12

112 9 8
                                    

Ani som sa nepohol, všimol som si ako Marry nabrala dominantný postoj. Pomaly som sa otočil a chviľkovo pozrel sa na Tobbyho.

,,Čo je ? Nebodaj si zabudol rozprávať Jackie !" slizky sa zasmial.

,,Čo tu chceš !? Nemáš tu čo robiť Nicolas !" precedil som medzi zubami a zaťal päste.

,,Ja si môžem robiť čo len chcem !" uškrnul sa.

,,Tak to fakt že nemôžeš ! Zmizni ! " stále som držal len mierne vytočený tón.

,,A kdo ma prinúti ?!" usmial sa a povrchne zdvihol bradu.

,,Máš 3 sekundy na to zmiznúť, než sa na teba vrhnem !"

Nicolas sa nechutne usmial, a prikrčil sa.

,,1... 2..." začal som odpočítavať.
,,3..." zašepkal som.

V momente ako som to dopovedal, som sa premenil. Vyskočil som v pred a pristál tesne pred Nicolasom, oprel som mu hlavu o čelo a zavrčal, pričom som sa mu pozeral do očí.

,,Heh" uchechtol sa.

Už už mu letela ruka k mojej hlave keď som v tom spozornel a zakúsol mu do zápästia. Začal som skubať hlavu z jednej strany na druhú. Chcel som ho odhodiť, ale on sa zraru premenil a celou svojou váhou sa oprel o mňa a pritlačil ma k stene. Začal mi chňapať po krku, zakúsol som mu do laby ešte silnejšie a halou sa ozvalo zaskučanie. Nicolas vytrhol svoju labu z môjho zovretia a odstúpil odomňa.

Očami som začal skenovať okolie. Siréna sa skovávala za Tobbym a Marry stála vedľa nich.

Odstúpil som od steny aby som mal viac priestoru a neprestajne som vrčal na Nicolasa. Nicolas sa rozbehol oproti mne, čakal som na správny okamih a keď už bol na správnom mieste, vyskočil som do vzduchu aby som sa mu uhol a on padol do vody. Ale Nicolas za mu zakúsol do stehna a strhol ma zo sebou.

Padli sme až na dno 5 metrov hlbokého bazéna , Nicolas bol nadomnou a tak som nevedel vyplávať.

Nestihol som sa nadýchnuť a tak sa mi veľmi rýchlo minul kyslík. Škrabal som ho a kopal aby som ho zo seba strhol dole ale ani to s ním nehlo. Začalo sa mi všetko rozmazávať, a prestával cítiť bolesť spôsobenú opakovanými kúsnutiami od Nicolasa. Chabli mi všetky končatiny a moje kopance boli čím ďalej tým slabšie.

Zvonilo mi v ušiach, a cítil som ako sa mi do plúc dostáva voda. Moje telo ma nepočúvalo, ani sa nepohlo.

Zrazu som sa stratil v temnote...


Ľudia vy ma za toto asi zabijete!
XDDDDDD
Čo už no :DDD !
Kniha predsa musí byť napínavá !
Papá !!! Uvidíme sa u ďalšiej kapitoli !

Nebezpečná LáskaWhere stories live. Discover now