Bug<4>

4.9K 608 36
                                    

•••Please do not come in my life because I'm bug...•••

«Park Yeollie's point of view..»

"Anyeong~~~"

က်​ေနာ္​ညာလက္​​ေထာင္​ၿပီး ႏႈတ္​ဆက္​လိုက္​​ေတာ့ baekhyunက မ်က္​လံုး​ေလးအ၀ိုင္​းသားနဲ႔ ​ေၾကာင္​ၾကည္​့​ေန ႐ွာတယ္​...

က်​ေနာ္​လည္​း မ်က္​ခံုးပင္​့ျပလိုက္​ၿပီး လက္​​ေလးရမ္​းျပလိုက္​​ေတာ့....

သူက မ်က္​​ေစာင္​းမမည္​တဲ့ မ်က္​​ေစာင္​း​ေလးထိုးၿပီး တရား​ေဟာစင္​​ေပၚကို အၾကည္​့လႊဲသြားတယ္​....

Ahuk...ဘာလဲ..လ်စ္​လ်ဴ႐ႈတယ္​​ေပါ့..။

"ကိုယ္​့ကို မမွတ္​မိဘူးလား??ဟိုး~~~တ​ေခါက္​တုန္​းက ​mini mart​ေ႐ွ႕မွာ ျပႆနာျဖစ္​ဘူးတယ္​​ေလ..မွတ္​မိလား??"

က်​ေနာ္​သက္​သက္​မဲ့ က်​ေနာ္​့ကိုယ္​က်​ေနာ္​ "ကိုယ္​"လို႔ နာမ္​စားတပ္​သံုးလိုက္​​ေပမယ္​့ ဘယ္​လို​ေကာင္​​ပါလိမ္​့??ခုထက္​ထိ ဘယ္​သူမွ ႐ွိမ​ေနတဲ့ စင္​​ေပၚကို သူတ​ေယာက္​တည္​း ဂ်ိဳ​ေပါက္​ၿပီး ဖာသာကိုျမင္​​ေနရတဲ့ ပံုစံနဲ႔ထိုင္​ၾကည္​့​ေနတာ..

ဒီ​ေလာက္​နဲ႔ လက္​​ေလွ်ာ့တတ္​တယ္​ဆိုရင္​ Park Chanyeolဘယ္​ဟုတ္​​ေတာ့မလဲ???

က်​ေနာ္​ ​ေခ်ာင္​းတခ်က္​ဟန္​႔လိုက္​ၿပီး...

"အဲ့​ေတာ့..ကိုယ္​​ေျပာခ်င္​တာက​ေလ...အဲ့​ေန႔က ကိစၥအတြက္​ ကိုယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​လို႔..၊တကယ္​​ေတာ့ အဲ့​ေန႔က ကိုယ္​စ္ိတ္​ညစ္​​ေနလို႔ပါ..၊ကိုယ္​့အ​ေမနဲ႔ စကားမ်ားလာတာ​ေလ..."

က်​ေနာ္​့စကားဆံုး​ေတာ့ မ်က္​၀န္​းနက္​​ေလး တစံုကက်​ေနာ္​့ဆီမဖိတ္​​​ေခၚထား​ေသးဘဲ ခ်က္​ခ်င္​း ​ေရာက္​ခ်လာတယ္​..

"အဲ့ဒါ ကိုယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​.။​ကိုယ္​လြန္​သြားမွန္​း သိလို႔ ​ေနာက္​ရက္​​ေတြက်​ေတာ့ မင္​းကို အဲ့ဆိုင္​​ေလး​ေ႐ွ႕မွာ လာလာ​ေစာင္​့​ေန​ေသးတယ္​."

မ်က္​ခံုးတစံုက မသိမသာတြန္​႔သြားတာျမင္​လိုက္​ရ​ေတာ့ က်​ေနာ္​ခပ္​သာသာျပံဳးလိုက္​ၿပီး....

"ဒါမယ္​့ မ​ေတြ႔ရဘူး​ေလ.။တ​ေန႔ကိုယ္​လည္​း ဘုရား​ေက်ာင္​းလာတက္​​ေတာ့မွ မ​ေမွ်ာ္​လင္​့ဘဲ မင္​းကို​ေတြ႔လို႔...​ေနာက္​ပိုင္​းဒီကိုပဲလာတက္​​ေတာ့တာ..တကယ္​​ေတာ့ ဒါက္ိုယ္​့လာတက္​​ေနၾက​ေက်ာင္​းမဟုတ္​ဘူး.."

BUG(Chanbaek/Krisbaek-yaoi)Where stories live. Discover now