Bug<8>

4.3K 528 50
                                    

___••• Please do not come in my life because I am BUG___•••

<<Kelvin's point of view>>

ဆင္‌၀င္‌‌ေအာက္‌ထဲ ကားကိုအၾကမ္‌းပတမ္‌း ထိုးသြင္‌းလိုက္‌ၿပီး အျမန္‌အိမ္‌ထဲ‌ေျပး၀င္‌လာမိ‌ေတာ့....

"ဥကၠဌႀကီး..."

ဧည္‌့ခန္‌းထဲမွာ ျမင္‌လိုက္‌ရတဲ့ျမင္‌ကြင္‌း‌ေၾကာင္‌့ က်‌ေနာ္‌ တုန္‌လႈပ္‌စြာ ရပ္‌တန္‌႔သြားမိတယ္‌...။

ဧည္‌့ခန္‌းထဲမွာထိုင္‌‌ေနတဲ့ Driver.Kyulရဲ႕ ‌ေခါင္‌းကို‌ေဆးထည္‌့ၿပီး ပတ္‌တီးစည္‌း‌ေပး‌ေနတဲ့ ထမင္‌းခ်က္‌အန္‌တီႀကီး...၊driver kyulအက်ႌ‌ေပၚမွာလည္‌း ‌ေသြး‌ေတြက ဟိုတစက္‌ဒီတကြက္‌.

"ဘယ္‌လိုျဖစ္‌ၾကတာလဲ??"

စိတ္‌ကိုအတတ္‌ႏိုင္‌ဆံုးထိန္‌းၿပီး ကြၽန္‌‌ေတာ္‌ ‌ေမးလိုက္‌‌ေတာ့ kyulက သူ႔‌ေခါင္‌းသူအသာထိၾကည္‌့လိုက္‌ၿပီး...

"အ..အကို‌ေလးက ‌ေဆးပန္‌းကန္‌နဲ႔‌ေပါက္‌လိုက္‌တာပါ.."

‌ေဆးတိုက္‌ဖို႔ထည္‌့‌ေပးလိုက္‌တဲ့ ‌ေႄကြပန္‌းကန္‌‌ေလးရဲ႕ ‌အ‌ေလးခ်ိန္‌ကို ကြၽန္‌‌ေတာ္‌သိသည္‌...။‌ေခါင္‌း‌ေပါက္‌တန္‌‌ေပါက္‌ႏိုင္‌‌ေကာင္‌းပါရဲ႕...။သို႔‌ေသာ္‌..Baekhyuneeက အ‌ေန‌ေအးတဲ့‌ေကာင္‌‌ေလးတ‌ေယာက္‌ပါ..ဒီလိုလုပ္‌ရပ္‌မ်ိဳး‌ေတြ သူလုပ္‌လိမ္‌့မည္‌မဟုတ္‌...

"သူလုပ္‌တာ‌ေသခ်ာလား??"

အို..ကြၽန္‌‌ေတာ္‌ဟာ တစ္‌ကိုယ္‌‌ေကာင္‌သမားလား..မ‌ေကာင္‌းတဲ့သူ‌ေဌးတစ္‌‌ေယာက္‌လား..မသိ‌ေတာ့..ဒီခ်ိန္‌မွာ ဘယ္‌အရာကိုမွ က်‌ေနာ္‌မယံု‌ေသးတာ..

"ဥကၠဌႀကီးရယ္‌..က်‌ေနာ္‌က မဟုတ္‌ဘဲနဲ႔ အကို‌ေလးကို အျပစ္‌လႊဲခ်ပါ့မလား..က်‌ေနာ္‌ မလုပ္‌၀ံ့ပါဘူး..က်‌ေနာ္‌ အကို‌ေလးကို ဂ႐ုစိုက္‌ခ်စ္‌တာလည္‌း ဥကၠဌႀကီး သိသားနဲ႔ဗ်ာ."

မ်က္‌ႏွာငယ္‌‌ေလးနဲ႔ ယူၾကံဳးမရ‌ေျပာလာတဲ့ Kyul‌ေၾကာင္‌့ က်‌ေနာ္‌ သက္‌ျပင္‌းခ်လိုက္‌မိၿပီး...

"Sorryပါ Kyul..ငါလည္‌း ႐ုတ္‌တရက္‌ဆို‌ေတာ့..အံ့ျသၿပီးမယံုႏိုင္‌ျဖစ္‌သြားလို႔ပါ..ဒါနဲ႔..အခု သူ‌ေရာ?"

"အခန္‌းထဲမွာပါ..က်မတို႔ကို ပစၥည္‌း‌ေတြနဲ႔အကုန္‌‌ေပါက္‌ထုတ္‌‌ေနတာနဲ႔ ‌ေၾကာက္‌...‌ေၾကာက္‌လို႔ပါ.."

BUG(Chanbaek/Krisbaek-yaoi)Where stories live. Discover now