Şeytani Şaka

699 40 17
                                    


Kararan havayla beraber fısıldaşan ikiliden kısa olan sessiz adımlarla üst kata ilerledi. Onun ilerlemesiyle başka bir beden daha kalkmış onun yanında yerini almıştı. Onlar yukarı çıkarken her şeyden habersiz üyeler oturmuş televizyon izliyor ve de konuşuyorlardı. Daha doğrusu tartışıyorlardı. Kai izledikleri
Live-action'daki asıl çocuğun kazanması gerektiğini onun daha iyi olduğunu savunurken Luhan yan çocuğun daha tatlı ve iyi olduğu konusunda diretiyor Sehun ise ikili arasındaki minik kavgaya dudak büzerek bakıyordu. Kyungsoo bu filmin çok dokunaklı olduğunu Andou için aşırı üzüldüğünü söylüyor, Suho ise ona bunun bir film olduğunu anlatmaya çalışıyordu. (Strobe edge isimli manganın Live Action'ı. Kesinlikle izlemenizi ya da okumanızı öneririm. ) Lay kendini etraftaki konuşmalardan soyutlamış filme odaklanmışken Jongdae ve Chanyeol yan yana bir şeyler konuşuyor ve gülüşüyorlardı. Tao elinde telefonla hiçbirini takmadan instagramda geziniyor, Kris ise akşam yedikleri ama onun benim tarzı değil deyip yemediği oldukça lezzetli görünen tavukları düşünüyordu. Eğer Kai açı hepsini bitirmese bir iki but çalmayı bile düşünmüştü. Ama malesef ki ortada tavuk falan kalmamıştı. Tavuklar Kris is not my style demiş ve Kai'nin midesine atlamışlardı.

"Suhomma. Ben banyo yapacağım. Beni bekler misin?"

Chanyeol duyduğu şeyle gözlerini devirdi ve başını kaldırıp konuştu.

"Tao. Hyung'u boşuna uğraştırma. Şu an meşgul sayılır. Kris'in bir işi yok. O beklesin seni. Sonuçta aynı odadasınız."

Tao bu sözlerle Kris'e bakarken Kris nefesini dışarı verip bıkkınlıkla konuştu.

"Tamam. Tao sen çık bende tuvalete gidip geliyorum."

Ayağa kalkan ikili ile Chen hemen telefonuna sarılmış ve iki dakika uğraşıp geri bırakmıştı. Ardından Chanyeol'e döndü ve fısıldadı.

"Mission completed. "

°°°°°°°°°°°°

Duyulan çığlıkla beraber hızla tuvaletten çıkıp odaya girdi Kris.

"Ne oldu Tao?"

Panik dolu sorusu, üzerine atlayan bir adet pandayla yarım kalırken Tao korkuyla konuştu.

"B-böcek.....Yatağımda b-böcek var K-kris!!"

Kris bu sözlerle gözlerini devirirken odaya giren Baekhyun'a önemsiz dercesine baktı. Baekhyun neler olduğunu tahmin edip derin bir iç çekmiş ve ayaklarını sürükleyerek aşağı inmişti. Meraklı gruba gerekli açıklamayı yapıp direk Chanyeol ve Chen'in yanına oturdu. Sanki hiç bir şey yokmuş gibi konuşmaya başlarken Chanyeol ona hayranlıkla baktı. O gerçekten iyi bir oyuncuydu.

Kris korkan çocuğu güç bela sakinleştirmiş ve banyoya girmesi için ikna etmişti. Esmer çocuk banyoya ilerlemiş ve kapıyı hafif aralık bırakmıştı ne olur ne olmaz diye. Kris ise onun banyoya girmesiyle dün okumaya başladığı kitabını eline almış ve yatağa yayılıp kaldığı sayfayı açmıştı. Telefonuna gelen bildirimler kitaba bir parmağını sabitleme ve grup mesajına bakmıştı. Mesaj Suho'dandı. O ve Kyungsoo birlikte cinemaya gidiyorlardı. Tabi bunda kesinlikle Chen ve Chanyeol'un bi katkısı yoktu. Asla.....

Tao'nun banyoya girmesinden yaklaşık üç dakika sonra elektrik kesildi. Kris içinden şansa lanet ederken yataktan fırlamış ve içerde çığlıklar atan çocuğun yanına ışınlanmıştı. Elinde hangi ara aldığı bilinmeyen bir mum vardı ve bu ışık sayesinde önünde duran ve ona koşarak gelip sarılan çıplak bedeni görme imkanı sağladı. Bu çıplak insan tabiki Tao idi. Kris eğer şu an da ölmez bir daha ölmeyeceğini düşündü. Çünkü kalbi şu an hız sınırlarını zorluyordu.

Wrong AffectionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin