Yeni Bir Hayat

48 2 1
                                    

Görselde Konya
Selçuklu Üniversitesi'nin Tıp Bölümü

Evet Artık Yeni Bir Hayata Başlıyordum.Artık Selçuklu Üniversitesini kazanmıştım hemde tıp ne kadar gurur verici.Ama sorunlarım vardı.Ailemden ilk kez bu kadar uzaklaşıyordum.Tamam yurtdışına ve şehirdışına çıkmıştım ama ailem yanımdaydı.Tek sorunum bu değildi.Yaşadığım büyüdüğüm güzel anılarımın geçtiği güzelim şehrim Bingöl'ü de geride bırakıyordum.Ama çözüm kalmamıştı.Yaz tatili bitmesine 2 hafta kalmıştı.Ben erkende  gidip o şehre ısınmayı ve üniversitemi yakından görmek istiyordum.Annemlerle vedalaştık.Aman Allah'ım ne kadar zor olmuştu hala gözlerimden yaşlar akıyordu.Neyse Bingöl'den Konya'ya hava yoluyla 1 saat 20 dakika felandı.İndiğimde fena halde yorulmuştum.Öncelikli işim yeni bir ev bakmaktı.Telefondan ekran görüntüsü aldığım evlere bakmaya koyuldum.Kendimi bu şehirde çok yalnız hissediyordum.Havaalanında bir taksiye binip adresi söyledim.Evler zaten üniversiteme çok yakındı.Neyse parayı ödeyip taksiden indim.İlk gittiğim ev kiralanmıştı.İkinci eve gidip ev sahibini aradım.Kendisi hemen karşıdaki marketin sahibi olduğunu söyledi.Markete girip adamla konuştum.Fiyat fazlamı yüksekti?Adam buraların hep bu fiyatlarda olduğunu söyledi.Gerçektende öyleymiş.Neyse ilk üç ay parayı peşin ödedim.Eve girdim.Evde zaten eşya vardı.Kendimi hemen yatağa attım.Uyuya Kalmışım..

Kuralsız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin