Bug<1>

8K 660 10
                                    

•••Please do not come in my life because I'm bug...•••

"ခင္​ဗ်ားညီမက က်​ေနာ္​့ကို အရင္​စၿပီး ျမဴဆြယ္​တာ​ေလ.."

"မင္​း..မင္​း.."

"Huk..huk..Sorryပါ.က်​ေနာ္​လည္​း ပုရိသ​ေယာက္​်ားတ​ေယာက္​ပဲ..ဘယ္​ခံႏိုင္​မလဲဗ်.."

က်​ေနာ္​ ခနဲ႔တဲ့တဲ့ ရယ္​လိုက္​ၿပီး ​ေ႐ွ႕က​ေကာ္​ဖီခြက္​ကို တက်ိဳက္​​ေမာ့​ေသာက္​လိုက္​ကာ...

"အင္​း..​အရသာ႐ွိသားပဲ..။​ေသာက္​ရတာ..​ေကာင္​းတယ္​​ေနာ္​..."

လက္​ထဲက ​ေကာ္​ဖီခြက္​​ေလးကို ဟန္​ပါပါ ​ေျမႇာက္​ျပၿပီး ​ေျပာလိုက္​တဲ့ က်​ေနာ္​့ကို ၾကည္​့ၿပီး ​ေ႐ွ႕ကထိုလူႀကီးက...

"မင္​းလိုခ်င္​တာ ဘာလဲ Park Chanyeol.."

"Huk..​ေပၚတင္​ႀကီးပါလား??"

​ေကာ္​ဖီခြက္​​ေလးကို အသာျပန္​ခ်ရင္​း ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့...

"မဟုတ္​လို႔လား??မင္​းအ​ေၾကာင္​း ငါအကုန္​စံုစမ္​းထားၿပီးသား..။​ေငြအတြက္​ဆိုရင္​ အသက္​​ေတာင္​စြန္​႔မယ္​့ လူစားမ်ိဳး.။ခုလည္​း ငါ့ညီမကို ​ေငြ​ေၾကာင္​့ခ်ဥ္​းကပ္​ခဲ့တာပဲ​ေလ..။အဲ့​ေတာ့ မင္​း​ေျပာ..မင္​းလိုခ်င္​တာကို​ေျပာ.ဘာလိုခ်င္​တာလဲ.?မင္​း​ေတာင္​းတာငါ​ေပးမယ္​ ၿပီးရင္​ မငး္​ငါ့ညီမနားကို ​ေယာင္​လို႔​ေတာင္​ ျပန္​မလာခဲ့နဲ႔"

သူ​ေျပာ​ေနတဲ့ စကား​ေတြနား​ေထာင္​ၿပီး က်​ေနာ္သ​ေဘာတက်ရယ္​လိုက္​မိတယ္​..။ၿပီးမွ..

"ခင္​ဗ်ားက အမွန္​တရားကို ခ်စ္​တယ္​နဲ႔ တူတယ္​.။"

"ဘာရယ္​.."

"ဘာလို႔ အမွန္​​ေတြပဲ ​ေျပာသြားရတာလဲ??"

ခပ္​ျမဴးျမဴးအသံနဲ႔ ​ေျပာလိုက္​တဲ့ က်​ေနာ္​့စကား​ေၾကာင္​့ ထိုသူက မဲ့ျပံဳးတခုဆင္​ျမန္​းၿပီး တဖက္​ကို မ်က္​ႏွာလႊဲသြားရင္​း...

"ၾကမ္​းပိုးလိုအ​ေကာင္​..."

သူက​ေတာ့ တီးတိုးရြတ္​လိုက္​​ေပမယ္​့ က်​ေနာ္​ၾကားလိုက္​ရတယ္​...

ဟုတ္​တယ္​..က်​ေနာ္​က ၾကမ္​းပိုးလိုလူ..။က်​ေနာ္​နဲ႔ ထိပ္​တိုက္​​ေတြ႔ဖူးသူတိုင္​း ​ေျပာၾကတဲ့ စကား..။

BUG(Chanbaek/Krisbaek-yaoi)Where stories live. Discover now