Ο Τόνι βγήκε από το καμαρίνι του νιώθοντας ότι βγήκε από κλουβί. Η Στέφανι είχε αρχίσει να γίνεται φορτική και -όσο και αν ήθελε να είναι ευγενικός μαζί της- είχε αρχίσει να χάνει την υπομονή του.
Την είχε διώξει στην ουσία, με τη δικαιολογία ότι θέλει να κάνει ορισμένα τηλεφωνήματα στην Ιταλία και ήθελε ησυχία.
Στην πραγματικότητα, απλά δεν την άντεχε άλλο να γκρινιάζει από τη μία και να τον κολακεύει από την άλλη. Του τσίτωνε τα νεύρα.
Περίμενε να δει τη Σοφία κάπου εκεί γύρω. Δεν ήταν όμως πουθενά. Ανεβοκατέβηκε τους ορόφους, ρώτησε μερικούς υπαλλήλους, ακόμα και μία κυρία που μόλις είχε βγει από τις γυναικείες τουαλέτες.
Η απάντηση ήταν επανειλημμένα αρνητική: κανείς δεν την είχε δει, δεν είχε καν προσέξει μία τέτοια κοπέλα.
Την πήρε τηλέφωνο και του χτύπησε άσχημα που δεν το σήκωσε. Μία, δύο, τρεις φορές και κάποια στιγμή έχασε το λογαριασμό. Η Σοφία δεν το σήκωνε.
Ανήσυχος, πέρασε το χέρι του από τα μαλλιά του, στηρίζοντας το άλλο στη μέση του. Ανάσανε βαθιά, αλλά κάπως πνιγμένα. Δεν το πίστευε, αλλά ήταν έτοιμος να βάλει τα κλάματα.
Πού στο καλό ήταν η Σοφία;
Μουδιασμένος από την αγωνία, ξεκίνησε σχεδόν τρέχοντας για το ξενοδοχείο. Ήταν το μόνο μέρος για το οποίο θα μπορούσε να έχει ακόμα ελπίδες.
Εκείνος ήθελε να της πει πράγματα που θα την έκαναν χαρούμενη, αλλά τώρα απλά ήθελε να βεβαιωθεί ότι δεν της συνέβη κάτι κακό.
--
Η Σοφία έπινε αργά, σχεδόν μηχανικά την μπύρα που είχε αγοράσει πριν λίγο. Είχε τριγυρίσει άσκοπα σε διάφορους δρόμους γύρω από την όπερα και ύστερα γύρω από το ξενοδοχείο τους.
Σκεφτόταν όλη αυτή την ώρα και τα συμπεράσματα στα οποία έφτανε δεν της άρεσαν καθόλου.
Είχε ξεχάσει ότι ο Τόνι είναι διάσημος και σημαντικός. Όταν την αγκάλιαζε, τη φίλαγε, της έκανε αστεία ή απλά κάθονταν ο ένας δίπλα στον άλλον, ήταν απλά ο Τόνι. Ο Τόνι ο γλυκός, ο τρυφερός, ο υπέροχος. Και όταν ήταν μαζί του, ένιωθε και εκείνη σημαντική, όμορφη, δυνατή.
Τις τελευταίες όμως μέρες αυτό δεν συνέβαινε. Αντίθετα, ένιωθε την αυτοπεποίθησή της στα πατώματα και δεν περνούσε καν καλά.Φυσικά, για αυτό έφταιγε η Στέφανι και όχι ο Τόνι. Και η Στέφανι δεν ήξερε καν ότι είχαν σχέση.
YOU ARE READING
Το κοριτσάκι του
RomanceΟ 32χρονος Αντόνιο (Τόνι) Μορέττι είναι ανερχόμενο αστέρι στο κόσμο της όπερας, κερδίζοντας φήμη όχι μόνο για τις μοναδικές του ικανότητες στο τραγούδι και την ηθοποιία, αλλά και για την αρρενωπή του εμφάνιση και γοητεία. Ο συνδυασμός μάλιστα με το...