hoofdstuk 2

17 0 1
                                    

Pov Madelon

Ik word wakker uit een wilde droom. Ik kijk op de klok en zie dat het al 11 uur is. Ik stap uit bed en rek me uit, als ik voor m'n kast sta weet ik niet wat ik aan moet trekken. Ik kijk naar het weer en trek een kort broekje aan met kant en een croptop die ik ooit van Cindy heb gekregen (Cindy is de beste vriendin van Madelon)

Ik loop naar beneden en zie dat pap en Stijn al aan tafel zitten "goedemorgen" zeg ik. "Goedemiddag bedoel je zeker" grapt pap

Na het eten
Ik ga vandaag met Cindy naar het strand. Om 14:00 heb ik afgesproken dus ik moet opschieten want het is al 13:35. Ik ren naar boven doe m'n haar in een slordige knot en doe enkel wat mascara en lippenbalsem op.

Dan gaat de bel. Ik kijk naar buiten en zie Cindy staan. "IK KOM ALL!!!" Schreeuw ik naar beneden. Ik hol de trap af, doe de deur open en laat haar binnen. Ik neem haar mee naar boven en vertel haar dat we gaan verhuizen.

(Gesprek tussen madelon en cindy)
M = Madelon
C = Cindy

M: cin ik moet je wat vertellen

C: ohww dat klinkt niet erg enthousiast, wel?

M: nee... Ik ga verhuizen..

C: NEEE!! waarheen en waarom?!

M: naar Dubai.. Mn vader heeft een vriendin en we gaan bij haar in trekken. Ze heeft een zoon en een dochter. Sierra en Cameron.

C: OMG WEET JE HUN ACHTERNAAM?!!!

M: ja hoezo?

C: tell me!!!

M: Dallas

C: Omfggg mad je trekt in bij CAMERON DALLAS

(Einde gesprek)

Ik kijk cindy aan en begin te lachen "hoe ken je hun?" vraag ik. Ze kijkt me aan alsof ze water ziet branden. "Ken jij Cameron Dalles niet?" vraagt ze helemaal veebaasd.

"Nee..." zeg ik terwijl ik door heb dat dat heel erg is blijkbaar. We kijken nog samen een film en dan gaat Cindy weer naar huis.

Pov gina

"Cam, Sierra. Kom eens ik moet jullie wat vertellen" zeg ik terwijl ik alle moed bij elkaar schraap..
"Wat is er" vraagt cam me bezorg. Hoe moet ik dit gaan zeggen.. Heel nerveus breng ik uit: "er komen volgende week 3 mensen bij ons in wonen.."

"Vet nice, wieee?!!" vraagt cam direct. Ik vertel: "mike, Madelon en Stijn"

Ik zie dat Cameron het geweldig vind en dar Sierra er heel erg onzeker en bang voor is..

Sorry een beetje een kort hoofdstukje vandaag maar ik upload morgen of maandag. Weer een deel. Willen jullie voorspellen wat er gebeurt in het volgende deel?? Zet iets in de reacties en ik zal het verwerken in mn volgende deel comment en vote plss

Xxx jasjee

The new magcon girl Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu