Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabim inşallah beğenirsiniz . Derslerden zaman buldukça yazmaya çalışacağım . Hepinizi öpüyorum .
Yine bir güne başladık ve yine çok sevdiğim yırtık pantolonumu bulamıyorum kimin aldığını bildiğim için "Alyaaaaaa" avazimin ciktigi kadar bağırdım ben niye ona bagiriyorumki anneme söylemek daha iyi "anneeee " of ya kimse duymuyor " anneee o kızına bir şey soyle pantolnumu geri versinnn" hızla merdivenleri inip annemin yanına gittim . Annem salonda oturmuş kesin sabah haberlerine bakiyodu ." Anne ben kime diyorum Alya pantolonumu almış " annem gözü hala tabletteyken konuştu " kızım bir şey olmaz o senin ikizin Sen yenisini alırsın " tabiya annemden başka birşey beklenmezdiki zaten. tekrar oflayarak odama çıktım dolabı açıp bir kırmızı t-shirt ile beyaz pantolon çıkardım hizlica üstüme geçirirken yine Alya'ya bir küfür homurdanip aynaya son bir kez baktıktan sonra aşağıya kahvaltıya inmeye basladim . Annem de beni bekliyormuş kahvaltıya, malum herkes toplanmadan baslamazlardi Alya cadisida oturmuş beni bekliyordu oh bekle daha çok beklersin bilerek merdivenleri yavaş yavaş indim .Alya hemen "of anne bilerek yapiyo " dedi .ışte buna çok sevindim onu sinir etmeyi çok seviyorum . Annem" tamam bu kadar didistiginiz "dedi . Kahvaltıya yaptıktan sonra annemin bize " Esra ,Alya hadi anne kizlar birer kahve içelim "dedi bizde onu kirmayip teklifini kabul ettik . Babam iş için yurt dışında sürekli yurt dışına çıkar ,burdaki işlerinde annem takip eder bazen onuda alip gider biz evde yalniz kaliriz (!) küçük değiliz sonuçta 17 yasindayiz .
Bir kaç saat sonra Alyayla Eda'ların evine gidecektik gidip hazirlanmam lazım ha bir de şu Alya 'ya haber vereyim diyerek odasına doğru yol aldım . kapıyı yavaşça araladim ve arkasından 'BÖH' diye korkuttum o da bir anda çığlığı bastı . Ben kahkahaya bogulurken o bana endişeli bir şekilde bakiyodu ."çok mu korktun " dediğimde, bana "sana bir şey söyleyeceğim "dedi endişeli bir şekilde .
Bende "soylesene kızım meraktan catliycam" dediğimde bana "fecebook 'tan biriyle tanıştım " dedi bende bunun cok guzel birşey olduğunu düşünerek " kızım sen malmisin ne güzel ışte sonunda bir erkek arkadaşım oluyor " dedim sevinçle o ise hala endişeli bir şekilde bakiyodu konusmaya basladi " Esra , bana fotoğrafını at dedi bende tamam dedim tam bilgisayardan fotoğraf seciyordum sende korkutunca yanlışlıkla senin fotoğrafıni attım" dedi son söylediğini hazmetmeye çalışırken o konuşmasına devam etti " aa mesaj geldi ama " yüzü bir anda düştü . Bende bilgisayara baktım mesajda ' çok güzel bir kizsin ' demis . Ardından bir mesaj daha geldi ' yaşın kaç ' yazıyordu . Ayla bana .............................. dedi.Inşallah beğenirsiniz
Acaba Ayla ne diyecek?
😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Kayıp
Novela JuvenilBeklenmedik gerçeklerle karşılaştığında verdiğimiz kayıplarla mucadeledemiz. Kaybetmeden kaybetmeyi anlamazsın. Kaybetmeyi kaybetmeden anlamak için okumalısın ! ! !