@Rojey2121
MEDYA-DENİZ
Peki cevabım neydi. Sanırım ağzını burnunu dağıtırdım. Ama işte şu an yapamam çünkü o bir ölü. Hani bir söz var ya ya benim olursun ya da kara toprağın. O kara toprağın olmayı tercih etti. Şimdi bana hay senin espri anlayışına diyebilirsiniz. Napıyım bu da ben işte. Aslında onu canımı verebilecek derecede seviyodum fakat ölüm bizi ayırdı. Bayağı bir psikolojik tedavi gördüm. Ve şimdi önüme bakıyorum. Bir de Murat meselesi var. Acaba onu gerçekten seviyor muyum. Yoksa takıntı mı. Şu son bir haftada herhalde sürekli bu konuyu düşündüm galiba. Acaba benim beyaz atlı prensim kim. Off en iyisi zamana bırakmak Sancağın dediği galiba biraz motorumun soğuması gerek. Oh yarın işe de gitmiyorum. Çünkü Evimi bir an önce toplamam lazım. Aslında çok bişeyim yok ama yinede işin ucundan tutmaya başlamalıyım.Aaa Murat benim Muratı arayıp Özür dilemem lazım ya kaç gündür görüşemiyoruz. Benim ondan acilen Özür dilemem lazım.
Hemen numarayı tuşlayarak Muratı aradım ilk açışta açtı. Görende beni bekliyor zanneder ha. ☺
"Alo Murat"
"Efendim Deniz "
"Şey ben sana şey diyecektim. Ben şey yapmak için aramıştım. "
"Ne şeyi yapmak için aramıştın? "
"Şey... Özür dilerim. Yani seni o gün orda öyle bırakıp gittiğim için hepsi o Sancak yüzüne oldu valla "
"Deniz bana hiç birşey açıklamak zorunda değilsin. Iyi akşamlar"
"Ya Murat. "
Dıt Dıt Dıt. Evet yüzüme kapattı. İnanmıyorum. Cidden ya. Off valla küsmüş bu çocuk bana ya. Ama konuşarak da halledebilirdik. Niye kapattı ki. Hepsi o Sancak şeref... yüzüne. Nerede O Sancak. Ah onu bir elime geçireyim ağzını burnunu dağıtıcam. Eceli benim elimden olacak.
Hemen Telefonumu aldım ve bir sürü mesaj vardı. Mesajları bir açtım. Hepsi YAHIŞIKLIM diye birinden. Kim la bu.
Deniz yarın bana yardıma gelir misin???
Hani evi topluycaktık ya
Denizzz
Deniz allah belanı versin.
Kızım şu s*iktiğimin telefonuna baksana
Seni bulursam Azrail. Bile elimden alamaz
Ulan gerizekalı görmemiştim.
Bana gerizekalı diyecek son kişisin
Bok sun
Sağol Deniz. Eee yarın geliyor musun ??
No. Çünkü bende ev topluycam. Ama eğer sen gelip yardım edersen bende sana yardım ederim. Hem ben sana öyle bişey de demedim.
Fırsatçısın yeminlen ya. Off tamam
Oley o zaman yarın sabah 6 da burdasın.
Kızım daha Kargalar bokunu bile yapmadan biz niye kalkıyoz. Ben izine geldim senin yaptığına bak.
Off sen bilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN SAĞOLSUN
Teen FictionGENÇ BIR TEĞMEN DELIKANLI ASKERİ HASTANEDE DOKTOR OLAN BIR GENÇ KIZ BU GENÇ KIZA AŞIK YAKIŞIKLI BIR DOKTOR ACABA KIZIMIZ DENİZ NASIL BİR SEÇİM YAPICAK YILLARDIR SEVDİĞİ ADAMI BIRAKIP BAŞKASININ OLABILECEK MI SEÇİM DENIZIN ELINDE YA BİR PSIKOPATLA...