Dobehol som k plotu vonkajšej časti aquaparku. Rozbehol som sa a preskočil ho. Ako som letel cez plot, videl som pod sebou už iba veľa vody... Áno presne tak, vletel som priamo do bazéna.
,,Kur-" bolo to jediné, čo som stihol vysloviť.
Potom sa ozvalo len člupnutie vody.
Vynoril som sa a rýchlo som sa nadýchol. Obzeral som sa okolo seba, či ma niekto nevidel.
Prázdne opalovátka, pokojná voda v bazénoch, tečúca voda v tobogánoch, Marry na streche stánku a pozerá na mňa, v stromoch čvirikajú vtáky...,,Počkať čo!? Marry?!" Vypleštil som oči na babu, ktorá sa na mňa škerila zo strechy stánku.
,,Čo vám doma nejde voda, že sa musíš kúpať tu? " Zasmiala sa.
,,Ja za to nemôžem, no!" Poznamenal som bez nálady.
Vybral som sa k okraju bazéna. Keď som tam doplával uvidel som predo mnou pomocnú ruku, ktorá mi pomohla vyjsť z vody.
Pozrel som sa na osobu ktorej ruka patrí, bola to Marry. Marry je ten typ vlčice, ktorej pravidlá nič nehovoria. Žije naplno, nestará sa do druhých a má viac skúseností, a zručností v boji, ako hoci ktorí iní vlk. Popri tom má pred ňou každý rešpekt. Je to pekná baba ale trochu sa jej bojím. Aj keď, kto by sa jej nebál.
Marry bola kedysi vojačka. Bola neprávom obvinená za vlastizradu a tak sa stala teroristkou. Momentálne je už iba bývala teroristka. Po pár rokoch ju chytili a bola eskortovaná do tohoto mesta. To by nebolo až také creepy, keby nebola kanibalka.
A preto jej väčšina hovorí Bloody Marry. Našťastie ak ste jej kamoš, tak vám nič nespraví ale verte mi, že nechcete byť niekto cudzí v tmavej uličke niekedy v strede noci a stretnúť ju!
Proste R.I.P.Je to taký postrach ulíc ale je to fajn baba.
Usmial som sa na ňu a aj ona na mňa.
,,Počuj, že mi vybavíš vstupné zadara na dnes?" Zasmiala sa.
,,A čo ak nie? " Uškrnul som sa.
,,Tak ma budeš musieť vyhodiť, čo znamená, že ma budeš musieť naháňať zase po tých strechách a tobogánoch. Možno tentokrát sa nešmykneš a nespadneš do toho detského bazénika." Vyplazila na mňa jazyk.
,,Ale-ale-ale-... To nieje moja chyba, že sa my šmykľa laba!" Zatváril som sa urazene.
,,Aha pozri! Nejaký blbec padá do bazénu!" Vykríkla .
,,Čo!? Kde!?" Začal som sa obzerať.
,,Tu!" Zasmiala sa a strčila ma do bazéna.
Keď som sa vynoril, zase sedela na streche stánku a usmievala sa ako slniečko na hnoji. Kývol som rukou, vyliezol zase von a vošiel som do kancelárie pre plavčíkov vo vnútri haly s kritými tobogánmi aj bazénmi. Prezliekol som sa z mokrých vecí do plaviek a čakal na Mayu.
................................
Tak tu je dlhšia kapitola :D
Sorry že niesom aktívny
ale čo už .-.
Snáď sa páči :D
Čaaaf ^^
……………………………
YOU ARE READING
Nebezpečná Láska
WerewolfJack je chalan ktorý nežije obyčajný život , je vlkom a žije v meste kde sa to vlkmi hemží. Je to nebezpeční život , veď predsa každý deň sa bije o svoje postavenie v smečke. Ale jedného dňa stretne dievča do ktorého sa zamiluje. Bude ju musieť chrá...