Večer, záverečná. To znamená len jedno. Celý aqapark je prázdny a len pre mňa, čas na pravú zábavu! Znova som spustil vodu v tobogánoch a vonku zapol bazénové osvetlenie, a začal blbnúť. Okolo 01:40 som už vyrazil domov. Samozrejme to by nebolo moje šťastie keby som sa do niečoho nezaplietol.
Išiel som cez tmavú uličku a započul zúfalí ženský krik. Okamžite som sa tam rozbehol. Nemohla to byť Marry-iná obeť. Ona útočí len na tých, čo si o tebe neviem čo myslia, nie na nevinných okoloidúcich.
Zabočil som do bočnej uličky a uvidel Billa ako sa blíži k nejakému dievčaťu, ktoré je zvalené na zemi. Bez váhania som odhodil tašku z pliec a skočil k nim. Počas letu som sa premenil na vlka a skočil priamo medzi ne.
,,Daj jej pokoj! To ťa mater neučila ako sa máš správať k dáme, ty imbecil!" Zavrčal som na neho a prikrčil sa, pripravený na útok.,,Zavri si papuľu! Mňa aspoň nemusí chrániť žena!" Zavrčal.
,,Hej? Ale aspoň na ne neútočím! A zmizni než ťa budem musieť otrieskať o všetky steny!" Výhražne som sa vystrel.
,,Tak to chcem vidieť!" Uškrnul sa.
Bez ďalšieho slova som po ňom skočil. Prednými labami som sa mu oprel o hruď a chňapol po ňom, ale len mi zacvakali zuby na prázdno. Uhol sa hlavou a ja som od neho uskočil. Začali sme krúžiť a varovne na seba vrčali a cvakali zubami. V tom sa odrazil od zeme a skočil smerom ku mne. Ja som odskočil, odrazil sa od steny uličky a skočil na neho. Zakúsol som sa mu zhora do krku a strhol ho na zem. Trhol som hlavou a odhodil ho. Zastavila ho až stena. Keď do nej vrazil uličkou sa ozvalo zapraskanie kostí a zaskučanie.
Pomaly sa staval na nohy a pritom lapal po dychu.
,,Jedna stena už je splnená, zostávajú ešte dve!" Zavrčal som na neho.
Zrazu som videl ako sa na mne objavuje tieň. Hneď ako som sa pozrel nad seba tak ma nejaký vlk priklincoval k zemi.
Bill nahodil pripečený úškrn a blížil sa pomalým a istým krokom k tomu dievčaťu. To len z hrôzou v očiach sledovalo ako sa k nej Bill približuje a sliny mu tečú z papule na zem.
Ja som sa nevedel ani pohnúť. Ten niekto na mne bol. Bol dosť ťažký a ledva som pod jeho váhou dýchal a tak som sa mohol len bezvládne prizerať. Nemohol som sa pozrieť kto je na mne, lebo sa opieral labou zhora o moju hlavu.
Blížil sa krok za krokom...
Dupnutie za dupnutím ...
Jedno škrknutie drápov za druhým...V tom vyskočil do vzduchu smerom na ňu. Smutne som sa prizeral a premýšľal.
,,Prečo sa nepremením?!" Ozývalo sa mi v hlave.Moju myšlienku prerušila osoba, ktorá z boku vrazila do Billa. Pri náraze sa Bill premenil na človeka. Počas letu sa neznáma osoba zvrtla. Schmatla Billa za ksicht a plnou silou mu vrazila hlavu do steny. Následne ho chytila pod krk, zdvihla a odhodila preč. Potom sa vrhla na vlka, ktorý stál na mne. Zhodila ho zo mňa a premenila sa.
Bola to Marry!
Oko jej v tme svietilo ako svetielko na vianočnom stromčeku a jej hlboké vrčanie sa ozývalo uličkou.Skočila bielemu vlkovy labami na rebrá, ktoré popraskali ako vetvičky. Zakúsla sa do brucha a vytrhla z neho vnútornosti.
Prehltla a pozrela sa na mňa.
,,Dík za postráženie večery." Strašidelne sa zasmiala.
Striaslo ma. Postavil som sa a vybral sa k úplne rozklepanému dievčatu...
------------------------------
Kuk !
A som tu zas ;P
Snáď sa kapitola páčila :3
Nemám čo viac tu rozoberať takže sa majte ! ^^
-------------------------------
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nebezpečná Láska
LobisomemJack je chalan ktorý nežije obyčajný život , je vlkom a žije v meste kde sa to vlkmi hemží. Je to nebezpeční život , veď predsa každý deň sa bije o svoje postavenie v smečke. Ale jedného dňa stretne dievča do ktorého sa zamiluje. Bude ju musieť chrá...