Kapıyı açtı. Salonda sessizce dolaşmaya başladı. Evden ses seda çıkmıyordu,içinde bir ürperti belirdi. Bahçeden ayak seslerinin geldiğini işitti. Bu ses onu ürkütmüştü. Ayak sesleri yaklaşıyordu. O da ne! Karşısındaki kalbinin tek sahibi Deniz idi. Yeni kalkmış gibi görünüyordu. Kahverengi saçları kömür karası gözlerine gölge düşürüyordu. Esin hayretle ona bakıyordu içi eriyerek. Sonra atıldı birden "beni buraya sen mi getirdin? Neden buradayım ben? Nasıl geldim buraya?" Adeta Deniz'i soru bombardımanına tutmuştu. Bir boşluk bularak Deniz "kapa çeneni artık,seni buraya getirmeye meraklı değildim. Üstüme bir öküz edasıyla düşmeseydin seni buraya getirmezdim." dedi alaycı ve serserice bir gülüş atarak.
Esin bir hışımla,kapıya doğru gitti. Elini kapının koluna uzattı ve kapıyı açtı. O anda Deniz, kapıyı iterek geri kapattı ve Esin'in elinden çekiştirerek salona doğru yürüdü daha sonra Esin'e "ben izin vermeden bir yere gidemezsin" dedi açık camdan gelen rüzgarın etkisiyle saçları savrulurken. Bu rüzgarla birlikte Deniz'in vücudunun ve saçlarının kokusu Esin'in tüzüne adeta bir tokat gibi çarptı. Bunun etkisi altında kalan Esin'in başı döndü ve yine Deniz'in kollarına yığılıp kaldı, saçı gözünün önüne gelmişti. Esin'in gözünün önüne gelen saçı,Deniz hafif bir dokunuş ile geriye doğru attı.Doğruldu ve kalktı.Yavaşça Esin'i kucakladı ve kendi odasına götürdü. Tam adımını attı odadan çıkmak için o sırada Esin,Deniz'in omzundan tuttu ve "bekle, daha seninle işimiz bitmedi. Bana açıklayacaksın neden böyle davrandığını kibirli canavar." dedi Deniz'e. Deniz,kendisine kibirli canavar denilmesine sinirlendi ama bunu umursamayarak "açıklamazsam ne olur?" dedi gizemli ve ürpertici bir sesle. Esin,buna cevap ararken Deniz, birdenbire Esin'in kolundan tuttuğu gibi merdivenlerden çıkardı ve görkemin gizemle buluştuğu bir odaya girdiler.
Odaya girer girmez içinde bir ürperti belirdi Esin'in.Sonra birden gözgöze geldilee Deniz'le. Deniz, söze atıldı "artık senin yüzünü görmek istemiyorum Esin. Al şu kıyafetleri ve bu evi terk et.Beş dakika içinde hazırlanmış bir şekilde bu evden defolmazsan olacakları görürsün."Esin bunun üzerine "ne yapabilirsin ki?Hem yarın okul var bir gün daha burada kalsam,zaten arabada geçmiyor." dedi ilk önce içi nefretle doluyken sonradan kendini acındırmaya çalışarak karşısındaki yakışıklıya masum bie kuzu edasıyla baktı Esin.
Deniz,Esin'in bu kadar masum olabileceğine inanmıyordu;çünkü geçmişte Esin'in ona yaptıkları öfkeden deliye döndürüyordu Deniz'i. Kaşlarını çatarak "sana buradan beş dakika içinde ayrılmanı söylemiştim yoksa seni çöpe atacağım ama seni atacağım poşete yazık." dedi Deniz,Serdar Ortaç'a bağlayarak ve ardından ekledi "sen de onca insan içinde bana aynısını yapmıştın yalancı masum."Esin buna kırılarak" defol git buradan!" diye bağırdı.Deniz şaşkın gözlerle "beni,benim evimden mi kovuyorsun?" dedi.Esin "beni gözetlemeyi istiyorsan sen kal,ben başka odaya da giderim.Kıyafetlerimi giyerken röntgenci moduna girmek istersin." dedi alaycı ve tehditkar bir sesle.
Deniz yediği o kadar lafın üzerine salona indi.O sırada zil çaldı.Deniz,hemen kapının karşısındaki merdivenlerden çıkarak, panikledi ve Esin'e "dur!Benim tayfa kapıda,sakın aşağıya inme!Bugün de burada kal,yarın gidersin." dedi.Bunun üzerine onu dolaba sakladı, ama ne yazık ki Esin kapalı yerlerden korkardı.Bunun üzerine Esin göz ucuyla bakmak için merdivenlerden aşağıya indi ama su içmeye giden Eymen,onu görünce "ooo,beyimiz eve Esin'i atmış beyler" dedi.Yeni bölüm biraz geç geldi.Bu yüzden kusuruma bakmayın.Yorumlarınızı esirgemeyin ve votelemeyi unutmayın.Kitabımı okuyup, yorum yapana çok teşekkürler. Bundan sonra yeni bölüm sıkça gelecek. İkinci kitabımı yazdığımdan gecikti. Siz şimdi sorarsınız peki ya kitap niye yok burada. Hemen cevaplayayım. Ben önce deftere yazdığım için bölümler bittkçe ekleyeceğim. Diğer kitabımın adı "ABİSİ" okuyabilirsiniz. Eğer bunu beğendiyseniz yeni kitabımı daha çok beğenerek okuyacaksınız. Bu kitap okunmaz diye yayınlamamıştım ama okunuyormuş. Artık her fırsat bulduğumda yeni bölüm yazacağım. Hepinizi seviyorum. Küçüklerimin gözlerinden, büyükleriminde yanaklarından öpüyorum. Yazarken yanımda olup bana yardım eden ve bazı bölümleri birlikte yazdığım can dostum, sıra arkadaşım ve kankama teşekkürler...
İTHAFLAR
GulsumUgurlu(mesajlaşmam yetti seninle)
Sanayam(canım kankam)
MihriMavi(ilham senin sayende geliyor cancanım)
filizpuluc(canım ablam, seni seviyorum.)
fatmamerveikra(12 yıllık arkadaşımsın. İyi ki varsın.)
dylankya(hala kapak yapmasanda bana canın sağ olsun)
Calandhas(wattpad 'da okuduğum ilk kitabın yazarısın. Bilirsin ilkler unutulmaz.)
BirMavihikayesi(senin olman yeter.)
Asli20004(Batman yesin seni)
asmin6353(yeni takipçim)
Dimpledgirll(ÜSTTEDE YAZDIĞIM GİBİ HALA KAPAK BEKLİYORUM.)
KaderTok7(yeni takipçim)
LeeminhommMinoz(minozsun,minozum daha ne olsun ;)
MinozKpopers(minozsun, minozum daha ne olsun ki)
MishaPM(sevgiler büşra abla-adını yanlış yazdıysam özür dilerim. -)
nope_by(hiç muhabbetim olmayan takipçim) (bir ara muhabbet etmek istiyorum.)
serrabasgedik7(nope_by için olanlar swnin içinde geçerli)
srynaa(nope_by için olanlar senin için de geçerli)
KOCAMAN ÖPÜCÜKLER...