Hoofdstuk 5

12 0 0
                                    

Pov Madelon.

Ik word wakker van m'n wekker, zet die uit en check Twitter. Nadat ik alle reacties heb gelezen op m'n tweet en heb gekeken of ik lesuitval heb sta ik op van bed en rek ik me uit. 'Wat moet ik aan!!' Gaat er om in m'n hoofd... Ik trek een spijker jurkje aan met m'n grijze vans eronder. Op de gang hoor ik Cameron z'n wekker afgaan en loop ik binnen. "WAKKER WORDEN!!!" roep ik keihard door het hele huis. Cam schrikt er van en staat stokstijf naast z'n bed. Ik lach me kapot en loop naaf beneden.

*** skip ontbijt***

Pov cam.

Eenmaal op school aangekomen lopen ik en Mad naar ons lokaal en komen Hayes en Nash ook binnenlopen. Ik zie Madelon glunderen en zie dat ze me wat wil zeggen dus ga met m'n hoofd dichter naar haar toe en ze fluisterde in m'n oor:" omg zitten Nash en hayes in onze klas? Ik word gek!!" "Ja gister waren ze naar een meeting dus waren ze niet op school maar ja ze zitten bij ons in de klas." Op dat moment komt de rest van Magcon ook binnen lopen en word Mad helemaal gek. Welkom mannen en Madelon zegt onze privé docent en legt de stof uit wat we moeten leren. Als de bel gaat word ik 'letterlijk' naar buiten gesleurd door Madelon. Ze gaat tegenover me staan en kijkt me met grote ogen aan en vraagt of dit de definitieve klas is. "Ja hoezo" antwoord ik met een frons. "Dat is geweldig omg cam ik word gek" gilt ze. Ik geef d'r een knuffel en we lopen naar huis. 

Pov mad.

Als we naar huis rijden denk ik telkens aan onze klas.. Ik zit gewoon bij DE Magcon boys in de klas. Hoe geweldig is dat!! Ik word uit m'n gedachtes gehaald door cam die me aanstoot en vraagt waaraan ik zat te denken "niks hoor" antwoord ik met een lichte giechel in m'n stem. We komen thuis aan en ik ga direct naar m'n kamer en app hayes. (Op school hadden we de nummers uitgewisseld) 


Pov hayes. 

Ik kom thuis en gooi m'n tas en schoenen neer, loop maar de keuken en maar thee. Als ik m'n telefoon uit m'n broekzak haal zie ik dat ik een Apple heb van een nog niet opgeslagen nummer. Achter het nummer staat ~Madelonnetje zonnetje~ ik lache en lees het appje "hey hayes ik ben het Mad. Zin om af te spreken?" Staat er. Ik stuur een berichtje terug "hey Mad. Tuurlijk heb ik daar zin in xx😘, over een half uurtje in het park?" "Is goed tot strax 😇" krijg ik terug. Ik kijk hoelaaat het is 13:00 oké ik moet om half twee in het park zijn dus nog net genoeg tijd om even te douchen en me om te kleden.


Pov mad.

Ik moet over een half uur in het park zijn dus ik kleed me snel om. Wat ik aan heb is een Bordeaux jurkje met een open rug, m'n zwarte Vans en een leren jasje. Ook heb ik de gouden ketting om die ik van m'n oma heb geërfd.. Ik stijl m'n haren en doe m'n make-up. Als ik in de spiegel kijk knik ik tevreden en doe m'n Diesel parfum op, poets m'n tanden nog even snel en doe een kauwgom in m'n mond. Als ik op de klok kijk zie ik dat het precies half 2 is en loop dan naar het park. Als ik in het park kom zie ik Hayes al zitten. Ik loop maar hem toe. Hij zag me al aankomen en is al gaan staan, hij geeft me een knuffel. "Je ziet er prachtig uit" zegt hij en ik bloos.. Thanks zeg ik en we gaan zitten. Na 3 uur gezeten, gekletst en gelachen te hebben lopen we richting huis. Als we voor mijn huis staan pakt hij me vast geeft me een knuffel, kijkt me recht in m'n ogen aan en hij komt langzaam dichterbij, zijn lippen raken de mijne. We komen terecht in een perfecte zoen. Ik duw hem voorzichtig van me af... "Sorry dat had nooit mogen gebeuren" zegt hij.. Nee het was perfect zeg ik terwijl ik aan m'n haar friemel. Ik geen hem nog een knuffel en loop naar binnen. Ik ga op bed liggen en val in slaap.


Hey meiden!! Deel 5 alweer. Ik vind het zelf echt een leuk hoofdstuk maar weet niet hoe ik verder moet. Help!! Zet in de comments hoehet verder moet gaan en wat er beter kan. Tanks lieverdssss love you all!!❤️💛💚💜💙

The new magcon girl Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu