3. Večeře

40 1 0
                                    


„Jsem doma!" zakřičela jsem na celý byt. Stella by tady už měla být, tak jsem odložila nákup na kuchyňskou linku a šla se podívat do naší posilovny. Tam nebyla a tak jsem se šla podívat k ní do pokoje. Tam taky nebyla ale slyšela jsem z koupelny podivné zvuky. Jako by někdo zvracel.

„Stello?"

Opatrně jsem otevřela od koupelny a nahlédla do ní. Tam nad mísou klečela Stella a zvracela. Rychle jsem jí chytla vlasy, aby si je nepozvracela. Po chvíli dozvracela a šla si důkladně vyčistit zuby.

„Stello? Co jsi snědla, že je ti tak blbě?"

Stella dál zarytě mlčela a upřeně koukala do zrcadla. Poznala jsem, že chce být sama, tak jsem spláchla a odešla připravit večeři. Dala jsem vařit vodu a začala jsem připravovat těsto a náplň do tortelin. Měla jsem speciální recept od babičky. Ona mě tak trochu vychovala, protože se o mně máma moc nestarala a když už, tak mi ničila společenský život.

„Stello! Oběd!" zavolala jsem na ní a ona hned přišla. Musela cítit ty torteliny. Ona ten recept úplně zbožňovala. Sedla si na židli u ostrůvku a čekala na svou porci. Podala jsem jí i omáčku, ale ona se mi celou tu dobu nepodívala do očí.

„Stell. No tak. Mně to říct můžeš." Usmála jsem se na ní.

„Jsem těhotná." Zašeptala, jako by vůbec nechtěla, abych to slyšela. Ale já to slyšela. Málem mi zaskočilo. Byla jsem v šoku. Nejdřív mně napadlo se zeptat, kdo je otec ale věděla jsem, že to asi bude Tom, její přítel.

„A ano. Otec je Tom."

„A ví o tom? O tom že jsi v tom?"

„Ne a vůbec nevím, jak mu to říct."

Chytla jsem ji za ruku, na znamení podpory a ona se v tu chvíli rozbrečela. Vstala jsem a obejmula ji. Soucítila jsem s ní. Navíc mně ničilo ji takhle vidět. Ona z nás byla vždycky ta silnější. Najednou mně něco napadlo.

„Vím jak mu to říct. Pozvu ho dnes na večeři s překvapením. To on přece rád a uvidíme, jak se zachová." Usmála jsem se na ní. Tom byl můj dobrý přítel. Než jsem začala chodit s Rickem, tak byl kamarád s výhodami. Usmála jsem se při vzpomínce na jeho ptáka. Byl tak velký a jako stvořený pro mě a navíc mně připravil o panenství.

„Dík, Eriko ale já musím na ultrazvuk."

„To nevadí. Stejně ho pozvu. Dlouho jsem ho neviděla." Usmála jsem se na ní. Neviděla jsem ho od té doby, co jsme skončili se sexem. Doufám, že se dnešek nějak nezvrtne.

Večeře

„Jony, já se ti moc omlouvám, ale já nemůžu přijít na večeři. Mám tu velice delikátní záležitost s mojí kámoškou. Můžeme to přesunout na zítřek?"

„Dobře Eriko. Tak zítra." A pak to položil. Když to položil, zrovna někdo zazvonil. Šla jsem otevřít a tam stál Tom. Radostí jsem ho obejmula. Pak jsem se odtáhla a pozdravila.

„Ahoj Tome. Dlouho jsem tě ..." Nestihla jsem dokončit větu, protože se mi nalepil na rty. Začal mně divoce líbat a zajíždět rukou pod moje bílé letní šaty. Snažila jsem se ho do sebe odstrčit rukama a zavrčela mu do pusy. Pro něj to asi znělo jako zasténání a tak se rukou dostal až pod moje krajkové kalhotky. Byla jsem z něj sice vlhká až běda, ale nemohla jsem se s ním vyspat. Ne když mám přítele a on chodí se Stellou. Když se ale dotknul mého klitorisu, věděla jsem, že jsem jenom jeho. Strčil do mně tři prsty naráz a začal mně u líbání divoce prstit. Vzdychala jsem o sto šest. Pak mně k němu otočil zády a ohnul mně o jídelní stůl. Stáhnul mi kalhotky a vyndal ze mně prsty a strčil mi je do análu. On věděl, jak na mně. Chvíli mi prstil zadek, ale pak začal znovu prstit mojí kundičku a jeho penis ve mém zadečku. Začal přirážet jako blázen a já musela vzdychat, že to museli slyšet i sousedi. Na chvíli přestal přirážet a vysunul se ze mě. Po chvíli jsem cítila, jak mi něco cpe do zadečku.

„Co to jeeeee..." zavzdychala jsem.

„To jsou ty tvoje úžasné koláčky, co jsi mi poslala posledně." Začal tam cpát další, až jich tam bylo asi sedm. Pak začal znovu přirážet. Já se jednou rukou držela stolu a tou druhou si masírovala klitoris. Po chvíli jsem explodovala a on chvíli po mně. Vysunul se ze mě a já ještě chvíli bezmocně ležela na stole. Natáhnul mi moje kalhotky a otočil tak, abych nebyla na břiše. Jen co jsem mu pohlédla do očí jsem si vzpomněla, proč jsem ho sem pozvala.

„Stella je těhotná." Prostě to ze mně vypadlo.

Jako voda a oheň-ÚPRAVAKde žijí příběhy. Začni objevovat