Hoofdstuk 10

7 0 0
                                    

Pov Cameron

WAT MOET JE VAN HEM?!! Schreeuw ik tegen Daniëlle. 'Ik hoef niks van hem ik wil wat van jou' zegt ze en kijkt me aan met een gezicht alsof ze me iets aan gaat doen... Nash merkt dat ik me niet op mn gemak voel en trekt me weg. Inmiddels zijn Hayes en Mad al weg en laten ik en Nash Daniëlle voor wat het is.

Pov Hayes
Ik loop hier over straat... Hand in hand.. Met mijn princes, ik hou van haar. Ze is het  speciaalste meisje van de wereld en ik mag haar de mijne noemen.

Inmiddels is het avond

Pov Madelon
Ik zit op de bank met hayes, nash, carter, aaron en cameron.. Carter steld voor een film te kijken. Iedereen stemt in en dan moet er een film gekozen worden. Ik stem of the fault in our stars maar de jongens kijken liever horror dus uiteindelijk kijken we een gruwelijk enge horror film en lig ik helemaal tegen hayes aan (wat ik totaal niet erg vind hoor😌) als de film is afgelopen ga ik naar bed want ik ben verschrikkelijk moe.

Pov Hayes
Na de film gaar madelon direct naar bed. Ik zie in haar ogen dat ze moe is dus geef ik haar een kus en loop met haar naar boven. Ze kleed zich om en kruipt in bed. Ik zeg dat ik nog even wat met Cameron moet bespreken en loop de kamer weer uit.

Als ik beneden aankom zitten werkelijk ALLE jongens me aan te kijken en heb ik het idee dat ik ze een hele boel te vertellen heb.

En nu zijn we een stel.. Eindig ik mijn verhaal heel droog. Ik krijg de ene na de andere bro hug en krijg een glimlach op mn gezicht. Ik loop naar boven kleed me om en ga naast mn princesje in bed liggen.

Ik ga naast haar liggen en sla mn arm om haar heen. Daar liggen we dan. Lepeltje lepeltje met mijn arm om haar heup heen. Ik wil haar nooit meer kwijt. Zij is de ware, de gene waar ik mijn leven mee wil delen.

Goodnight beautifull princess fluister ik in haar oor en val daarna ook in slaap..

A/N ik heb een insta acc aangemaakt speciaal voor mijn wattpad. Als je op de hoogte wil blijven van de update en dan kan je me gwn dm'en met tips en feedback❤️😘

@wattpad_magcon_fanfic

Alvast bedankt 🙈💕

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 07, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The new magcon girl Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu