Bug<3>

5.1K 579 13
                                    

<<kelvin kris's point of view>>

န​ေဘးနားရပ္​ၿပီး ​ေရ​ေအးတခြက္​ ကမ္​း​ေနတဲ့ ထမင္​းခ်က္​အန္​တီႀကီး လက္​ထဲက ခြက္​ကို ယူၿပီးအသာ​ေမာ့​ေသာက္​လိုက္​ရင္​း က်​ေနာ္​့မ်က္​လံုး​ေတြက ​ေလွကားရင္​းကို အလိုမက်ဟန္​နဲ႔ ၾကည္​့​ေနမိတယ္​...

အရင္​ကဆို က်​ေနာ္​ျပန္​အလာကို ​ေလွကားရင္​းမွာငုတ္​တုပ္​ထိုင္​ ​ေလွကားလက္​ရန္​းကို ​ေခါင္​း​ေလးမွီၿပီး ထိုင္​​ေစာင္​့တတ္​​တဲ့ ​ေကာင္​​ေလးက ဘယ္​​ေရာက္​​ေနရတာလဲ??

အရင္​​ေန႔တိုင္​း ​ေတြ႔​ေနရတတ္​​ေပမယ္​့ ထူးဆန္​းစြာနဲ႔ ဒီ​ေန႔မ​ေတြ႔ရ..။​ေျပာရရင္​ က်​ေနာ္​ကုမၸဏီက ၿပန္​လာတိုင္​း ​ေစာင္​့ႀကိဳဖို႔ က်​ေနာ္​baekhyuneeကို လြန္​ခဲ့တဲ့၆ႏွစ္​ကတည္​းက ​ေျပာခဲ့တာပါ..က်​ေနာ္​့စကားအတိုင္​း သူ၆ႏွစ္​လံုးလံုး က်​ေနာ္​့အိမ္​အျပန္​ခရီးကို အ​ေမာ​ေျပ​ေအာင္​ လုပ္​​ေပးစျမဲပါ...၊ဒီ​ေန႔က​ေတာ့ ၆ႏွစ္​အတြင္​းမွာ ပထမဆံုးအႀကိမ္​ပ်က္​ကြက္​ျခင္​းပါပဲ..

ဒီအတြက္​ က်​ေနာ္​မ​ေက်နပ္​..။​ေနမ​ေကာင္​း​ေတာင္​ ဆင္​း​ေစာင္​့​ေနတတ္​တဲ့ က​ေလးက အခုဘာလို႔...

လက္​ထဲက ​ေရခြက္​ကို အန္​တီႀကီးဆီ ျပန္​​ေပးရင္​း...

"Baekhyunee​ေရာ??"

"အကို​ေလးက အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနပါတယ္​.."

ဟင္​..အိပ္​​ေန​တယ္​..အရင္​က ဒီခ်ိန္​ဆို မအိပ္​တတ္​တဲ့ က​ေလးက ခုအိပ္​​ေနတယ္​ဆို​ေတာ့....

\\​ေနမ​ေကာင္​းဘူးလား...//

စိုးရိမ္​စိတ္​နဲ႔အတူ က်​ေနာ္​အ​ေပၚထပ္​က က်​ေနာ္​တို႔အခန္​းထဲ အျမန္​​ေျပး၀င္​လာ​ေတာ့..

ကုတင္​ထက္​မွာ ​ေကြး​ေကြး​ေလး အိပ္​​ေနတဲ့ က်​ေနာ္​့ရပ္​တည္​မႈ​ေလး baekhyunee..

ကုတင္​​ေဘးအသာ၀င္​ထိုင္​လိုက္​ရင္​း နဖူး​ေပၚက်​ေနာ္​့လက္​တင္​ၾကည္​့​ေတာ့...

​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့..ပံုမွန္​တိုင္​းပါပဲ..။နဖူးစပ္​က ဆံသားအခ်ိဳ႕ကို ပြတ္​​ေပးလိုက္​​ေတာ့ မသိမသာတြန္​႔သြားတဲ့ မ်က္​လံုးစပ္​​ေလး...

BUG(Chanbaek/Krisbaek-yaoi)Where stories live. Discover now