Tanışma

30 2 0
                                    

Şule Aslında Mersin'li ancak Babasının görevinden Dolayı 3 Yaşından Beri Bingöl'deler.
Görselde Bingöl

Sabah Olmuştu.Kalkıp Marketten birşeyler aldım.Kahvaltımı hazırlayıp yedim.Daha sonra duşa girdim ve ardından güzel bir kıyafet seçip giydim.Ne kadar güzel olmuştum!Üzerimde baskılı bir tişört altımda ise bir kot pantolon vardı.Taş gibi hatundum.Neyse çıkıp üniversiteye yürümeye başladım.Zaten arada 800 metre felan mesafe vardı.Üniversitenin bahçesine girdiğimde büyülendim.Ne kadar büyük ve güzeldi.Çokta yakışıklı erkekler vardı.Neyse gezmeye başladım.Birçok erkek beni kesiyordu.Ama ben öyle kızlardan değildim.Yani her gördüğüyle çıkan.Lisede çok sevdiğim Ömer adında erkek arkadaşım vardı.O da beni seviyordu.2 Yıl Çıktık.Ancak sonrasında Bingöl'den ayrıldılar.Ondan sonra hiç kimseye aşık olmadım.Olamadım,çünkü hala içimde bir acı bir umut çok değişik duygular vardı.Onu hala kalbimde saklıyordum.
Her neyse bahçede gezerken biri dikkatimi çekti.Sanki Ömer'di.Ömer'e benziyordu.Çok merak ettim.Gidip adını sordum.Bana Ömer dedi.O an öyle tuhaf oldumki hem acı hem umut hem sevinç çok değişik duygular hissettim.Bana adımı sordu Bende Şule dedim.Bi tuhaf oldu.Biraz konuştuk eskisi gibi.Beni tanıdı.Ama bana çok değişmişsin dedi.Bende sen hiç değişmedin dedim.İçim hala eskisi gibi kıpır kıpırdı.Mutluydum.Ömer'e kız arkadaşın varmı diye sordum.Hayır dedi.O an çok mutlu oldum.Onu hala sevdiğimi o zaman anladım.Beni gezdirdi.Daha sonra evine götürdü.Gece geç saatlerdi.Sohbet ettikten sonra TV izliyorduk.Uyuya kalmışım.

Kuralsız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin