TEKLİF

202 8 1
                                    

O lanet olası günden sonra 1 hafta gibi uzun bir süre hiç eve gelemedim. Ankara birbirine girdi. Terör doğuyu ele geçirdiği gibi batıyı da ele geçirmişti. Bütün asker polis hepsi tedirgin. Hepsinde büyük bir korku var. Açıkcası ben korkuyor muyum ?  Tabi ki de HAYIR. O itler bizden korksun. O pisliklerin hepsinin soyunu kurutucaz zaten. Çünkü BİZ BİTTİ DEMEDEN BİTMEZ....

Bugün Tugay a gitmem gerekiyor. Büyük bir "terör" toplantısı yapılacakmış. Ama biz bu toplantıları yapıyoruz da bir boka yaramıyor. Bize sürekli aynı şeyi söylüyor. Bir kere de farklı bişey demiyorlar.

Tugay a gitmek için yola tam çıkıyordum ki denizi gördüm. Vayy 1 hafta Deniz siz. 😂 

"Selam Denizzz"

"Selam.  Naber "

"Bu ne la böyle görende mesajlaşıyoruz zanneder ha. "

"Hahahaha. Aynen ya. Eee"

"Tugaya gidiyorum. Sen "

"Ben de hastaneye gidiyorum. Bugün çok işim var. "

"Bu arada araba almışsın hayırlı olsun. Helal valla da kadınlar araba süremez. "

"Niyeymiş ? "

"Ya kızım siz anca trafiğin düzenini bozarsınız. "

"Hahahah. Biz mi.?  O yüzden siz daha çok be daha büyük kazalar yapıyorsunuz demi sancak. "

"Herkes kaza yapabilir canım. Neyse ben kaçar. Byy"

"Salak ya hadi görüşürüz "

Abouuu Sancak lafı yedin be oğlum.

Arabaya bindiğimde Deniz de hemen arka tarafımdan geliyordu. Bayağı da iyi kullanıyordu.

Bayağı bir süre arka arkaya gittik. Daha sonra maalesef yollarımız ayrıldı. Sakın yanlış anlamayın ama Deniz ile aramızda kanka olmaktan ileri gidemeyiz. Ben yine eski Sancak Türk olucam. Gecelerin adamı. Şimdi bana kıza bilirsiniz. Evet çok haklısınız. Ben bir askerim ve kurtarmam gereken onun için canımı feda etmem gereken vatanım var. Ama aklımı başka nasıl dağıtabilirim ki. Ya içip eğlenicem ya da sıkıntıdan ölücm. Zaten bunlarla ilgilendiğim gibi vatanımla da ilgilenicem. Sadece akşamları bir kaç saat eğlence ne olucak ki.

Tugay ın önüne geldiğimde yapılan kimlik kontrollerinden sonra içeriye giriş yaptım. Tabi bu kontroller abartısız 35 dakika sürdü. Normalde 5 dakika da içerideyken şimdi ise kontroller iyice artırıldı. Ama adamlar haklı bu şerefsizler in nerden çıkacağı belli olmaz ....

Toplantı binasına girdiğimde bir asker Reşat komutanın beni çağırdığını söyledi. Acaba ne diyecekti.

Kapıyı çalarak içeri girdim.

"Gel !!!"

"Komutanım Beni çağırmışsınız. "

"Otur evladım. "

"Bir sorun mu var ?"

"Maalesef evladım büyük bir sorun var. Biliyorsun bu terör seni beni anaları bacıları 75 küsür milyon insana büyük zararlar verdi. Doğuda asker sıkıntısı var. Ama elimizden bile gelmiyor. Sen deneyimli bir asker sin ben senin doğuya gitmeni istiyorum. Sana kendini toparla. Hazır olduğunda Diyarbakır a gidiceksin. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VATAN SAĞOLSUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin