Serhat'ın ağzından
Bugün Defneme süpriz bir parti hatırlayalım diye düşünüyorum hemen Civan'a haber verdim.
-Alo Civan
+Ooooo kuzen sen beni ararmıydın?
-Ya kuzen biliyorsun durumları
+Ya şaka yaptım ya.
-Neyse tamam. Bugün Defnem için bir parti hazırlayalım diyorum ne dersin?
+Süper olur. Nihal'e haber vereyim de Defne yi oyalasın.
Hemen "tamam" diyip telefonu kapattım.
Nihal Defne'yi alışveriş merkezine götürmüştü şimdi 5-6 saat vaktimiz vardı. Hemen önce kendi kıyafetimi hazırladım, sonrada parti için süslemeleri.
Civan ise okuldan arkadaşlar getirecek. Partide ben, Defne, Uras(Defne'nin abisi), Civan, Nihal, Fidan, Kerem, Cengiz, Nevin, Melis ve Sude.
Şimdi Fidan Defne'nin eskiden beri en iyi arkadaşı. Ee yani biraz araştırma yapmış olabilirim.
Keremde Fidan'nın sevgilisi.
Cengiz ise benim ve Civan'ın eski bir arkadaşımız.
Nevin de Nihal'in çok iyi bir arkadaşı.
Melis de Cengiz'in sevgilisi. Çok tatlı bir kızdır görseniz. Ama tabi benim Defnem kadar olamaz.
Sude de Defne ve Nihal'in çok iyi arkadaşıymış.
Vallaha biz böyle grup yaptık artık bundan sonrada böyle.
Civan arkadaş işini bende süslemeleri hallettik. Sıra geldi yiyecek ve içeceklere.
Yiyecekler olarak
Cips, kuru pasta, börekler, tatlılar, çikolatalar falan filan....İçecekler zaten işte ayran, kola, ice tea, yedi gün falan filan...
Tek eksiğimiz Defnem.
Akşama doğru
Nihal, Defne'yi bizim eve getirmeyi başarmıştı. Tabiki kapı çaldığında sıradan günmüş gibi hizmetli açtı.
-Buyrun Defne Hanım.
+Teşekkür ederim.
İçeri girdiğinde birden ışığı açıp birden "SÜPRİZ" dedik. Yüzü gülmüştü.
O siyah elbisenin içinde manken gibi durmuş ve o kırmızı kadife ayakkabının içinde büyüleyici. Ama 'yerim onu ya'. Oğlum bir kendine gel ya. Ne bu kız gibi tavırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN AŞKI
Teen FictionDefne adındaki kız hayatının aşkını arıyor ve bulduktan sonra araya engeller girer bakalım bu ikisi engelleri aşabilecekler mi? (Bu benim ilk kitabım yanlışlarım olursa lütfen söyleyin) Şimdiden iyi okumalar...