Hoofdstuk 7

5 0 0
                                    

Pov Cam
Als ik de volgende ochtend wakker word merk ik dat ik echt heel wild heb geslapen omdat ik wakker word op de grond. In de kamer naast me hoor ik gelach en loop er heen als ik binnenloop zie ik dat Madelon helemaal stuk gaat en dat ze aan het bellen is. "Moet je dit zien" giert ze uit en laat een foto van een bloedmooi meisje zien die ik vaag herken. "Wie is dat???" Vraag ik vol interesse. "Lucie, ik heb haar leren kennen via daniëlle" zegt ze. Ugh Daniëlle denk ik en vraag of ik een normale foto mag zien van Lucie. Op die normale foto ziet ze er NOG mooier uit en besluit haar nummer te vragen... "Mad... Mag kk haar nummer?" "Omgg cammie us verliefddd" schreeuwd ze door de hele kamer"

Pov Madelon.
Ik geef cameron het nummer van Lucie en ik zie dat ze 5minuten later al een heel gesprek hebben. Op dat moment komt er een appje binnen van: HAAASS❤️🙈

Hey Mad..
Ik wil je even spreken kan je misschien over een halfuurtje in het parkje zijn??
Xxx hayes

Ik lees het berichtje drie keer en denk na wat er misschien fout is gegaan of iets waardoor hij me wil spreken.. Ik kan niks bedenken en kleed me maar gewoon netjes aan en doe wat make up op. Als ik beneden kom zie ik dat Cam helemaal glunderend nar zn telefoon aan het staren is, maar op het moment datnik dichterbij kom schrikt hij heel erg en vraagt met een vreemdd gezicht:"waarom ben jij zo netjes aangekleed?" "Nou.. Ik kreeg net een appje van hayes dat hij me wil spreken.. Ik wil er wel goed uitzien voor hem.. Is dit setje leuk genoeg?" Zeg ik en draai een keer rond "jaa dit is perfect" zegt hij. 10 minuten later vertrek ik richting het park.

Pov Hayes
Ik heb alles klaar staan: de kaarsjes, de rozen, het kleed, het eten en mn gedicht.
Dan krijg ik een appje van Cam:
Joo man ze is nu net onderweg ze zal er binnen nu en 10 minuten wel zijn, ze is lopend😉 ze was helemaal zenuwachtig en had zich extra mooi aangekleed voor jou dus dat komt wel goed👌🏼 maak het perfect man!! Je kan het! Succes.

Als ik klaar ben met lezen sta ik op en loop naar de haven waar ik haar ga wachten (het park ligt aan de haven en als je naar het park wil moet je eerst door de haven heen) ik zie haar in de verte al lopen. Een mooi mint groen jurkje met hakken en een haarbandje. Als ze dichterbij is loop ik haar tegemoet. Als ik bij haar ben geef ik d'r een knuffel "je ziet er prachtig uit" zeg ik en ze bloost. "Kom dan gaan we naar het park" zeg ik en sla mn arm om haar schouder heen. Samen lopen we naar het park. Als ze de rozen Ziet schrikt ze heel erg....

Cliffhangerrr whahah
Mensen ik ben zoooo blij ik heb al bijna 40 reads en ik had nooit verwacht dat ik uberhaupt (volgens mij schrijf je dat zo) 1 read zou krijgen dus dankje dankje dankje ❤️❤️ als jullie meer over mij persoonlijk willen weten ofso mag je me altijd een bericht sturen ofso hoor ❤️ ik hoor graag dingen van jullie ook over het boek!! Geef me feedback hoe het beter kan!! Ik houd van jullie tanksss
P.s. Ik ga vanaf vandag elke dag proberen te uploaden!

The new magcon girl Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu