Savaş Arslan

25 3 0
                                    

Merhaba arkadaşlar 2.bölümle karşınızdayım.


Bölüm ithafı : Canımdan çok sevdiğim Sevgi'ye ( SevGi 3628)

İyi okumalar 😙😙

Alya bana "eğer çocukta uygunsa seninle çıksın " dedi . Bunun iyi bir fikir olmadığını düşünerek " hayır olmaz " dedim . Aslında duşünebilirmiyim onuda bilmiyordum . Olsa bile Alya 'ya haksızlık olurmuydu ? Sorularimla boğuşurken bir mesaj daha geldi. Bu çocuğun fotoğrafı olmalıydı.

♡ ♡ ♡

Kumral , siyah gözlü ( zeytin ) , hafif sakalları var ve pembe kalın dudaklarıyla muhteşem gözüküyordu . Şuna itiraz etmeden kabul edebilirim . Aslında bir yanım çok isterken diğer yanım bunun tersini düşünüyor . Hala hangisinin ağır bastığını bilmiyorum . Alya ' nın konuşmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp Alya ' ya doğru döndüm .

♡ ♡ ♡

" Esra hadi inat etme hem çocuk çok yakışıklı hem de seni beğendi " dedi . Bence Alya 'yada haksızlık olmazdı . Biraz Alya 'ya naz yaptıktan sonra kabul ettim .

Allah kahretsin biz Eda 'lara gidecektik . Zamanın nasıl geçtiğini farketmedim bile , bir buçuk saattir burda olduğunu fark ettim.

Hemen Alya' ya " Alya çabuk hazirlaniyorsun Eda 'lara gideceğiz . Hepimiz orada olacağız . Eda bizi kuzeni ile tanıştıracakmış " dedikten sonra aceleyle odama koştum .

Dolabımı açtım ne giyeceğimi düşünürken Eda 'yı aramayı düşündüm. Telefonu kaptığım gibi rehberimden Eda ' yı buldum. Ve arama tuşuna bastım. Çalıyor . . . Çalıyor . . . Çalıyor . . . Ve açtı ;
-   Alo Eda  acil sana bir şey sormam lazım .'
-   Kızım insan bir nasılsın der.
-   Offf  Eda.  Kuzenin geldimi , daha başlamadı  degilmi .
-   Daha kuzenim gelmedi  ve daha başlamadık .
-   Parti gibi bir şey mi , ona göre hazirlanacagim .
-   Önce evde biraz zaman geçireceğiz sonrasında  da bara gitmeyi orda devam etmeyi düşünüyoruz .
-   Tamam by

      Tam bir şey  diyeceği sırada  telefonu suratına kapattım . Hemen telefonu suratina  kapattım. 
    Benim tarzimi yansıtan renk çoğunlukla siyahtir . Ve yine bugünde siyah bir şeyler  giymeyi istiyorum . 
   Dolabımdan  geçen ay aldığım dizimin  üstünde  biten siyah  pileli bir etek üzerime ise beyaz üzerine siyah dantelli bir bustiyer,  siyah topuklu bot kullandım takı olarak da abartılı  bir kolye  seçtim . Saçlarınıza hafif dalga yaptıktan sonra ışte hazırdım .  Ilkbahar da oldugumuz icin  Istanbul'da havalar serin bu yuzden uzerime siyah deri bir ceket aldım  .Aynaya son bir kez baktıktan sonra  odadan çıktım .  Alya 'nin odasına doğru giderken , aklıma bugün fotoğrafını gördüğüm çocuk geldi . Ismi neydi acaba ?  Kaç yaşındaydı ?  Nasıl biriydi ? Aklımda buna benzer bir sürü dolaşırken Alya 'nin odasına geldigimi fark ettim  . Saat şuanda  tam 18.00 'di . Eda bize 18.30 'da burda olacaksınız demişti . Tam yarım  saatimiz var .  Alya nin odasının kapısını acacakken  onunla burun buruna  geldik  .  Alya  çok güzel olmuştu  .
  

