Crazy true

35 2 0
                                    

Otevřela jsem okno a Steve hbitě vylezl na třešeň a po ní pak do mého pokoje.

,,Ahoj Steve, copak tě k nám přivádí ? Mám ti donést něco k pití ?" zeptám se žertem i když vlastně dobře tuším o čem chce mluvit.

,,Díky, nemám žízeň, potřebuju si promluvit o tom co se stalo v lese." Řekla jsi o tom rodičům ?"

,,Ne, ještě ne. Teda řekla jsem jim že Beth pokousal vlk, což je vlastně pravda. Ale o nás jsem jim neřekla."

,,A někomu jinýmu o tom neřeklas, třeba nějaké kamarádce ?"

,,Ne, neřekla."

,,To je dobře, ne všichni jsou vlkodlaci, jako my."

,,A co moji rodiče ?"

,,No víš, v tomto městě je víc smeček a do jedné z nich zapadáme i my. Tvůj nevlastní táta je alfa naší smečky a tvoje máma je alfa samice. Lidé se na vlkodlaky změní buď přirozeně, že už se tak narodí, nebo proměnou, pomocí kousnutí. Když se tak člověk narodí, tak se většinou poprvé promění zhruba ve čtrnácti nebo patnácti. No a u holek se někdy stává že se nikdy nepromění.
Naši největší nepřátelé jsou upíři, které dělíme na upíry a vampýry. Upíří jí většinou krev zvířat, vampýři se živí lidskou krví a je jich o dost méně než upírů.
A hlavně se neukazujeme lidem ve své vlčí podobě. Existují totiž lovci vlkodlaků a i lovci upírů. "

,,A jak je to s úplňkem ?"

,,No, naše moc je za úplňku nejsilnější a je hodně těžké se za úplňku nepřeměnit, zastavit přeměnu může někdy bolest."

,,Mell, večeře !

,,Nebudu tě zdržovat." Steve vyskočil z okna ven, kde se už pomalu stmívalo.

,,Čau!"

,,Čau!"




Hybrid DNAKde žijí příběhy. Začni objevovat