Iyi okumalar..
"Seni seviyorum." alnını alnıma dayanıp defalarca söyledi. Beni inandırmak istercesine söyledi.
" Bende seni seviyorum sana inanıyorum." dedim anda dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdi. Tek hamlede beni kucağına almıştı bile ayaklarım yerden kesilirken tenim yanmaya başladı. Cenk tutkuyla öperken ben yeni karşılık vermeye başlamıştım. Beni duvara yaslayıp gözlerime baktı. Nefes nefese " Seni deli gibi özledim." dedi.
" Bende özledim."
Tekrar dudaklarıma kapandı. Öyle tutkulu öpüyordu ki beni nesef almakta zorlanıyordum. Aklına bir şey gelmiş gibi birden geri çekildi.
" Özür dilerim yaşadığın kötü olaydan sonra" sözünü kesip
" Senin bana dokunman bana o günü hatırlatmıyor." dedim dudaklarını öptüm.Geri çekildiğimde gözleri duygu yüklüydü. Başını boyun boşluğuma koyup beni öpmeye başladı. Dudağımın kenarından geldiğinde durdu.
" Seni istiyorum ama seni incitmekte istemiyorum."
Daha konuşmamıza izin vermeden dudaklarına kapandım. Öyle güzel öpüyor ki beni çıldırtıyordu. Ben kucağında öpüşerek odamıza girdik.Beni yavaşça yatağa yatırıp üstüme doğru eğilip bacak arama yerleşti. Dudaklarımı öpmeye başladığında elleri tişörtümden içeri girip tenime değince ürperdim. Başımdan sıyırıp attı. Gömleğinin düğmelerini çözdüm. Kollarından aşağıya sıyırdım. O güzel vücudu gözler önüne serildi. Cenk boynumda başlayıp göğüslerime gelince elini sırtımda dolaştırıp kopça mı çözüp çıkarınca artık üstüm tamemen çıplaktı. Bir eliyle göğüsümü avuçlarken ağzıyla da beni delirtiyortu dayanamayıp inledim. Erlerini ellerimle kenetlendi.
" Kasma kendini rahatla." deyince sanki duymaya ihtiyacım olan söz gibi gevşedim. Ellerimle Cenkin pantolonunu çözüp aşağıya çekince Cenkde beni bir çırpıda soydu her yerime öpücükler kondururken oda da sadece benim inlemerim yankılanırken bacaklarımı açıp arama tekrardan yerleşti yüz hizama gelince gözlerini gözlerime dikip ellerimizi kenetlendi. Ve yavaşça içime girince ilk de bacaklarıma kadar kasıldım.
" Cenk. "
" Cenk "
"Işş...sakin ol bebeğim geçecek şimdi."
Yavaş yavaş içimde gel git yaparken kasılmalarım giderek azalarak zevk almaya başlamıştım. Ikimizinde inlemeleri odaya doldururken Cenkin adını defalarca söyledim. Ikimizde dayanamayacağı noktaya geldiğimizde sonuna gelmiştik.
Cenk üstüme yığıldığında nefesini düzenleyene kadar bekledi sonra yanıma geçip uzanınca benide kendine çekip sarıldı saçları mı öperek " Seni seviyorum." dedi........
Uyandığımda Cenk beni izliyordu.
Gülümsedim.Yatakta dogruldum.
" Çok güzelsin." yanaklarima alev hücum ettine yemin edebilirim.
" Cenk ilk beraber olduğumuzda yani şey imm şey bu kadar."
" Anladım ne demek isteğini aşkım." ellerini yanaklarıma koyup devam etti.
" O zaman ilk defa ilişkiye girecektin ve çok canın yanardı ondan." dedi ve dudakları mı öpmeye başladı. Beni yavaşça kendine çekip kucağına aldı. Vücuduma sarılan örtüyü yavaşça çekip bıraktı ve beni süzmeye başladı. Tekrar dudaklarima uzaninca elleriyle tüm vücudumda keşfe çıkmıştı. Tek hamlede beni altına alıp birleştik. Inanılmaz bir duyguydu bu tarif yoktu. Onu seviyordum.......
" Cenk Ayla ya ne zaman dersini vericez o kız bizi ayırdı onu öldürmek isitiyorum remen "
" Merak etme aşkım bunun bedelini ödeyecek."
" Peki nasıl ." dedim başımı omuzuna koyarak.
" Bizim barıştıgımızı bilmeyecek dersini alacak seni benden ayirmasının bedelini ödeyecek."
" Planın nerdir."
.....
Bir hafta sonra"Arda ayarladın mı depoyu."
" Evet."
" Güzel bizi hala ayrı zanneden Ayla napacak acaba bide aramızdan birini kaçırma planı vardı."
" Ama biz onu kaçırıcaz "
" Başlayalım." dedim ve Arda yanımdan ayrıldı.
Emre ve kızları alıp depoya gittik. Biz gelene kadar Arda işini halletmesti bile Arda yanımiza gelip " Içeride bağlı bir şekilde etrafına bakıp bağırıyor."
