Jacob il cred. El nu e persoana care sa greseasca vreodata si acum nu poate fi o exceptie. Ceea ce nu inteleg este cum a reusit ea sa ajunga de la casa Sienei pana aici asa de repede... Sa spunem ca totusi a avut timp pentru a veni, dar de ce a facut asta? Sa dea foc la o casa pentru o simpla gluma? Ciudat. Chiar daca as presupune ca e adevarat si asa a decis ea sa se razbune, ce cauta ea in casa asta? Cand a venit, Jacob nu era aici si nici nu avea de unde sa stie ca va veni. Nici macar noi nu stiam. De o simpla coincidenta nu mai vorbim, fiindca eu nu cred in coincidente. 

-Eu nustiu despre ce vorbeste!

Si i-am auzit vocea... pitigaiata. Nu stiu de ce, dar imi amintea de Ashley. Era frumoasa, dar prefacuta. Intuitia imi spunea ca ea nu este cea pe care incearca sa ne-o prezinte. Si eu am incredere in propria intuitie.

-Minte!

-Jacob calmeaza-te!

Chris aproape ca tipa.

-Ce? Tu... ea! Tu... ea??? Nu vad legatura!

Chris doar clatina din cap.

-Nu poti da vina pe  oricine pentru ce ti s-a intamplat. Nu poti da vina pe dansa doar pentru ca ti se pare ca ea e de vina in disparitia prietenei tale.

-Ba pot! Si exact asta fac! Ea e de vina in disparitia Sienei!

-Dar eu nici macar nu te cunosc. Te vad pentru prima data.

-Iar minte!

-Jacob termina!

-De ce ii tii aparare? De ce ii ia apararea?

Ridic din umeri la intrebarea lui Jacob. Eu si Amy priveam cum cei doi se certau din cauza lui Rikky.   

-Ea pleca.

Tonul hotarat al lui Jacob ma soca. Pentru prima data in viata il aud vorbind asa. De obicei el este cel care glumeste mereu, iar eu cu Chris suntem seriosi. 

-De ce ar pleca? Ea nu a facut nimic, iar daca tu o acuzi inca nu inseamna ca ea este vinovata.

-Chris, tu te-ai lovit la cap? Tu nu ma crezi pe mine, fratele tau, si o crezi pe dansa, o vrajitoare?

Jacob avea dreptate... Chris probabil s-a lovit destul de rau. Nu a avut nimic impotriva oamenilor, a vrajitoarelor si a varcolacilor niciodata, dar nu le lua apararea. A ucis chiar si vampiri daca trebuia. Nu tinea cont ca sunt vampiri sau varcolaci, proceda cum era corect, iar daca adevarul era de partea varcolacului Chris ii lua apararea. In situatia asta e clar ca ziua ca vrajitoarea trebuie ucisa, dar nu... Chris ii ia apararea! De ce ne-ar asculta pe noi?!? Doar nu suntem noi prietenii lui, ci vrajitoarea!!!

-Sam, spune ceva!

-Eu mi-am spus deja parerea, iar daca nu ar fi fratele tau ea ar fi fost deja moarta.

-Dati-i o sansa.

Rikky schita un zambet. Era genul ala de zambet inocent pe care il foloseam si eu cate o data... Si anume atunci cand nu aveam puteri, sau dorinta, sa imi intru bine in rol. Era prea inocent pentru a fi adevarat. Din cate se vede este o actrita rea. 

Amy paraseste incaperea, iar noi cu Jacob o urmam afara. Dupa ce ne indepartam destul de mult de casa, astfel incat Chris sa nu ne auda, Jacob rupe tacerea.

-Ea mie nu imi place. Orice ar spune Chris, eu tot cred ca ea e vinovata in disparitia Sienei. Voi ce stiti despre dansa?

-Eu nimic. Amy?

-Nu o cunosc. E a doua oara cand o vad. Prima data a fost cand am venit noapte, dupa ce am facut farsa aia cu fantoma. Nici nu stiu care ii este numele. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 07, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SHE can save MEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum