Pfpf_24 Agzindan..
Sene 2013 yazı..İlk defa sosyal medyadan arkadaş edinmek istedim..
Bir kaç siteye girdim.En sonunda sln_03 adında bir kiz buldum.Kedi fotoğrafı vardı profilinde..
İlk mesajı ben attım..
"Selam:)"
Çok geçmeden cevap yazdı..
"Selam☀"
O güneş sembolü ile güneşim oldu..
3 yıl konuştuk onunla.Babasi onları terk etmiş..Benimde babam annemi bosadi..
Ona ilk gerçekleri itiraf ettiğim zaman cesaret ettim.İstanbula gel burada okuyalım dedim..Kabul etti..
Hiç birbirimizi görmedik.Daha doğrusu ben onu biliyordum.Araştırdım buldum..
Çok güzeldi..Çok..
Istanbul a geldiği zaman gidemedim.Cesaret edemedim..
Son attığı mesaj attı belki beni..
"Ben sana inandım.Sadece inandım.Senin için kalkıp İzmir den İstanbul a geldim.Ailemi karşıma aldım.Görüşmeden de olsa neredeyse 2 yilimiz geçti seninle.Senin hakkında tek bildiğim şey sevdiğin müzik,sevdiğin kitap ve okyanus gözlerin..Her şey için tesekurler Mavi..Hayat bu belki karşılaşırız bi gün..Şu an tek isteğim senden bir fotoğraf almak..Lutfen Maviş.."
Ona mavi gözlü olduğumu söylemiştim..Mesajdan sonra attım ona fotoğraflarımı ama bakmadı..
Goruldu yapmadı..Son mesajım şuydu ona..
"Gelemedim üzgünüm..Cesaret edemedim.Sen benden nefret ediyorsun belki su an.Sen bilmiyorsun tabi..Hep yakınında oldum ben senin..Belki anne ve babamızın evleneceğini bile bilmiyorsun..Ben seni tanıyorum Selin.O kahverengi gözlerini biliyorum.Sevme beni peki koca gözlü kız sevme.."