TRAFİK KAZASI

23 3 0
                                    

Sanırım çok geç kalmıştım. Serhat  kesin Mustafa ve Batuhan'ın işlerini bitirmek için gitmişti. Benim engel olmam gerekiyordu. Tamam hemen birşeyler düşünmem gerek. Hatta ya da hiç vakit kaybetmeden arkasından çıktım ve onu takip ettim tabi koşarak.

Yarı yolda Telefonumu evde unuttuğum aklıma geldi ama dönmek için çok geçti. Neyse sonunda bir depoya gittiğini gördüm ve bende gidecektim ki kapıda koruma vardı ben

+Geçebilir miyim?

-Hayır Serhat Beyin izni olmadan kimseyi içeri alamayız

+Ya lütfen. Girmem lazım.

-Hanimefendi lütfen zorluk çıkarmayın.

+Ya sen benim kim olduğumu biliyor musun?

-Bilmiyorum bilmek de istemiyorum.

+Tamam ben söyliyim. Ben Serhat'ın sevgilisiyim. Ve beni içeri almassan seni kovdururum.

-Tamam sakin olun.

+Güzel ha bu arada adım Defne. Bundan sonra da Defne hanim diyeceksin.

-Tamam Defne hanim anladım

Birşey demeden içeri girdim ve Serhat'a engel olmaya çalıştım. Mustafa'nın yüzünü gözünü mosmor yapmış ve burnunu kanatmış. Batuhan'a gelirsek kolunu kırmış.

Serhat'ın ağzından

Defne'nin annesi, babası, abisi yurt dışına çıktıklarını öğrendim. Tabi çok sevinçliydim sonunda Defnem ile başbaşa kalıcaktık. Defne'nin evine giderken bir lokantada Mustafa ve Batuhan'ı gördüm konuşup pis pis sırıtıyorlardı. Bende bu işin içinde bir var diye yanlarına gidip çaktırmadan dinledim ve öğrendim ki Defne'nin arabasının frenlerini bozmuş. Sinirlendim ama kendime hakim olmaya çalışıyordum. Ama ben sonradan öğrendim Defne'nin ailesinin Defne'nin Arabası ile gittiklerini. Ve artık öfkeli dindirecek hiçbir neden yok. evet yani anlıyacağınız şu ki defne'nin ailesi kaza yapti bende bunu bu sabah öğrendim. Ve bunlara sebep olan şey o itler. Bunları Defne ye söyleyemem. Onu çok seviyorum ve üzülmesini istemiyorum. Ama elbet bit ara öğrenecekti.

Defne'nin ağzından

Serhat'a çok kızmıştım. Ama eminim büyük ve önemli bir nedeni yoksa beni üzmezdi. Yada ben öyle düşünüyordum. Hemen şovu durdurdum. Ve Mustafa ile Batuhan'ın yaralarını silmeye çalışırken bir yandan konuşuyordum

+Ne oluyor burda?

Serhat çocuklara dönüp

-Siz mi anlatmak istersiniz ben mi?
Mustafa

+Aman abi lütfen buyur benim bunu söylemeye yüzüm yok.

-İyi güzel hatanı anlaman senin seviyendeki biri için oldukça üstün başarı.

Ben araya girip

+Ya tartışmayın hem sende söylesene artık Serhat şu meseleyi.

-Canım, bitanem bunu söyledikten sonra sinirlerine hakim ol tamam mı?

HAYATIMIN AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin