EU NU FAC ASTA!!!

70 7 6
                                    

Ma uitam absent la tavanul camerei mele. Dupa o masa pe cinste, am decis ca cel mai bine ar fi sa trag un pui de somn... si aceasta idee imi suradea din ce in ce mai mult! Reusesc sa atipesc, cand aud o usa trantindu-se brusc de perete. Eram constient ca era usa de la camera mea, dar de ce m-as ridica sa privesc cine e? Prea obositor! Dupa ce un parfum de prost gust imi invada narile, am intrebat cu o urma  de amuzament... prefacut:

-Scumpa mea surioara, nu ti-au invatat parintii ca nu e frumos sa dai buzna in camera cuiva? Sau au uitat profesorii sa mentioneze ca ar trebui mai intai sa bati la usa?

Nu spunea nimic, iar asta incepea sa ma enerveze! imi ridic capul plictisit si, cum nu era de mirare, o observ pe Ashley sprijinita de perete, langa pat.

-Ca un frate responsabil si grijuliu ar trebui sa te invat bunele maniere, nu crezi?

Statea si privea absenta in fata, iar asta era prea ciudat pentru a prevedea ceva bun!

-Oh... manierele... am si uitat de ele.

-Despre asta vorbeam si eu!

-Am venit doar sa imi vizitez fratele!

Asta nu mirosea a bine, si nu ma refer la parfumul pe care il folosea! Iesi din camera mea, inchizand usa in urma sa. Waw... ea chiar s-a obosit sa inchida usa?!? Ma culc inapoi cu gandul ca nu imi putea face nimic. 

Citeva ciocanituri ma trezira din minunatul meu vis. Nu ma ridic din pat. Stau mai departe cu ochii inchisi si astept ca bataile in usa mea sa inceteza. Oricum... cel care a avut nevoie de mine, se va intoarce, altfel nu era asa de important incat sa las patul sa se raceasca. Ma uit la telefon si constat ca e deja ora 08:36. De cand dorm eu asa de mult? In fine, ma ridic cu greu de pe pat incercand sa ma pregatesc moral pentru ziua de astazi.

Dupa ce fac un dus rapid, ma imbrac intr-o pereche de pantaloni negri si un maiou alb. Cobor scarile si intru in sala tronurilor. Tata statea si ducea o convesatie aprinsa cu cineva... cu Josh, daca mai concret. Josh era mana dreapta a lui tata. Dupa parerea mea era un tip foarte tacut. Adica sa fim seriosi, niciodata nu vorbea din propria initiativa, iar cand raspundea o facea foarte simplu, doar cu da sau nu. Ma mira totusi faptul ca tata l-a ales pe Josh mana sa dreapta, dar tinand cont ca si el era un ciudat, cel putin pentru mine, am trecut repede peste asta. L-a inceput credeam ca tata doar glumeste, insa apoi mi-am dat seama ca de fapt era cat se poate de serios. Cert era ca in compania lui tata, si repet... doar in compania lui tata, Josh pare un alt vampir. Vorbeste mult mai mult decit in mod obijnuit, si din cite observ se mai si contrazicea cu tata.

Mama era... ca intodeauna. Statea pe scaun si urmarea plictisita cearta dintre cei doi. Astazi purta o rochie neagra. Acest obicei mama il imprumuta, sau il pastra, de la oameni. Cum oamenii se imbraca la inmormantari in culoarea neagra, asa si mama se imbraca in negru doar cand are o zi proasta. Am uitat sa mentionez ca si ea ura petrecerile! 

-Sam, ce ai spune sa mergi si sa iti chemi sora la micul dejun?

-Si unde ar trebui sa o gasesc?

-Pregateste sala pentru oaspeti.

Deci... voi avea deosebita placere de a admira munca lui Ashley! Ma intorc plictisit spre camera unde ar trebui sa fie sor-mea. Intru fara a mai bate la usa si ramin incremenit. De data asta Ashley s-a intrecut pe sine! Incaperea arata de-a dreptul ingrozitor! Pentru a decora camera a ales doua culori: verde si portocaliu. Un verde inchis impreuna cu un oranj aprins nu e tocmai cea mai buna combinatie, dupa parerea mea! Si poate ar fi fost mai frumos daca nu ar fi folosit toate materialele alea portocalii in exces! Tot ce pot sa spun este ca camera arata ORIBIL! Si se pare ca ieri nu m-am inselat deloc. Chiar imi doream sa ma insel macar o data in viata! Dar nu, imi cunosc prea bine sora, si ar trebui sa se intample o adevarata minune ca ea sa poata organiza o petrecere normala!

SHE can save MEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum