Κενό

1.4K 184 4
                                    

Ο Τόνι έτρεξε να ανοίξει, όχι τόσο επειδή είχε την απορία να δει ποιος είναι, αλλά περισσότερο γιατί βιαζόταν να επιστρέψει σε αυτό που είχε αφήσει στη μέση με τη Σοφία. Στάθηκε στη πόρτα και κοίταξε από το ματάκι για να δει τη Λεονόρα να στέκεται απ'έξω, χοροπηδώντας σχεδόν στις μύτες των ποδιών της.

"Τι στο καλό έπαθε...;" μουρμούρισε ο Τόνι και πέρασε το χέρι του από τα μαλλιά του, για να τινάξει έπειτα το πουκάμισό του, φτιάχνοντας το γιακά του.

Μετά από μία βαθιά ανάσα, άνοιξε τη πόρτα.

"Τόνι!" αναφώνησε και πήδηξε στην αγκαλιά του.

"Λεονόρα; Τι έγινε; Πώς μπήκες κάτω;"

"Ήταν ανοιχτά. Ω, Τόνι, δεν θα το πιστέψεις... Μας πήραν τηλέφωνο! Σου έκαναν πρόταση για τη Μετροπόλιταν στη Νέα Υόρκη, για τον Οθέλλο!" τσίριξε εκείνη, μη μπορώντας να ελέγξει τον ενθουσιασμό της.

"Τι;" γούρλωσε τα μάτια ο Τόνι και έπιασε το πρόσωπό της, χαμογελώντας ηλίθια.

"Αλήθεια!" του φώναξε γελώντας η Λεονόρα και αμέσως ανέβηκε στις μύτες των ποδιών της και- περνώντας τα χέρια της πίσω από το λαιμό του- τον φίλησε παθιασμένα στο στόμα.

Παρόλο τον ενθουσιασμό του, ο Τόνι αμέσως μαγκώθηκε με αυτό το απρόσμενο φιλί. Έκανε κίνηση να την απομακρύνει απαλά, αλλά τα χέρια του έπεσαν μουδιασμένα όταν άκουσε τη πόρτα του σαλονιού να ανοίγει.

Έσπρωξε τη Λεονόρα πιο απότομα τώρα και γύρισε αμέσως προς το άνοιγμα της πόρτας, όπου είδε για ένα δευτερόλεπτο τα θλιμμένα μάτια της Σοφίας και ύστερα τη πόρτα να κλείνει πάλι πίσω της.

"Να πάρει η οργή..." είπε και έβαλε τα χέρια του στη μέση του.

"Τόνι, τρελάθηκες; Δε χαίρεσαι;" τον πλησίασε πάλι η Λεονόρα.

"Φυσικά και χαίρομαι, Λεονόρα. Αλλά δε χρειαζόταν να φιληθούμε για να εκδηλώσουμε τη χαρά μας!"

"Μα, τι σε πειράζει τώρα; Με αυτό θα ασχοληθούμε;"

Ο Τόνι ξεφύσησε και πέρασε το χέρι του από τα γένια του.

"Άστο, άστο, Λεονόρα... Εγώ φταίω για όλα, από την αρχή. Πήγαινε, σε παρακαλώ. Θα μιλήσουμε. Και σε ευχαριστώ για τα καλά νέα." της άνοιξε έδειξε την εξώπορτα και εκείνη, φανερά εκνευρισμένη, έφυγε χωρίς να πει τίποτα.

Γύρισε πάλι προς την κλειστή πόρτα και σκέφτηκε τις επόμενες κινήσεις του. Μόλις πριν λίγο θα φίλαγε τη Σοφία και τώρα εκείνη τον είδε να φιλάει τη Λεονόρα... Πόσο βρώμικος θα φαινόταν στα μάτια της μικρής... Αλλά δεν τη φίλησε εκείνος! Μάλιστα προσπάθησε αμέσως να την απομακρύνει.

Το κοριτσάκι τουWhere stories live. Discover now