14

130 13 8
                                    

Ubehlo pár dní od toho incidentu s Nicolasom. Takéto bitky sú medzi vlkmi normálne, ale bolo mi fakt trápne že ma zachraňoval môj malý brat. A hlavne bolo trápne to že to všetko videla Siréna. Ako ju mám ochrániť pred celou smečkov, keď nedokážem ochráni ani sám seba ?

A navyše, je to šialené. Nemôžem len tak porušiť pravidlá a isť proti celej smečke !?

Premýšlal som popri tom ako som išiel s Tobbym domov, kde nás čakala Siréna. Keď sme boli pred bránou ozval sa výkrik Sirény. Kašlal som na bránku, premenil som sa a preskočil 2 metre vysoký plot, rozrazil som dvere a vletel do izby. V strede izby stál Nicolas, a pod krkom držal Sirénu. Keď ma zbadal , pritiahol si ju k sebe a dal jej pod krk nôž. Používal ju ako živí štít.

,,Pusti ju !!!" zvrieskol som.

Nicolas sa len nechutne usmial, a trhol rukou do boku. V ten moment sa mi zastavil dych, všetky svaly mi stŕpli, a moje srdce vynechalo pár úderov.

Siréna vypleštila oči, a zalapala po dychu. Vydala nepríjemní chrapľavý zvuk, pozrela sa na mňa. Z krku jej vytriskla krv, ktorá ostriekala všetko na okolo. Načiahla jednu ruku smerom ku mne a bezvládne spadla ma zem.
Zrazu som sa zobudil, prutko som sa posadil. Späť ma zrazila polička do ktorej som si z plnej sily udrel hlavu. Celý spotený som začal lapať po dychu a obzerať sa okolo seba. Keď som na posteli uvidel spiacu Sirénu môj tep sa dal do normálu. Utrel som si slzi a pot. Zakril som sa paplónom ktorý bol odkopaný takmer až na druhej strane izby. Prevrátil som sa na bok, a v hlave som sa ukľudňoval.

,,Bol to len sen Jack, len hlúpy sen..."

Z hlboka som sa nadýchol, pozrel sa na spiacého Tobbyho a zavrel oči. Po chvíli som sa ponoril do ríše snov.

XDDD
Dúfam že som vás trochu vystrašil xDD.
Taktiež dúfam že ma nezabijete. A že sa budele tešiť na ďalšiu kapitolu xDD. Aj keď táto bola kratšia :P
Papá !

Nebezpečná LáskaWhere stories live. Discover now