Baekhyun yatağına uzanmış yine aynı tavanı gözleriyle taciz ediyordu. Aklında Kyungsoo'nun söyledikleri kalbindeyse bu sözlerin ağırlığı........
Flashback
Konser sonrası herkes toplanırken Baekhyun kararını vermiş ve Kyungsoo'ya seslenmişti.
"Kyungsoo. Biraz gelir misin? Seninle konuşmam lazım. "
Kyungsoo onu çağıran kısa çocukla kaşlarını çattı. Ne diyecekti acaba bu aptal.
Chanyeol de merak etmişti kısa olanın Kyungsoo'yu çağırma sebebini. Ama yine de Baekhyun ile yüz yüze gelmek de istemiyordu. Sonuçta hala gömememişti hislerini içine.
Kyungsoo kısa olanın söyleyeceğini merak ediyordu ama yine de Chanyeol'un onayını almak istercesine uzun olana baktı. Chanyeol Kyungsoo'nun isteğini anlayıp başını salladı ve gürültülü sahne arkasına çekildi. Kyungsoo uzun çocuğun gitmesiyle kendiyle eşdeğer boyuta sahip çocuğa baktı.
"Ne var Baekhyun? Ne istiyorsun? "
Baekhyun söyleyeceklerini aklında netleştirdi ve derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"Amacın beni kıskandırmak falan mı Soo? Chanyeol'e bu kadar yakın olman falan? Bunların hepsi beni kıskandırıp sinir etmek için , o duygu yüklü bakışların konuşmaların falan. Hepsi bu yüzden değil mi? Yoksa Chanyeol'u taktığın falan yok. Sadece beni deli etmek istiyorsun. Benim yerime geçmek istiyorsun Soo. Beni kıskanıyor elimde olan şeyleri almaya çalışıyorsun. Bu şarkıyı söylemek istemen de o yüzden. İtiraf et hadi. Ne mal olduğunu biliyorum Kyungsoo. Gerçek yüzünü anladım ben."
Kyungsoo önünde saçmalayan çocuğun sözünü alaycı kahkahası ile böldü.
"Çok önemli olduğunu sanıyorsun Byun Baekhyun. Ama yanılıyorsun. Sen bir hiçsin benim için. Neden senin yerine geçmek isteyeyim ki ? Ayrıca elimdekiler kısmına Chanyeol'u de sokuyorsun bakıyorum da. Ama hatırlatmak istiyorum o senin elinde değil. Sen onu kaybettin. Ve benim onun yanında olma amacım onu senden çalmak için değil . Onu sevdiğim için ona aşık olduğum için yanındayım. Aşk ne demek bilir misin Baekhyun ? Bilmezsin tabiki. Ama ben biliyorum ve aşkıma sahip çıkacağım. Merak etme bu kıskançlıkların elbet bitecek. Bazı şeylerin farkına varacaksin çünkü. Aaaa belki de bitmez. Çünkü farkına vardığın şeyi çoktan ben almış olacağım Baek. Ona kalbimi verdiğim gibi onun da kalbini ben alacağım. Anlamışsındır umarım ne demek istediğimi......Neyse ben Channie'nin yanına gidiyorum. Sana içine attıklarınla iyi acılar diliyorum. Bay bay."
End of The Flashback
Çalan telefonla başını kaldırdı Baekhyun. Nedense son zamanlarda bu yatakta tavanla olan ilişkisini hep telefonlar bölüyordu ve yine nedense gelen telefonlar hep kötü sonuçlar yaratıyordu. Umarım bu kez iyi olur düşüncesiyle cebindeki telefonu açtı Baekhyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Affection
FanfictionHiç hata yaptınız mı? Çok büyük bir hata. Ben yaptım. En yakınıma aşık oldum. Hem de bana asla aşık olmayacak birine. Ona olan sevgimi öğrendiğinde hiç onun hayatında olmamışım gibi, beni bir kalemde silip atabilen birine. Byun Baekhyun'a..... °°° Ç...