Ceyda " Arda sen iyimisin." deyi sarıldı. Bu arada ikisi sevgili olmuştu.
Arda " Iyim güzelim merak etme."
Hepimiz sevgilerimize sarıldık.
Ayça " Halledelim şu işi artık."
Emre " Ne belalı kızmış ya ."
Ecrin " Hadi başlayalım o zaman."
Içeri girdiğimizde Ayla bizi görmeden sesler çıkarmaya başladık.
Ayla " Kim var orda kim." diye korkarak bağırmaya başladı.
Ayça oraya çıkıp " Merhaba bebeğim nasılsın."
Ayla " Seni pislik."
" Ah seni kaşar demek bizi ayıracaktın ha " o sırada ben ortaya çıkıp sevgilimin elini tutum ve güldüm.
Ayla " Siz hangi ara barıştınız." dedi kıvranarak Ayça ile beraber kahkaha attık.
Ayla " Bırakın beni."
Ceyda gördü ve hepsi geldi.
Ecrin " O kadar kolay değil."
Ceyda " Bu yaptığının bedelini ödemeyeceğini mi zannettin."
Ayça dayanamayip çaktı tokadı.
" Sen dersini almadın mı" ve bir daha " Seni pislik " bir daha ard arda vururken ben durdurdum.
" Ayça yeter sen bu değilsin."
Ceyda " Az bile bu kıza."
Ayla konuşamaz hale gelmişti.Hırsı mı alamıyordum onun gibi olmakta istemeyecektim. Onun için kendi mi toparlamam lazımdı.
" Ayla bak bundan sonra bizimle uğraşmayacaksın yoksa bir daha ki sefere bu kadar sakin olmam olamam"
Emre " Yoksa canın çok yanar."
Ceyda gelip saçını çekti.Ayla cırlayınca " Bırak bırak tamam " diye bağırdı.
Ecrin karşısına geçip biz gibi suyu dökerken " Duyamadık cicim baştan söyle bakayım." Ayla titremeye başlamıştı bile dişleri birbirine vururken konuştu " Tamam size bulamayacağım bırakın beni artık."
Arda " Anlaşıldı sanırım yoksa bir daha ki sefere daha kötüsü olur dua et kız olduğuna sen." deyip sustu.
" Tamam arkadaşlar çözelim de çıkalım burdan bu kızın suratını dahi görmek istemiyorum haaa bu arada Ayla sakın gözümüze bile gözükme yoksa seni daha fena yaparım."
deyip Arda ipleri çözerken arkama bile bakmadan hepimiz birlikte çıktık.
Emre " Bu işte burada kapandıysa bir şeyler yapalım mı ? "
Hep birlikte " Olur " dedik.Sahilde bir yere geldiğimizde çay bahçesinde oturduk herkes çok mutluydu tabi bende öyle Ceyda ile Arda biribirini bulmuş çok tatlı görünüyorlardi.
Ecrinin Emreye kavuşması zor olmuştu ama sonunda birliktelerdi.
Ve sevgilimle ben sonunda kavuşmuş aramıza bir daha kimsenin girmesine izin vermeyecektik. Onu deli gibi seviyordum. Gözlerimiz buluştu sevgilimle dudaklarima öpücük kondurarak.
Cenk " Sana bir şey soracağım."
" Dinliyorum."
" Aslında bunu daha romantik yapmak isterdim ama dayanamadım." anlamayan gözlerle bakmaya başladım.
Cebinden küçük siyah bir kutu çıkardı birden diz çöküp kutuyu açtığında yüzüğü gördüm anladım o can alıcı cümleyi bekliyordum.
" Benim geri kalan ömrümün olur musun. Benimle evlenir misin ? "
dediğinde kalbim yerden çıkacak gibi olurken diğerleri evet diye bağırıyordu.
" Evet evet evet olurum." diye bağırdım Cenk yüzüğü parmağıma takıp benj kucağına aldıp döndürmeye başladı. Gülme çığlıklarım duyulurken herkes de tezavrat yapıyordu.Hayatımızda iyi ve kötü şeyler vardı. Ama zaman onları da aştı. Sevginin ne demek olduğunu Cenkle anladım ben acıyı da sevinci de yaşadım ama en önemlisi arkadaşlarımı aşkı mı kazandım.
Son
Evet arkadaşlar hikaye bitti.
Bu zamana kadar bana destek olan oy veren yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum.
Sizi çok seviyorum okuyucularım.
Hepiniz öpüyorum. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Onu Seçti
Novela JuvenilKapı birden açıldı. " Cenk ne yapıyorsun çık hemen." " Neden çok güzel görünüyorsun." " Cenk bornozlayım çık dedim sana." sinirlenmiştim. " Tamam küçük sevgilim zaten benimsin ama neyse çıkıyorum." Kapıyı kapatırken yanaklarım alev almıştı. Çok utan...