Final

654 29 24
                                    

Medyada ki de benim sizler için çizdiğim bir fanart. Bakın ve yorumlarınızı söyleyin °-°

Artık bi klasik haline gelmiş olan durumla gözlerini kaçırdı Baekhyun. Chanyeol ve Kyungsoo el el tutuşarak üyelerle konuşuyorlar ve etrafa neşe saçıyorlardı. Baekhyun Chanyeol mutlu olduğu için seviniyordu ama bu kendisinin acı çekmediği anlamına gelmezdi. Eğer o aptalca şeyleri yapmamış olsaydı şu an Kyungsoo'nun yerinde o olabilirdi.

"Çocuklar hadi pratik zamanı. Bu kadar gülüşme yeter."

Suho'nun seslenmesiyle herkes toplanmış liderin talimatını bekliyordu.

"Şimdi sizleri gruplara bölüyorum. Bu grupları Menejer hyung ayarlamış bizim eksiklerimize göre. Bakalım. Lay, Luhan ve Xiumin aynı gruptasınız. Tao, Kyungsoo ve ben birlikteyiz. Sehun, Kris ve Jongdae aynı grupta son olarak Kai , Chanyeol ve Baekhyun. Sizler de aynı grupta çalışacaksınız. Hareketleriniz belli. Lay, Tao, Sehun ve de Kai'ye uyun lütfen."

Chanyeol grup arkadaşının Baekhyun olmasıyla Kyungsoo'ya baktı. Kısa olan ona sakinleştirici bakışlar atarken gülümsemeyi denedi. Ne kadar başarabildeyse tabi ki.

Bu esnada Baekhyun ise içinden sevinç naraları atıyordu. Belki bu pratik sayesinde Chanyeol ile aralarındaki sorunu halledebilirdi.

°°°°°°°°°°°°°°°°

"Chanyeol dizlerini biraz daha kır."

Chanyeol Kai'nin direktifiyle dizlerini biraz daha kırdı. Kai bu pozisyonu beğenmiş olmalı ki şarkıyı yeniden açtı ve eşleşmiş olan grup kareografi ile dans etmeye başladı yine.

Baekhyun sürekli Chanyeol'u izliyordu. Bu eşleşmeden oldukça memnundu.

"Tamamdır millet. Biraz dinlenelim. "

"Ohh bee. Sonunda. Kai-ah çok sıkı bir lidersin. "

"Hyuung. Malesef böyle olmak zorundayım. Biliyosuunn. "

Chanyeol küçüğün bu sözleriyle kahkaha attı. Ve yanına gidip başını okşadı.

"Üzülme Jonginnie. Sadece şaka yapıyorum. Sen harika bi lidersin."

Jongin iltifat ile kocaman sırıttı. Baekhyun ikilinin bu hallerine gülümserken koşarak onlara yaklaşan baykuş çocuğu gördü. Bu tüm moralinin içine etmişti.

"Channieee."

"Kyung? Mola mı verdiniz?"

"Evet sevgilim. Selam Jongin."

"Selam hyung. Nasıl gidiyor çalışmanız? "

"Güzel. Ama sizinle çalışmak isterdim. Chanyeoool seni özledim."

Chanyeol Kyungsoo'ya kıkırdadı. Daha az önce beraberlerdi. Baekhyun onları kıskançlıkla izlerken Kyungsoo durumdan hoşnut bi şekilde Chanyeol'u çekiştirdi.

"Jongin. Chanyeol'u biraz çalıyorum. Bu sefer için tolerans göster. "

Jongin uzun olan çekiştirilirken kahkaha attı ve giden ikilinin arkasından bağırdı.

Wrong AffectionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin