Sarı Laleler

25 2 0
                                    

Multimedya ; Eda
Bara geldiğimizde arabadan inip içeriye doğru ilerlemeye başladık . Savaş arabanın anahtarını valeye verip arkamızdan geliyordu . Içeri girdiğimizde yine o loş koku ve o iğrenç insanlar yiyişiyorlar . Ileriye doğru yürümeye başladık . Dışardan gorende başka bir yer yokmu yiyişecek der ! Eda " içecek alalım mı ? "dedi . Bizde " olur " dedikten sonra barmen kızın yanına doğru gittik . Ben meyvesuyu , Alya 'da meyvesuyu , Savaş tekila istedi . Eda 'da " aynisindan "dedi . Savaş hemen " hayır Eda sende meyve suyu alsan iyi olur "dedi . Eda'da bir şey demeden barmen kıza " limonata" dedi . Eda bir muzik grubu çağırmıştı . Çalmaya başladılar . Az sonra bir kaç kişi bu tarafa geldiler.

Onlarda içecek bir şeyler istediler.

Savaş "kızlar bu şarkım Alya'ya gelsin." dedi ve gitti. Bu şarkım derken Savaş yoksa sanatçı mıydı? Ve şarkıyı Alya'ya söyleyecek. Bu bile umudumu bitirmeye yetti. Asik olmadim ama baştan umut gibi bir şey olmuştu ....

Sahneye çıktı ve söylemeye başladı;

Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan

Sana sarı laleler aldım

Çiçek pazarından,

sen olmasan buralara gelemezdim ben

Sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden

Nasıl bir sevdaysa bu karşı koyamam, dayanamam, kıskanırım seni paylaşamam.

Satırlar uçar gider aklımdan sana sarı laleler aldım çiçek pazarından.

Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan sana sarı laleler aldım çiçek pazarından,

Sen olmasan buralara gelemezdim ben

Sevemezdim bu şehri, anlanazdım dilinden

Yeniden başlasam bu sefer korkmadan,

koklayıp çöpe atmadan

satırlar uçar gider aklımdan

Sana sarı laleler aldım. Çiçek pazarından.

Sana sarı laleler aldım çiçek pazarından.

Çok güzel söylemişti ama Bana değil Alya 'yaydi bu şarkı Alya 'da şaşırmıştı . Acaba onu ilk gördüğünde etkilenmiş miydi ? Yada önceden tanışıyorlar mıydı ?
Offf ben ne saçmalıyorum ben , nereden tanışsın . Alya ,ben kabul ettiğimde çok sevinmişti .
Bir şey farketmezdiki zaten sonuçta söylediği şarkı Alya'yaydı

Savaş sahneden indikten sonra yanımıza geldi . Ve " nasılsın Alya " dedi . Bir kez daha hayal kırıklığına uğradım . Alya "superdin "dedi heyecanlı bir şekilde .
Şimdiyse hareketli bir şarkı vardi. Ben de hic dusunmeden sahneye ciktim ve deli gibi dans ettim.
Muhtemelen Savaş ,Eda , Alya şaşkın şaşkın bakıyorlardı kesin ama ben onlara bakmadım bile. Ben çılgın gibi dans ederken bir kaç kişinin de bana eşlik ettiğini gördüm.

Bir erkek benim içime girecek şekilde yanimda duruyordu. Ben de hiç kimseyi umursamayip onunla dans ettim deliler gibi
Ardından sahneden inip içecek almaya barmenin yanina geldim. Barmene ağır birseyler vermesini istedim. Barmende benim bilmediğim bir içecek verdi. Bardağın hepsini bir dikiste bitirdim. Tadi acı ve eksinin karışımıydı . Bir bardak daha istedim . Ve bir bardak daha ve bir daha ... Bir anda kendimi sahnede buldum. Deliler , çılgınlar gibi dans ettim . Yaptığım hareketleri sanki yapmıyor muşum gibi hisettim bir an .......

♡♡♡

Sabah başımın ağrısından kalkamıyordum. Çok fena zonkluyordu beynim. Dün gece eve nasıl geldiğimi bile hatırlamıyordum .


Gözlerim acıyor , basımsa söylemiyorum bile . Bunları düşünürken Alya paldur küldür odama daldı . Senin kapı çalma diye bir adetin yokmu ya . Alya " Esra babam geldi " dedi . Ne demişti . B-babammi inşallah bu halimi söylememiştir diye soracakken Alya aklımı okumuş gibi " merak etme babama bir şey söylemedim . Ama yatmaya devam edersen kendisi şüphelenip gelecek " dedi . Saate baktım . Saat on buçuktu . "Ohaaa babam ne zaman geldi "dedim . Alya düşündü " bir buçuk saattir burda desem " dedi . Başımın ağrısına aldırmadan banyoya koştum . Hemen dış alıp çıktıktan sonra üzerime kot pantolon ve t - shirt giydim . Ardından merdivenleri inip salona geldim . Babamı çok özledim . Hemen hemen iki aydır goremiyordum . Aslında çok gelmek istesede işleri çok fazla yoğun olduğu için gelemiyordu.

Koşarak babama sımsıkı sarıldım .
Hayır aglamayacagim hayır hayır . Hani bir insana sorarsınız ya annenimi daha çok babanımı seversin ve çoğu cevap ' annemi ' olur ama benimki daima babam cevabı olur.

Babam kollarını gevşetirken ona baktim gozleri dolmuştu . Babam " canım kızım " dedi . Ve alnima küçük bir öpücük kondurdu . Alya " her bende burdayim "dedi . Babamda " gel cadı kızım " dedi . Alya bunun üzerine " ya baba ben cadı değilim " dedi naz yaparak.

Biliyorum küçük çocuklar gibiyiz Ama eminim başka birileri de bizim yerimizde olsalardı aynı şeyi yaparlardı . Annem " tamam ya şimdi benide aglatacaksiniz " dedi .

♡ ♡ ♡

Ailece kahve iciyorduk . Alya durtukleyip duruyordu . Bende farkında olmadan " neee , ne istiyosun " diye bağırdım Alya ' ya . Babam ve annem direkt bana baktılar . Sanırım Alya 'yi kirmıştım . Off ben niye boyleydim . Babam " ne oldu Esra " dedi . Bende bir şey yok baba " dedim . Alya 'ya baktim yüzünde hiçbir duygu ifadesi yoktu . Ve bir süre sonra hiç bir şey demeden kalkıp gitti . Alya aslında çok neşeli biriydi , ama biraz kırılgan bir yapısı var .

Beklenmedik Kayıp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin