(Medyada Havuz a Giden Selin Yılmaz Var❤Keyifli okumalar👑)
Kapı çalınca Ali koşup kapıyı açtı.İki kız ve iki oğlan gelmişti..
"Aşkım naptinnnn?"
Ağzını yaya yaya konuşan Alinin sevgilisine baktım.Bence caprilmisti..
Diğer ördek ağızlı kız Alinin yanaklarini vakumlayarak optukten sonra kendini karsimdaki ikili koltuğa fırlattı.Alinin sevgiliside ordek agizlinin yanina.
Diğer iki erkek Aliyle selamlasarak salona geldiler Alide peşlerinden.
Hafif kızıl saçlı olan erkek yanıma oturdu.Ali sevgilisinin yanina diğer esmer çocuk ise tekli koltuğa..
"Naber fıstık?"
Yanıma oturan çocuk bana göz kirparak yayıldı.
"İyi.."
Alinin arkadaşı konuştu.
"Merhaba.Mert ben:)"
"Didem bende canımmm:)"
Ördek ağızlı seyiren gözünü düzelterek söze karıştı..
"Bende Tuğçe tatlım.Emre nin exsi."
Emreye bakınca gulumsedi.
"Selin bende Alinin ev arkadaşı."
Bu çocuk cidden çok yakışıklıydı.Kii bana bildiğiniz yürüyordu..
"Ayrılık acisi cekiyordaaa"
Cümlenin sonuna doğru dudaklarini buzmesi onu daha fazla sevimsiz kılarken tek kaşımı kaldırarak ve gülerek cevap verdim.
"Bana pek acı çekiyormuş gibi gelmedi?"
Emre kolunu omzuma atarken kulağıma yaklaştı..
"Seninle çok iyi anlasicaz Selin"
Tam Tuğçe konusacakken muhtemelen gergin ortamı dağıtmak isteyen Didem konuştu.
"Havuza girmicekmiyiz Aliiii?"
Allahım iyi hoş kız ama neden cümlenin sonunu uzatıyor?
"Girelim bebeğim.Selin hadi sende gel"
Sağ elimi sol koluma götürerek kaşıdım.
"Bilmem ki?"
Emre elini dizime koydu..
"Bence gel çok egleniriz:)"
Tugceye bakıp güldüm.
"E peki madem sen ısrar ettiysen"
Şu kızdan çok gıcık almıştım.Emre de yakışıklıydı.Bir taşla iki kuş vururdum..
"Ben mayomu giyineyim o zaman."
Merdivenlerden cikarken Emrenin bana baktığını ve Tuğçe denilen kızın da gözünün seyirdiginden emindim..
Odama gittiğimde pizza yediğim için ellerimi yikadim önce.Daha sonra daha dolaba yerlestirmedigim bavulumu çıkartıp içinden mayomu aldım.On tarafından ise parmak arası terliklerimi..
Mayomu yataga atarken telefonum gözüme takılmıştı.
Acaba bana fotoğraf gondermismiydi?Yada mesaj?
Belki telefona bakmanın kötü bir fikir olduğunu düşündüm.Mayomu giyinip parmak arası terlikleri ayağıma geçirdim..Telefonu yanıma alarak aşağıya indim..
//
"Vayyy Selin yakiyorsun!"
Gülerek Emreye baktım sözüne ekledi..
"Yaniyorsun!"
Son söylediğine daha da gülerek cevap verdim..
"Allah Yakmasin!"
Sozumle Tuğçe herkes gülerken Mert elindeki kokteylleri Emre ve bana uzattı.
"Çok şık olmuşsun Selin.Emre hakli:)"
"Yaa saol Mertt:)"
Didem ile Tuğçe bana kötü kötü bakarken yan tarafımdaki sezlongda oldukları için konuşmalarını rahatlıkla duyabiliyordum..Ördek ağız Didemi doldurmaya başladı.
"Canım sen nasıl müsade ediyorsun Ali ile bu surtugun kalmasına?"
"Bilmiyorum Tuğçe!İyi kıza benziyor"
Dideme baktığımda bana güldüğünü gördüm.Ama hayır bunlara güven olmazdi..
Kokteylimden bir yudum alıp terliklerimi ayağımdan çıkardım..
Ördek ağız gibi konuşarak Emrenin kolundan çektim.
"Hadiii Emreğğ havuzaaağ girelimmm!"
Emre kahkahalar atarken Ali ve Mertte bize eşlik etti.En sonunda ördek ve Didem hariç herkes havuzdaydi..
Emre ile yüzerken elini belime koydu..
"Öhöm!"
Arkadan gelen sesle ördek ağizin geldiğini gördüm..
"Emree tatlimm!"
Onlardan uzaklaşarak Ali nin yanina gittim..
"Naber?"
İrkilerek bana baktı.
"İyi sen?"
Bizi kinle izleyen Didem e baktım.Gicigim be ben!
Tek elimi Ali nin koluna atıp Ali ye biraz daha yaklaştım.Diğer elim ile çenesini kavradım.
"İyi misin?Yorgun gorunuyorsun?"
Ali de dünden hazır ya!Tek eli ile sırtımi kavrayıp güldü.
"Yok cidden iyiyim:)"
Bizi izleyen Dideme şaşırmış gibi baktım.
"Sevgilin rahatsız oldu galiba"
Ali kaşlarını kaldırarak güldü.Ellerimizi cektik.
Alinin elini koyduğu demire elinin üstüne oturdum.Ali gözlerini monçiçi gibi açarak güldü.
"Oo!"
Evet canım yavşak ev arkadaşım elini çekti.Namuslu lan!
Didem öfkeyle yanimiza geldi..
"Ayy adinnn neyddiii seninnn yaaa?Ayyy hepp unutuyorummmmm!"
Gıcık kaptığımı belli ederek Dideme baktım..
"Eğer bir penisim olsaydı hatırlardin.Ama bir penisim olmadığına göre hatirlamana da gerek yok!(Pucca Gunlugun 1.Kitabındaki Bir Söz)
Ali gülerken Didem şok olmuş bir şekilde bana baktı.Ona en sahte gulucugumu atarak havuzdan çıktım..
Emre ile Tuğçe konuşurken Emre bana baktı..Tam yanından geçerken beni havuza çekti..
Havuzun içinde dudaklarimiz buluştu..Yüzeye öyle cikarken Emre elini belime koydu..Ayrildigimda Tugcenin gözlerinden yaşlar suzuluyordu.Yanimiza gelip Emreye tokat atarken Emre hala gülüyordu..
Tuğçe ye zafer gülüşü atarken kulağıma eğildi..
"Görusucez!"
Yine gülerek cevap verdim.
"Görüsürüz canım ya:)"
//
Yeni bölüme yarın dedim bugün geldi😂😂Neyse yarin da yeni bolum gelecek.Görüşürüz❤