   

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi ikimizde  hazirdik  

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şimdi ikimizde  hazirdik   . Birlikte annemin yanına indik .Alya hemen annemin yanağına öpücük kondurup " Iyi akşamlar Emine  sultan " dedi . Annem de " nereye böyle hazirlanmissınız ? " bu sorusu üzerine cevap vermek yine bana düştü . " Eda bizi kuzeniyle   tanıştıracakmış   bizi de çağırdı . Önce onların evinde biraz zaman geçireceğiz  ardından bara gitmeyi düşünüyoruz " dedim .

    Annem yine klasik konuşmasını yaptı . Ne yapcakmişiz  efendim  ' bara gidince içki içmek yok ,  ikizinden ayrılma , eve geç kalma , şöför sizi alacak .. gibisinden bir kaç cümle daha .....
      
       Evden  çıkalı 10 dk olmuştu  . zaten Eda'ların evi bize fazla  uzak  değildi   . Bu yüzden   eve hemen geldik .  Şöförümüz Mert 'e " ben seni ararım " dedim.  O da " tamam Esra hanim " dedi. 
       Bahçeye  girdiğimizde fazla kişinin olmadığını gördü . Içeri girdiğimizde Eda' nın ilerde  olduğunu gördüm . Alyayla  beraber o yöne  doğru  giderken salagin biri bana çarptı yüzünü gorememistim . Ve bağırarak "aptal şey , insan bir özür diler, öküz ya"  dedim .
   Eda yüzünde  gulumsemesiyle   " Hoşgeldin canım " bende "hoşbulduk "  dedikten  sonra ,  "Ee Eda'cım  bizi kuzeninle tanistirmayacak mısın?  "dedim . Hala az önceki çocuğa sınırın geçmemişti .
Ilerden birine seslendi kuzeni olmalıydı uzakta olduğu için cikaramadim  .
"  Savaş  buraya gelir misin ?" dedi Eda
   Ohaaaaaaa bu kadari da pes  b- b-bu o çocuk inanmıyorum . Alya da benim gibi şok geçirirken hala inanamıyorum . Hayır bence hayal görüyorum çocuğun etkisinde kalmisimdir diyerek kendime ufaktan bir cimcik attım ,  ve bunun gerçek olduğunu ve rezil oldugumu gayet iyi biliyorum . Ya daha az önce  çocuğa  ' aptal  , ökuz ' dediğimi hatirlayarak  daha da utandım  şu anda  yüzümün domates   gibi kizardigindan  adım gibi emindim .
  Daha da rezil olmamak için ( daha ne kadar rezil olacaksam )
çocuğun yüzüne baktım .
Eda da  tanışma faslına başladı ;
" Savaş  bak bu Esra yanindakide ikizi Alya "dedi ve devam etti.
" Esra , Alya , buda kuzenim Savaş Arslan  " dedi. Bana elini uzattiginda ben hala donuk bir şekilde beklerken Alya  bir anda sert bir şekilde durttü  ve uzatan eli kendi eliyle birleştirdi , "tanistigima  memnun oldum  "dedi Alya .
Savaş ardından elini bana uzattı ve " tanıştığıma  memnun oldum" . dedi . Bende sadece kafamı sallamakla yetindim.
  Eda konuşmaya başladı " millet herkes burda mı ? Toplandıysak bara gidelim " dedi .
Biz Alya ' yla , Eda ' nın arabasına bindik. Arabayı Savaş kullanıyordu.  Ayla ' yla beraber arka koltuğa oturduk . Eda ise Savaş ' ın yanına geçti. Camı açtım ve bugün kü rezilliklerimi düşündüm.  Soğuk rüzgar tenime değiyordu . Öyle güzel çarpıyordu ki yüzüme âdeta  dalgalarla  boğuşuyordum . Savaş'  ın konuşmasıyla kendime geldim . " Esra ben seni tanıyor olabilir  miyim ? " dedi .
Bende " h- ha- hayir  nereden taniyacakmişsin ki  sen  beni ?" dedim . Alya zor durumda olduğumu  bilerek araya girdi " Savaş sen  nerede oturuyorsun ? " dedi . Saçma bir soru olsada beni kurtardı . Aferin  valla kedi  olalı bir  fare tuttu .

   
          Arkadaşlar inşallah begenmissinizdir .
   Boş  yıldızları   doldurmaniz  dileğiyle ☺☺☺

 

Beklenmedik Kayıp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin