Sanırım rüyadayım!

47 4 0
                                    

Multimedia;Ege&İrem
Arkadaşlar çok kötü durumdayım şuan. Metrodayım ve sıkış tepişiz yani. Sırf bugün yb atacağıma söz verdiğim için yazıyorum.👅🎈

Gerçekten benden hoşlanıyor muydu? Sanırım rüyadayım,inanamıyorum ya Ege bana böyle davranırken nasıl benden hoşlanır ki? Arkamı döndüğümde tamamen bana bakıyordu kahverengi gözleri mavi gözlerimin tam üstündeydi. Pür dikkat beni izliyordu,ne diycem lan ben! Ege'ye doğru yürümeye başladım ve tam önünde durup parmak ucumda kulağına doğru çıktım.    "Ciddi misin sen?" Dediğimde muzipçe sırıtarak "Sende beni iyice kereste belledin kızım hoşlanıyorum işte! Dediğinde bende gözlerimi devirdim. "Bunu söylerken bile odundun açıkçası" dediğimde güldü. "Ne olucak şimdi?" Dediğimde gülmesinin arasından "Sevgili falan olucaz zannetme. Öyle şeyler bana göre değil artık. Bundan sonra sen sadece ama sadece benimsin,eğer yanına elini sıkmak için bir erkek yaklaşsa bile elini sıkmıycaksın. Aynı şekilde ben de öyle ama eğer o eli uzatırsan ve selamlaşırsan,ikinizide öldürürüm. Dediğinde tamam azcık korkmuş olabilirdim. İçimde kelebekler sevişiyordu lan! Şuan kendimi onun kafasına atlayacak derecede mutluydum. Panda gibi. Ay o değilde pandalar çok tatlı be,ama konumuz bu değil arkdşlr. Çok garip bi ruh halim var normalde,günün 24 saati her ruh halini takınabilirim. Bir anda mutluluk sıçarken,bir anda kızgınlıkda sıçabilirim. Ege'ye nutkum tutulduğundan cevap veremedim ya malmıyım lan ben! Gözlerimi yerden kaldırdım ve tam gözlerine diktim. Tam birşey diyecekken ağzını araladı ve "Seni eve bırakayım nutkun tutuldu bakıyorum" dediğinde içimden kendime sövdüm. Sürekli böyle oluyordu heyecanlandığımda cevap veremiyordum ve bu sinirimi bozuyordu. Kolumdan çekilmemle bütün dikkatim dağıldı ve düşüncelerimden ayrıldım,sonunda arabaya binmiştik ne kadar evim yakın olduğu için gerek olmadığını söylesemde nâfile. Eve gitmemiz 2 dakika sürmemişti ve arabada tek kelime dahi etmemiştik sadece radyo çalıyordu. O konuşmadığı için ben de konuşma girişiminde bulunmadım ve arabadan hiçbirşey demeden indim. Tam kapının önüne geldiğimde arkama baktım dikkatlice bana bakıyordu,en sonunda kornayı çaldı ve son hızla uzaklaştı. Annemle ve babamla günlük muhabbetleri ettim ve aç olmadığımı söyleyerek odama çıktım.

İlk başta söylediğim gibi,sanırım rüyadayım! Bu olanları hemen Berile anlatmazsam beni bıçaklayabilirdi. Saate baktım ve daha erken olduğunu görerek Berili aradım. 3.Çalışta "Aneeeey bi dur ya" diyerek telefonu açtı. Sonradan yalandan öksürdü ve "Efendim ponçik?" Dediğinde niyeyse kıkırdadım ve bende "Kanka bize gelmen lazım acil durum!" Diye bağırdım ve telefon yüzüme kapanmıştı. Bunun anlamı koşarak buraya geliyordu,aradan bir 5 dakika geçtikten sonra kapı yumruklanmıştı! Anladığım kadarıyla Beril'di. Kapının hışımla açılmasıyla ve Berilin üstüme atlaması bir oldu. "Anlat anlaat anlaat!" Diye bağırdığında ilk meraklandırmayı düşünmüştüm ama sonra vazgeçtim. Olanları baştan tırnağa anlattıktan sonra vereceği tepkiyi bekledim ve beklediğim tepkiyi alamadım. Sadece ağzı açık bi şekilde suratıma bakıyordu oturduğum yatakta rahatsızca kıpırdandıktan sonra "Kızım siz işi baya ilerletmişsiniz" dediğinde gülümsemeden edemedim ve karşılık olarak "Daha ortada hiçbirşey yok" demekle yetindim. Beril suratına yapmacık bir kızgınlık yerleştirdikten sonra konuşmaya devam etti. "Kanka ya ben bile heyecanladım şuan" dediğinde bayılıyormuş gibi kendini yere attı. Bu haline güldükten sonra bende "Salak mı-" diyemeden Beril'in telefonunun zil sesiyle sözüm yarıda kaldı ve sustum. Anladığım kadarıyla arayan Annesiydi ve sanırım araları bozuktu "Tamam anne geliyorum of ya" diyerek telefonu kapattı ve "Benim gitmem gerek annemin bu aralar gel gitleri üstünde yarın okulda görüşürüz küçük aşık" diyip göz kırptığında koluna bi tane indirdim o da yanağıma sulu bir öpücük kondurduktan sonra odamdan çıktı. Ne düşüneceğim,ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Benden hoşlanıyordu fakat bundan nasıl emin olacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Okulda Ege'yi gördüğümde ne yapacaktım? El mi sallıycaktım? Sarılıcak mıydım? Allahım sen beni kurtar. Aynı şeyleri tekrar tekrar düşündükten sonra uykumun geldiğini farketmiştim. Saat 9'u geçiyordu ve biraz telefona bakıp sonradan uyumaya karar vermiştim. Telefonumu açtıktan sonra Twitter,Tumblr birazda İnstagramda dolaştıktan sonra Whatsapptan bir gruptan mesaj geldiğini gördüm ve hemen açtım. Grupta Ege ve Ozan vardı mesajı atan Ozan'dı.

Mesajda "Senin böyle biri olduğunu bilmiyordum." Yazıyordu. Mesaj atıldıktan bir dakika sonra Gruptan çıkarılmıştım.

Neler oluyordu ya? Ben ne yapmıştım?

Arkadaşlar kısa bir bölüm oldu ama diğer bölümde telafisini yapacağım. Koskocaman öpücükler💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bağlılık.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin