pov Madelon.
ik word wakker in een vreemd huis, vreemde kamer maar mijn eigen bed. ik wrijf in mn ogen en realiseer dat ik in Dubai ben. ik loop naar beneden en zie alleen Cameron zitten, ik loop op hem af en laat hem schrikken. "hey Mad, hoe gaat het? heb je lekker geslapen?" zegt hij met een lief stemmetje."ja hoor, jij?" vraag ik en hij knikt. vandaag de eerste schooldag al in Dubai. ik zit bij Cameron op school en ik heb 'via via' gehoord dat alle Magcon boys op die school zitten en toevallig weet ik dat ze allemaal heel knap zijn en leuk dus ijk ben heel erg benieuwd. ik kleed me om en eet wat cornflakes en ga dan samen met Cam in de auto naar school.
op school
ik loop samen met Cam de school binnen en ineens staan er wel 15 meiden om hem heen. Ik wist dat hij beroemd was maar ZO? nee dat had ik niet verwacht. we lopen verder naar de direteur en vragen naar mijn rooster. "u zit bij dhr. Dallas in de klas" zegt de directeur en ik knipoog naar Cameron. ik krijg mijn rooster en we lopen het hokje weer uit. de bel gaat en we lopen rustig naar ons lokaal, voor zover het gaat dan want er komen telkens heel veel meisjes om cameron heen staan waardoor we amper door kunnen lopen. Eenmaal in de klas ga ik direct naast cam zitten. "relax"fluisterd hij in mn oor en het steld me gerust en ik relax.
na school pov cameron
"hey zullen we naar het strand gaan met mijn vrienden" stel ik voor aan Mad. "ja lijkt me leuk, maar ik vind het wel eng hoor cam"zegt ze met een erg bang gezichtje. ik trek haar tegen me aan en geef haar een dikke knuffel en zeg dat ze zich geen zorgen hoeft te maken. ik bel de jongens en zeg dat we naar het strand gaan en dat Madelon mee gaat. Hayes en Nash komen naar mijn huis alvast want ze wonen naast ons. De deurbel gaat en ik ren naar de deur. "NASH HAYES!!" roep ik en geef ze een brohug. Als we de kamer inlopen zit Madelon stilletjes op de bank. Ik stel haar voor. " jongens dit is Madelon maar noem haar maar Mad" de boys lopen naar haar toe en knuffelen haar. Mad heeft al wel verteld dat ze een tijdje geleden Magcon tegen kwam op youtube en direct viel haar Hayes op en die heeft ze dan ook op elke achtergrond van haar iPhone staan.
Pov Madelon
Cam steld me voor aan de jongens, hij hoeft hen niet aan mij voor te stellen want ik weet heel goed wie het zijn. Ik krijg een knuffel van hayes en ik begin te glunderen. Het valt Cam op en hij stoot me aan en knipoogt. 'Shit' denk ik in mezelf en draai verlegen mijn hoofd weg. "Laten we maar naar het strand gaan" steld cam voor en we stemmen allemaal mee in.
Op het strand
We zijn op het strand aangekomen en er komt ineens een hele groep jongens op ons afrennen. Matt, Carter, blake, jacob, Jack, Jack en Aaron komen als een stelletje gekken op ons af gestormd. Cam, hayes en Nash rennen ook op hen af en er ontstaat een grote groeps knuffel. Ik kon niet met mijn ogen knipperen en ik werd ook mee gesleurd in de vloedgolf van mannendeo en spieren. Eenmaal uitgeknuffeld stelde cam me alweer voor. Hij hoefde de jongens niet aan me voor te stellen want die kende ik allemaal al maar tja dat deden ze zelf ook wel. Allemaal namen werden door elkaar hen geroepen. Er was maar 1 jongen die naar me toe kwam en me apart nam. Hayes. Hij trok me mee en trok me in zee.
Pov hayes.
Al vanaf het eerste moment dat ik Madelon zag had ik vlinders. Ze is zo mooi en zo lief. En haar lach. Die twinkeling in haar ogen. Zij is het! Zij is mijn droom meisje. Als ik zie dat ze door alle jongens word bedolven trek ik haar uit de kring met jongens en ren met haar de zee in. Ze kijkt me an en ik begin te blozen. Ze is zo perfect. Ik besluit haar een knuffel te geven en te hopen dat m'n blosjes wegzakken.
Ik laat haar los en vraag naar haar hobby's etc. Na een half uurtje zie ik dat cam ons aan het filmen is en Nash op ons af komt rennen.
Vine!! Dat is het eerste wat in me op komt en daarna was het al te laat om nog te vluchten "SMACKCAM!!" Roept Nash heel hard en ik krijg een klap in m'n gezicht met slagroom. Ik zie Madelon lachen en word er blij van
Pov Madelon
Na de SMACKCAM van Nash hebben we nog 2 uurtjes op het strand gezeten daarna ben ik naar huis gebracht door Nash en hayes en cam was er natuurlijk ook. Toen we bij de deur van ons huis waren gaf Hayes me een knuffel en een kus op m'n wang. Ik voelde de vlinders al weer in m'n buik...
Ik loop eenmaal binnen direct naar boven.
Ga liggen op bed en val direct in slaap.
Vandaag een beetje een langer hoofdstuk!! Willen jullie dat ik vaste upload dagen ga instellen of willen jullie iets inbrengen in het verhaal? Stuur me even een berichtje!! Ik hoor graag dingen van jullie over hoe jullie zouden willen dat het verder gaat of wat er tussen moet komen! Ik hoor graag van jullie xx jasje
JE LEEST
The new magcon girl
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje: Madelon van 18 jaar, ze woont met haar vader Mike en haar tweelingbroer Stijn. haar moeder is 3 jaar geleden overleden aan borstkanker... Tot dat ze gaat verhuizen en bij DE Cameron Dallas woont. Ze leert Magcon ken...