1.

855 26 3
                                    

Lauren szemszöge:
Új év, új suli. Ez nálam már csak így megy.
Apám munkája miatt évente költözünk más helyre. Én már megszoktam, de eleinte nagyon idegesítő volt. Soha nem voltak még maradandó barátaim a folytonos költözés miatt. Pont ezért itt sem számítottam semmi újra, csak a szokásos, megismerkedünk aztán egy év múlva csá. Csak aztán minden máshogy alakult... De inkább kezdjük az elején. 

                                * * *

Unottan sétáltam be az igazgatói irodába, egy "új gyerek, most oktassuk ki a szabályokról" megbeszélésre a dirigez.

                             * * * 

- Nos, minden érthető volt, Mrs. Jauregui? - kérdezte a diri bá'.
- Teljesen - feleltem.
- Hát akkor tessék, itt van az órarendje. Minden nap 7 órája lesz.
Undorodva tartottam magamtól kicsit messzebb a lapot, ugy olvastam le az apró betűket.
- Rendben, akkor én megyek is az első orámra , ami nem más mint... Kémia - néztem a lapra.
  
                               * * *

Csendesen sétálgattam a még üres folyósókon ( nekem előbb kellett bejönni ) , és hallgattam a lépteim visszaverődését a falról.
Egy újabb hosszú és nehéz évnek nézünk elébe. 

( Remélem tetszett az első rész. Bocs hogy ien rövid lett. Nemtudom mien gyakran fogom hozni az újakat... Majd meglátjuk. Addig is jó olvasást )

New school  {Befejezett}Where stories live. Discover now