Lauren szemszöge:
Első nap az új sulimban.
Bőrőndőkkel sétáltam az óriási bejárat felé. Lehet hogy még nem mondtam, de ez egy bentlakásos iskola, ami azt jelenti hogy minden tanulónak lesz egy szobatársa. Eddig még nem jártam ilyen iskolába, de remélem hogy a szobák nem lesznek kicsik.
Beléptem a nagy előtérbe, amit már tegnap láttam, de még most is lenyűgöz hogy mien nagy és tágas.
Felsétáltam a lépcsőn, ami már magában is gyönyörű volt. Előző nap itt nem jártam, mert az iroda és az osztálytermek is lent vannak a földszinten.
Mikor felértem, több hosszú, ablakokkal díszített, piros függönyös folyósó tárult elém. Megnéztem a kis kártyát amit a diri adott hogy meiken induljak el. A 3. Folyósó 25 - ös szoba lesz az enyém, és még valakié.
Ahogy oda értem, megakadt a szemem az ajtóra függesztett kis táblán amin ez ált: Lauren Jauregui és Normani Hamilton. Szóval ő lesz a szobatársam.* * *
Kb. Fél órája pakoltam a dolgaim a szekrénybe, az igazából tök nagy és szép szobába. Ebben az a jó, hogy amíg ide jársz, addig ez a szobád, és úgy rendezheted be ahogy te akarod ( igen, még bútorokat is vehetsz bele ).
Hirtelen hallottam ahogy nyílik az ajtó, és egy sötét bőrű, egész szép lány jött be rajta.
- Helló, szóval te vagy Normani - köszöntöttem.
- Igen. Te meg Lauren - mondta mosolyogva. Eddig kedves lánynak tűnik, igaz még csak pár szót váltottunk egymással.
- Honnan jöttél? - kezdeményeztem beszélgetés.
- Otthonról - erre mind a ketten felnevettünk.
- Najó, akkor kitalálom - szóltam mosolyogva. - Miami?
- Nem
- Hollywood?
- neem - válaszolt nevetve.
- Las Vegas, Los Angeles, Chicago?? - kérdeztem hadarva.
- Egyik sem. Atlantából jöttem.
- Ohh, már közel jártam - válaszoltam mosolyogva.
Mint megtudtam Normanitól, a mai napon nem lesz semmi tanítás, most csak évnyitó ünnepség lesz.
- Najó Figyu, ez most bizalmas kérdés lesz - nézett mélyen a szemembe - szerinted nagy az orrom?
- Nagyon nagy - mondtam mosolyogva
- Miiii???
- Nyugi csak viccelek - nevettem.
- Huhh... Máskor ilyet ne csinálj
- Amugy hánykor lesz az évnyitó? - kérdeztem.
- Még pár óra.
Elkezdtünk készülődni.* * *
Rohantunk le a lépcsőn, mert már késésben voltunk. Én egy fekete csőnacit vettem fel, egy fehér inggel. Mani ( ez lett az új beceneve ) meg szoknyát.
- Üdvözöljük az új diákokat az iskolánkban. - Hallottuk az igazgató hangját
- Gyere gyorsan!!! - rángattam Manit a csuklójánál fogva.
Amint leértünk a suli kertjébe ( ! ) megpillantottuk a szép fehér székeket, rajtuk kék virággal ( mintha ballagás lett volna ) , és az óriási gyönyörű emelvényt, amin a diri állt. Leesett az állam is azon hogy ez a suli mennyit ad a külsőre.
Beálltunk a nagy tömegbe három lány mellé, és onnan néztük a beszédet.
- Bocsi, ide állhatunk? - kérdeztem az egyik alacsonytól.
- Ja, gyertek - mondta kedvesen. - amúgy én Ally vagyok.
- Hello, én Lauren, ő meg Normani - mosolyogtam.* * *
Igazából az egész ünnepség tök unalmas volt, viszont egész végig a három lánnyal beszélgettünk. Mint kiderült, a másik kettőt Dinah - nak és Camila - nak hívják. Dinah a magas és világos barna hajú ( festett ), Camila meg a vékony és sötét barna.
Megbeszéltük hogy suli után, holnap, elmegyünk egy közeli kávézóba. Már várom.( Itt is van a 2. Rész. Remélem tetszett. Köszönöm az olvasást. Bye!!!! )
YOU ARE READING
New school {Befejezett}
FanfictionLauren Jauregui... Egy 16 éves lány, akinek sulit kell váltania az apja munkája miatt. Vajon mi történik majd ezután...