> SEORIN's POV <
"Ommo ! Mana dia dapat nombor aku ni !?" Aku mundar mandir di sekeliling katil. Memang tak leh duduk diam. Ade je yang tak kena.
//Yura, aku tak sure lagi yang aku boleh pergi ke tak study group petang ni.. Aku ade emergency // 14:48 p.m.
Aku menutup telefon lalu merebahkan badan. Ah, tenang sikit.
' Ting ! '
Hah sudah.. Datang dah..
// What !? Tapi, kau dah janji T^T .. Nanti sape nk tolong ajarkan aku Math ngan English? Alah >.< // 14:50 p.m
Aku tergelak kecil. Tolonglah ! Nana ade ok!
// Kau ni.. Macamlah Nana x de.. BTW, malam ni aku rasa aku takleh nak keluar jugak, sebab eomma and appa aku x de.. Takut ar nk tnggal rumah// 14:50 p.m
» OTHER SIDE POV «
"Yah ! Hyung nk buat ape ni ?" Jungkook menarik hujung baju Jimin. "Alah.. Tengoklah sendiri nanti" Jimin menepis kecil tangan Jungkook lalu berjalan ke sebuah kedai.
"Hyung ! Janganlah ! Ape ni !?" Jungkook terkapai kapai ingin dilepaskan. "Comellah kau pakai.. Ni kalau Seorin tu pakai mesti lagi comel !" Jimin memegang lengan Jungkook yang dipakaikan gaun merah ala ala princess.
Oh. Patutlah kau terkapai kapai ye Jungkook -,-
"Hurgh ! Kalau aku tahu.. dah lame aku tak ikut Jimin hyung tadi" Jungkook membebel seorang diri sambil mengusap usap bahunya. Meninggalkan Jimin di belakang yang masih tersengih seorang diri.
Cuba bayangkan..
nerd jadi HOT
Wow !
Meletop !
Sedang dia tersengih seorang diri sambil melalui sebuah lorong gelap itu. Tiba tiba..
"Argh !"