Herşey güzel giderken birden bire çekip gitmeyi tercih e butti sevgili .Ben ona sevgiyi saygıyı öğretmiştim, en kırılgan noktam olan kalbimi göstermiştim , ben ona aşkların en güzelini tattırmıştım nasıl olurda şimdi soğukta ısıttığım elleriyle başkasına dokunur , bana baktığı gözlerle başkasına bağlanır ve nasıl olurda benim aşkı başkasına yaşatır . Halbuki ben onun nefesiydim nasıl olurda bensiz ayakta durur. Benim "olsun" larım vardı , onun "olmaz" ları , benim "hadi" lerim vardı , onun "dur bir sabretleri , benim " iyiki" lerim vardı , onun "keşke" leri meğer tempomuz çok farklıymış . Ben yarınlar yokmuş gibi panikle yaşardım o ise sanki sonsuzmuş gibi erteleyerek . Canım hiç bu kadar çok yanmamıştı şimdi kalbim kırık dökük paramparça , zaten kalp yetmezliği denen o lanet hastalığa yakalanmıştım bir daha tüm kalbimi alıp gitmeye ne gerek vardı ki. O güzel adama o kadar çok konduramadığım şeyler vardıki şimdi o konduramadıklarım tek tek benim üstüme konuyor kalbimde herşeyin verdiği birçok ukte vardı . Herşeyi zirvede yaşamışım mutluluğuda , hayal kırıklıklarınıda.Giderken kendine iyi bak, sen daha iyilerine layıksın dedi sevgili o an biraz huzura ermişti içim , hayır aslında bu bir avutmaydı sadece . Kalbimi soğuk bir sessizlik kapladı Susuyorum ağzından çıkabileceklerden korktuğum için, duruyorum belki bir gün dönebilme ihtimali olduğu için , ve ağlamıyorum kalbimin daha fazla incileceği için . Ağlamıyorum evet ama bu içimin kan ağlamadığı anlamına gelmez herşey için pişmanmıyım hayır hiçbirşey için pişman değilim.o gittikten sonra senelerce kalbime uygun ilik bekledim ve en sonunda o iliği buldum bana bu iliği veren adama aşık olmuştum barışıda unutmuştum aradan seneler geçti ve barış hiçbirşey olmamış gibi karşıma geçip " affet beni çok pişmanım herkes ikinci bir şansı hakeder öyle değilmi ?" ve ona döndüm dedimki" bir söz vardır bilirmisin " farkıma vardığında farkın kalmamış olucak artık ne aklımdasın ne kalbimde ben kendime yeni bir hayat kurdum hadi sende yoluna diyerekten onu bu seferde ben hayal kırıklığına uğratmak istedim intikam soğuk yenen bir yemek çok sükürki bunu başarabildim ve bu sefer gerçekten soğuk bir sessizliğin ardı büyük mucizelere yol açtı.
Siz siz olun ,her ne olursa olsun, şartlar ve koşullar nasıl olursa olsun elini ısıtan adamı değil kalbinizi ısıtan adamı sevin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Sessizlik
ChickLitHerşey güzel giderken birden herşey darmadağın olabiliyor kalpler kırılıyor herşey yok oluyor geriye sadece anılar kalıyor..