Sabah uyandım,Ömer bi not bırakmıştı.Üzerinde ''Şule ben çıkıyorum,sana kahvaltı hazırladım yersin'' diye canım yaa benide düşünürmüş.Daha sonra kahvaltımı ettim.Evden çıktım',kulaklığımı takıp yürürken birine çarptım.Özür diledim,biraz konuştuk.Sıcakkanlı biriydi,tanıştık.Adı Buse'ydi.Sonra öğrendim.Bizim okuldaymış o da.Mutlu oldum.Ev arıyormuş,gel bizim evde birlikte kalalım dedim.Zaten yalnız kala kala psikolojim bozulmuştu sanki.Kabul etti,çok sevinmiştim.Eşyalarını taşıdık,bizim eve zaten fazla uzak değildi.Eve gelince Buse duşa girdi.Bende TV İzlemeye odaya gittim.Ömer aradı.Bana yarın parti olduğunu eşi olmamı teklif etti.O zaman kalbim uçacak gibi oldu.Yanıtlayamadım.Ona bugün olanları anlattım.Bana eğer isterse yarın onuda getirebileceğimi söyledi.Bende seve seve kabul ettim.Buse duştan çıktı.Ona bir parti olduğunu ve yarın isterse benimle gelebileceğini söyledim.Bana "orada tanıdığım kimse yok burada yeniyim."dedi.Bende ona bu şehirde sadece üç gündür bulunduğumu ve sadece Ömer'i tanıdığımı söyleyip onu teselli ettim.Peki öyleyse tamam dedi.Biraz atıştırdıktan sonra sohbet ettik.Buse'de Muğla'lıymış.Anlattıkça anlattı.Tamam Bingöl'ün sahili denizi felan yoktu ama sakin bir şehirdi.Şehrimin aşığıydım.Ona Bingöl'ü anlattım.Bana sıkıcı dedi.Bende üzülerek kendi odama geçtim.Bi süre sonra odama gelip bende özür diledi.Gönlümü aldı.Ona Ömer'i çok sevdiğimi anlattım.O büyük aşkımı anlattım.Bana benim hiç öyle aşkım bu kadar büyük olmamıştı dedim.Saat ikiydi.Uyumak için yataklarımıza girdik.Ama yarını merak ederek bir türlü uyuyamadım.Ama bi süre sonra uyumuşum işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuralsız Aşk
RomanceNe öImek nefessiz kaImaktır, ne de yaşamak nefes aImaktır. Yaşamak ; SeviImeyi hakeden birine yaşamını harcamaktır..