Multimedyada Alice var
Vote vermeyi unutmayın
😃😄😆Ertesi Gün
Sabah korkunç bir baş Ağrısıyla kalktım. Buraya geldiğimden beri doğru düzgün uyuyamamıştım.
Hızlıca giyindim. Yukarı kafeteryaya çıktım. Herkes çoktan uyanmıştı.
- Naber uyuyan güzel. Sonunda uyanabilmişsin. dedi Jack
- Buraya geldiğimden beri hiç uyuyamadım. Geceleri uyumakta, sabahları uyanmakta güçlük çekiyorum. Ayrıca çok değişik rüyalar görüyorum.
- İnan bana ben de öyleyim. Bir an önce evime, hala yaşıyorlarsa ailemin yanına dönmek istiyorum.
Ailem... Onları o kadar çok özledim ki... Gözlerim dolmuştu. Jack gözlerime baktı.
- Söz veriyorum burdan sağ sağlim Çıkıcaz. dedi
- Hey millet Tom' u gören var mı? diye sordu Oliver
- Sabahtan beri hiç görmedim. dedi Alice
- Onu aramaya çıkmalıyız. dedim.
- Haklısın. dedi Jack.
- Madem Tom yok. Planı ben yaparım. dedi Oliver.
- Jennifer, Jack ve Daniel siz alt kata bakın. Ben ve Isabelle bu kata bakıcaz. Alice ve Miley siz de burda bekleyeceksin. Belki Tom gelir diye. Hadi başlayalım. dedi.
Herkes dağıldı.
- Hadi gel. Dedi
- tamam. İlk nereye bakıcaz? Dedim
- Laboratuvar.
Uzun bir koridoru geçtikten sonra sonunda laboratuvara vardık. 1 saatlik bir araştırma sonucu Laboratuvarda hiçbir şey bulamadık. Şimdi de kütüphaneye gidicez. Upuzun bir koridoru geçtik ve Sonunda kütüphaneye vardık.
- Kapı kilitli!
- Eminim burada bir şeyler var. Dedim
- Nasıl içeri gireceğiz.
Birden Oliver geri yavaşça adım attı ve daha ben ne olduğu anlamadan o, kapıyı kırmıştı.
- Aman Tanrım. Ne olmuş buraya böyle!
İçerisi tamamen Yanmıştı. Yerde bir erkek cesedi vardı. Onun Tom olduğundan eminim.
- Katil hiçbir ipucu bulamamamız için burayı yakmış.
- Çok akıllıca demekki katil tecrübeli biri.
- diğerlerine haber vermeliyiz
Arkadan birinin geldiğini farkettim. Tam arkami dönecekken kafama sert bir darbe yedim ve bilincimi kaybettim. Tek diye bildiğin bir şey " Oliver kaç! "
yavaş yavaş gözlerimi açmaya başladım. Ellerim de ayaklarım da bağlıydı. o sırada Oliver' in sesini duydum:
- Şükürler olsun. Uyandın. Senin için çok meraklandım. Sana bir şey olacak diye öyle korktum ki.
Oliver in de elleri bağlanmıştı.
- Ne oldu? Dedim
- Katil Jennifer miş.
- Ne Jennifer mi yapmış! Neden?
- Bilmiyorum. Ama buradan kaçmasak, sonumuz Tom unkine benzeyecek.
- Nasıl kaçıcaz?
- Arkanı dön ve ellerini bana uzat.
- Tamam.
Dediğini yaptım. Ellerindeki ipi kemirdiğini fark ettim.
- Ne yapıyorsun?
- Kaçmak için tek yol bu.
Bir süre sonra iplerin aşındığını fark ettim. Ellerimi birbirinin zıt yönüne doğru hareket ettirdim ve birden ip koptu.
- Başardık! Hadi hemen benim ellerimi de çöz.
- Tamam.
Hemen diğerlerinin yanına döndük. Herkes bizim için çok meraklanmışlardı.
- Çocuklar nerdeydiniz? Dedi
- Tom ölmüş. Jennifer öldürmüş.
Herkes bayağı şaşırmıştı.
- siz nerdeydiniz? diye sordu Jack.
Beni merak ettiği çok belliydi.
- Jennifer bizi kütüphaneye kapattı.
- Oliver belli ki seni koruyamıyor. Ben olsaydım seni korurdum. Bundan sonra hep yanında olup seni koruyacağım.
- Hayır Jack buna hiç gerek yok.
- Isabelle b-ben seni ilk karşılaştığımız günden beri çok s-
- Mahkeme vakti! dedi o Ada'm.
Tam Zamanında.
Hep birlikte kütüphaneye gittik.
- Mahkeme başladı. dedi şu çatlak Adam
- Jennefer yaptı. dedim
- Hepimiz Jennifer in yaptığını biliyoruz. dedi çok bilmiş Daniel.
- Biz kütüphaneye araştırma yapmaya gitmiştik. Kapı kiritliydi. Oliver kapıyı kırdı ve içeri girebildik. İçerisi küle dönmüştü. Tüm kitaplar yanmıştı. Yerde de bir erkek cesedi vardı. Tom ölmüştü. Ve katil hiçbir ipucu kalmasın diye Kütüphaneyi yakmıştı. Sonra bizi içerde görünce onu yakalayacağımızdan korktu ve ikimizi de bayılttı. Ellerimizi ve ayaklarımızı bağladı. Ama biz Kaçtık.
- çocuklar size söylemem gereken bir qşey var! dedi Jennifer. Ve devam etti:
- Ben bu Adamın ajanıyım.
NE!!!!!!!!