16

147 10 71
                                    

Vyber si zo skrine veci. Tobby ty sa obleč tiež. Pozývam vás na raňajky, je to lepšie než všetko vysvetlovať rodičom s tým ich pohľadom typu " Jasné, veríme ti, úplne."

,,Aha !" ozvala sa Siréna a vystrčila hlavu zo skrine. Vytiahla moje nové "Krvavé" biele tričko s nápisom ,,Im Fine" boje boxery.

,,Toto je tvoje." hodila po mne boxery.

,,A čo je do riti toto !?" vytiahla záhadný kus oblečenia. Po chvíli mi došlo že čo to je.

,,To si tu nechala pred rokom Maya a stále si pre to neprišla." začal som sa smiať na čierno bielej károvanej sukni.

,,Tak jej to potom nebude chýbať !" uškrnula sa a utiekla do kúpelne.

,,Ale musím uznať, má pekný zadok." s debilným úsmevom sa ozval Tobby.

Hodil som po ňom prvú vec čo som schmatol. Až keď to letelo tak som si uvedomil že to je. Moja 4 časť Noragami mangy !
Kniha trafila Tobbyho do hlavy ktorú si následne udrel aj do steny za nim.

,,Ježiši kriste !!! Prepáč mi to ! Fakt som to nechcel ! Odpusť mi !" rozbehol som sa smerom k Tobby-mu.

,,To je v pohode" sýkol Tobby.

,,Ale ty ma nezaujímaš !" zdvihol som knihu.

,,Miláčik odpusť !" pohladkal som ju po obale a skontroloval či nie je zničená.

,,Aký miláčik !?" vykúkla z kúpelne zvedavá Siréna.

,,Nič ! Nič !" rýchlo som položil knihu do skrinky a zavrel ju.

,,Hmm!" premerala si ma pohľadom.

Vošla do izby a smerovala smerom ku skrinke. Uškrnula sa a otvorila cca 1,5m vysokú a 1m širokú skrinku plnú mangy.

,,A teraz konečne príde na tvoju blbú úchilku a zistí že nie si taký dokonalí !" zasmial sa Tobby a nedočkavo sledoval odhalenie.
Rozžiarili sa jej oči ako v každej anime scéne. Hviezdičky z očí jej lietali po celej izbe.

,,Toto si mi chcel ako dlho tajiť ? O môj bože !! Veď to je celá prvá séria Noragami, Mirai Nikki ! A Hellsing ! OMG! Psycho Pass !" zapišťala od nadšenia.

,,No to si zo mňa robíš srandu !" ozval sa Tobby zo sánkou až na zemi.Hrdo som sa usmial. A vybral jej z horvej poličky prvý diel Akame ga Kill a podal jej ho.

,,No, keď už sme v takej Japonskej nálade, čo tak dať si Sushi ?" navrhol som.

Obaja prikívli, až v tedy som si všimol že je Siréna dole iba v spodnom prádle. Myslel som si že sa mi asi spustí krv z nosu.

Siréna sa pozrela na nohy, uškrnula sa a otočila sa na odchod. Vo dverách zavrtela zadkom a ja som si musel kúsnuť do pery. Tobby sačal slintať tak som potichu prišiel k nemu. Stále sedel na posteli. Keď zmyzla z dohľadu tak sa otočil smerom k miestu kde som sedel. Až potom si uvedomil že stojim vedľa neho.

Zobral som vankúš a pritlačil mu ho na tvár. Tobby si lahol a snažil sa ma štekliť, ja som si na neho sadol obkročmo aby som vedel silnejšie tlačiť.

V dverách sa zas objavila Siréna.
,,Nevideli ste môj mobil ?"

Obaja sme ukázali smerom na moju postel a pritom som stále držal Tobby-mu vankúš na tváry.

,,Dík !" zobrala mobil a išla späť.
Vo dverách sa ešte zastavila

,,Deti nebite sa !" vyplazila jazyk.
Zliezol som z neho a vzorne sme si sadli vedla seba na okraj postele.

,,Ano Mami !" poznamenal Tobby.

Keď odišla Tobby schytal odomňa pohlavok a išiel sa prezliecť.

-----------------------------------------
Tak! Tu je ďaľšia časť ! Prepáčte za neaktivitu ale mal som menšiu nehodu a bol som nedostupný.
Snáď to chápete :) Dúfam že ste si kapitolu užili ! ^•^
-----------------------------------------

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 17, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Nebezpečná LáskaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora