Medya; Kuntay, Ahsen , Feridun
Müzik; Bilir mi - Hilal Akın ( Bölümde Ahsenin ağzından:) )
ALINTI
İyi bok yemistim. Sen ne sanmıştın gerizekalı Kuntay tatile gidelim dediginde baş başa olacağınızımı!! Her yaz olduğu gibi yine ailelerin sahip oldugu yazlıklara gidilecekti. Yamaner'in babası yapımı bitince herkese birer villa vermisti ve aileler gelmesede her sene yazın Yamaner, Feridun, Ekber ve Kuntay'ın olduğu tayfa aralarına benide alarak gelir ve bir güzel tatil yapardık. Burada o kadar güzel anılar biriktirmistim ki simdi nefret ediyor ve birdaha gelmeyecegim diye yeminler ediyordum.
O karsımda kollarının altındaki kızla cilvelesirken bana izlemesi kalmıştı. Feridun'la goz göze geldiğimizde gülümsemesine karşılık verdim. Vermistim sanırım...
"Güzellik hadi patlat bir sarkı" diyerek yanıma geldi ve elini omzuma atarak saçımı öptüğünde sonunda Kuntay beyimizin dikkatini çekebilmistim.
Aksam olmuş ve her zamanki gibi atesi yakarak etrafında toplanmıştık. Olmazsa olmazımız Ekber'in gitarı bas kösede dururken Feridun yine sarkı istemişti. Ne kadar begenmesemde bizimkiler sesimi hoş buluyordu.
Ekber gitarı aldı ve 'ne soylüyoruz' diyerek bana baktı.
"Ay ben soylerim amma nazlandı Ahsencik" diyen cirkin sese karsılık vermeden gozumu baydım ve Ekber'e gülümseyip "bilir mi?" Dedim. Tamamdır anlaminda hareket yapıp calmaya basladı.
Medyadaki Muzik;
Söz ağızdan çıktı bir kere,
Anladım gönülde vardı,
Şimdi bana yalnız gitmesi kaldı,
Ne yazıkki hakim bey,
Bir ifadem bir müdafam yok,
Sadece dört satırlık son sözüm kaldı,
Bilirmi yerime gelen kıymetini bilirmi,
Bu insan cennette mevlaya küsen değilmi,
Benim gibi koklarmı derinden,
Bir ömür boyunca doyarmı,
Bilirmi solmaya değermi,
Şimdi sen bir yabancı gibi,
Ben seni ellerimle sularken,
Bilirmi yerime gelen kıymetini bilirmi,
Bu insan cennette mevlaya küsen değilmi,
Benim gibi koklarmı derinden,
Bir ömür boyunca doyarmı..Şarkıyı bitirdiğimde gözümden akan yaşı çekip sarılan Feridun'un gögsüne akıtmıştım.
"Ağlama prenses şimdi değil." Dediginde elimden geldiği kadar tamam anlamında kafamı salladım saçıma öpücük koyup yüzüma baktı ve gülümsedi.
"Ahh canımı yakıyosun" diyen sesle sevimsiz kıza baktığımda omzundaki Kuntay'ın elinden kurtulmaya çalışıyordu.
--------
Bir alıntıyla geldim bir türlü baslayamadım bu hikayeye farkındayım. İnşallah yakın zamanda başlayacağım.
İyi veya kotü yorumlarinızı esirgemeyin. Beğendiyseniz yıldıza tık tık :)
Sevgiler. :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA SEVDA
ChickLitAhsen gözünü Kuntay ile açmıştı. Aşık olduğu adam ise onun duygularının farkında bile değildi. Aksine kardeş olarak görüyordu. "Sen Kuntay Güven ahdım olsun bir gün beni sevecek ve ayaklarıma kapanacaksın! Dua edelimde o gün ben telimle duvağımla ba...